19.11 16:00-19:00
Warszawa

Sales Meets Technology

czyli co ludzie sprzedaży muszą wiedzieć o nowych technologiach

Do wydarzenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Kilka słów o wydarzeniu

W dzisiejszym świecie sprzedaży, znajomość nowych technologii to klucz do sukcesu. Nowoczesne narzędzia pozwalają lepiej rozumieć klientów, personalizować oferty i przewidywać ich potrzeby.

Dzięki technologiom proces sprzedaży staje się bardziej efektywny, a komunikacja szybsza i bardziej precyzyjna.

Uczestnicy naszego wydarzenia dowiedzą się, jak wykorzystać te rozwiązania, aby zwiększyć wyniki i zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku.

Prelegenci:

Wojciech Wereszko
Filip Kulikowski
Michał Ratajczak

Agenda

START

16:00

19.11.2024

16:00

Start.

Oficjalne rozpoczęcie

Marcin Grela

16:15

19.11.2024

16:15-17:00

Psychologia
Sprzedaż

Od geeków do dealmakerów

Jak zbudować płaszczyznę współpracy między ludźmi sprzedaży i technologii?

Wojciech Wereszko

  1. Co stanowi punkt wyjściowy w kontekście przywództwa w świecie technologii i sprzedaży rozwiązań IT?
  2. Jakie potrzeby w zakresie przywództwa definiuje personel firm technologicznych?
  3. Jak przywództwo transformacyjne i transakcyjne wspiera zespoły technologiczne i liderów w kształtowaniu postaw i wpływu?
  4. Jak ocena strategicznych kompetencji lidera wspiera rozwój wewnętrzny organizacji, w tym kulturę otwartości i doceniania?
  5. Czy są możliwe do identyfikacji preferowane postawy przywódcze w firmach technologicznych?

17:00

19.11.2024

17:00 – 17:15

KawaTime

Przerwa kawowa

Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamiętaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!

17:15

19.11.2024

17:15-18:00
HR
Marketing

Od danych do decyzji

Jak CRM napędza wzrost sprzedaży?

Filip Kulikowski

  1. Leady w CRM. Jak powinny się tam znaleźć, niezależnie od źródła?
  2. Jak zorganizować kwalifiakcje w CRM i dlaczego nieprawidłowa zabija system i sprzedaż?
  3. Jak prawidłowo ułożyć procesy w CRM i jak z nimi pracować, żeby zwiększać wyniki?
  4. Co i jak mierzyć w procesie i jak to analizować, aby wyciągać dobre wnioski?
  5. Jak pracować z przegranymi szansami? Jakie dane są tam kluczowe?

START

18:00

19.11.2024

18:00-18:15

KawaTime

Przerwa kawowa

Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamiętaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!

18:15

19.11.2024

18:15-19:00

 

HR
Marketing

Networking dziś

Relacje czy technologia?

Michał Ratajczak

  1. Technologia – jak ją wykorzystać do budowania relacji biznesowych na wydarzeniach?
  2. Tradycyjne relacje i nowoczesne narzędzia cyfrowe – czy da się je skutecznie połączyć?
  3. Najczęstsze błędy w networkingu i jak technologia pomoże Ci ich uniknąć.
  4. Profesjonalny wizerunek w sieci – jak go budować, aby wzmocnić swoje działania networkingowe?
  5. Długotrwałe i wartościowe relacje biznesowe – jak aplikacje eventowe i cyfrowe narzędzia pomagają je tworzyć?

19:00

19.11.2024

19:00

Zakończenie

Miejsce

Digital Knowledge Village

Puławska 457, Warszawa

Wybierz bilet

Online

147 złotych netto
  • bilet na wydarzenie online
  • dostęp do nagrania z wydarzenia

Stacjonarny

247 złotych netto
  • bilet stacjonarny
  • przerwy kawowe
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • przerwy networkingowe

Prelegent

Wojciech Wereszko

Twórca i właściciel True Leader

Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.

Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM. 

Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.

Prelegent

Filip Kulikowski

Head of IT Tools w Sellwise

Head of IT Tools w Sellwise. Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.

Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.

Od 3 lat Wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.

Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.

Prelegent

Michał Ratajczak

CEO i współzałożyciel Gridaly

CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.

Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.