Ekspert
Grzegorz Klimarczyk
Forum charakteryzuje
Wyselekcjonowani eksperci - praktycy
Unikalny networking
Kontrakt na rozwój
ul. Marszałkowska 89
Bardzo ciekawa nowa formuła spotkań.
Marta dostała bardzo dużo trudnych i zapewne niezbyt wygodnych pytań. Odpowiadała szczerze, wprost i bez wymigiwania się. Mega szacun za tę otwartość. Było to bardzo pomocne dla mnie.
Bardzo, bardzo wartościowe spotkanie. Bezcenna wiedza i doświadczenie Marcin Kozlowski, świetna organizacja Magdalena Bielińska i Marcin Grela w super miejscu Volvo Car Warszawa.
Bardzo ciekawe doświadczenia i przemyślenia Marty na temat jej kariery oraz zarządzania zespołem.
Byłam pod dużym wrażeniem wiedzy, skillsów i pozytywnego nastawienia Pawła zainspirował mnie w kilku kwestiach, świetne wystąpienie.
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.