07.11 16:00-19:00
Sopot, Multikino Sopot

Business Meets Cinema

Czyli czego o biznesie dowiesz się z hitów kinowych

Do wydarzenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Kilka słów o wydarzeniu

Kino od zawsze inspirowało do marzeń, myślenia poza schematami i dążenia do osiągnięcia niemożliwego.

Odkryj, jak sztuka filmowa i jej narracyjne techniki mogą pomóc w lepszym zrozumieniu ludzkich emocji, podejmowaniu trafniejszych decyzji biznesowych oraz bycia lepszym liderem… człowiekiem.

Marcin Grela
twórca Społeczności Sales Angels

Prelegenci:

Maciej Szturmowicz
Aga Olszewska
Paweł Dudziak

Agenda

START

16:00

07.11.2024

16:00

Start.

Oficjalne rozpoczęcie

Marcin Grela

16:15

07.11.2024

16:15-17:00

Psychologia
Sprzedaż

W głowie się nie mieści.

Emocje ukryte w firmach.

Maciej Szturmowicz

  1. Jak rozpoznawać i nazywać swoje emocje w kontaktach z organizacjami klientów B2B?
  2. Jak rozumieć ukryte znaczenia emocji pojawiających się w spotkaniach z klientami?
  3. Jak tworzyć hipotezy odnośnie kultur organizacyjnych klientów w oparciu o swoje emocje?
  4. Jak czerpać z inteligencji emocjonalnej w obsłudze klientów kluczowych?
  5. Jak przekładać poszerzoną świadomość sytuacyjną na konkretne działania z klientami?

START

17:00

07.11.2024

17:00 – 17:15

KawaTime

Przerwa kawowa

Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamiętaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!

17:15

07.11.2024

17:15-18:00
HR
Marketing

Mroczna Determinacja, Magiczna Mądrość i Królewska Odpowiedzialność.

Czego o przywództwie możemy nauczyć się od Wednesday Addams, Harry’ego Pottera i Simby?
Aga Olszewska
  1. Skuteczny lider. O stereotypach, które kształtują przywództwo.
  2. Autorefleksja kluczem do zrozumienia innych. Nie umiesz przewodzić sobie, nie będziesz w stanie przewodzić innym
  3. Zaczynaj zawsze od siebie. O autentyczności i zaufaniu słów kilka.
  4. Maski w przywództwie. Kiedy działają na naszą korzyść, a kiedy nam szkodzą.
  5. Kluczowe kompetencje lidera przyszłości. Na co warto postawić.

18:00

07.11.2024

18:00-18:15

KawaTime

Przerwa kawowa

Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamiętaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!

18:15

07.11.2024

18:15-19:00

 

HR
Marketing

Upór czy rezygnacja?

Czego o strategiach realizacji celów możemy nauczyć się podpatrując bohaterów filmowych?

 

Paweł Dudziak
  1. O celach – ich jasnych i ciemnych stronach;
  2. O sukcesach – ich kryteriach wartościowych i sportowych;
  3. O porażkach – ich chłodnym planowaniu i gorącym przeżywaniu;
  4. O żalu – który bywa drogowskazem i kotwicą;
  5. O decyzjach – które nadchodzą i zaskakują;
  6. O przyjaciołach – którzy kochają, ale nie wahają się sprawić ból.

19:00

07.11.2024

19:00

Zakończenie

Miejsce

Multikino Sopot

Kino znajduje się w ścisłym centrum Sopotu, przy ul. Bohaterów Monte Cassino 63.

KUP BILET

Czy Twój zespół sprzedażowy potrzebuje świeżych pomysłów i inspiracji? Zaskocz ich wyjątkowym "seansem".

Bilet stacjonarny

Bilet 2 w 1
247 złotych netto
  • Bilet dla drugiej osoby towarzyszącej
  • Networking
  • Część merytoryczna

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.