Pierwszy raz w historii Sales Angels!

Rozmowy One to One z byłymi finalistami – nowy wymiar inspiracji i praktyki!

To wyjątkowy, nowy format dynamicznych, bo 15-minutowych dyskusji, w których doświadczeni liderzy rozmawiają o kluczowych wyzwaniach i strategiach w biznesie. Konkret, wiedza i inspiracje wprost od najlepszych!

Podczas Finału Sales Angels 2024 posłuchamy:
Paweł Paluch z Tomasz Zagdan – „Myśl jak klient: Jak wykorzystać wartość biznesową, by sprzedawać skuteczniej?”

Paweł to założyciel RevGen Foundry, wspierający firmy SaaS i IT w organizacji sprzedaży i ekspansji na rynki międzynarodowe. Ekspert w globalnych strategiach sprzedaży i budowie zespołów w regionach EMEA i Ameryki Północnej, z doświadczeniem w firmach takich jak Udemy, Livespace i Aspire.

Tomasz to praktyk i konsultant sprzedaży B2B, z doświadczeniem w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte, OC&C, Frost & Sullivan). Współzałożyciel win-loss.pl, inicjatywy wykorzystującej badania B2B do optymalizacji sprzedaży.

Wioletta Wojtunik z Szymon Negacz „Menedżer zasypany problemami. Jakie narzędzia pomogą Ci odzyskać kontrolę?”

Wioletta zarządza dużymi zespołami sprzedaży B2B i B2C. Specjalizuje się w strategiach sprzedaży i współpracy z międzynarodowymi klientami. Współpracowała m.in. z markami Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech, a obecnie rozwija sprzedaż i zespoły w KLIMAS Wkręt-Met.

Szymon to trener biznesu, konsultant i właściciel WiseGroup. Ekspert procesowego podejścia w sprzedaży i marketingu B2B, prowadzi podcast „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing” oraz kanał YouTube Wise Business School, dzieląc się praktyczną wiedzą biznesową.

Grzegorz Klimarczyk z Wojciech Telenga – „Samoorganizacja w sprzedaży. Utopia czy przyszłość?”

Grzegorz to współzałożyciel i CEO openNexus, gdzie od 2009 roku przeszedł transformację od autokraty do lidera turkusowej organizacji. Jego misja zmieniła się z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.

Wojciech to lider sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem w budowie i transformacji działów sprzedaży, wdrażaniu CRM i strategii omnichannel. Pracował przy fuzjach i przejęciach, a ostatnio jako Head of Sales Transformation w Deloitte Digital i Head of Sales w Tuatara, realizując projekty na rynkach arabskich.

Nie przegap tej unikalnej okazji, by z bliska poznać praktyczne rozwiązania od liderów sprzedaży, którzy wiedzą, jak działać skutecznie!

Finał Sales Angels 2024 już 23 stycznia – salesangels.pl/final2024/