Czyli czego o biznesie dowiesz się z hitów kinowych
Kino od zawsze inspirowało do marzeń, myślenia poza schematami i dążenia do osiągnięcia niemożliwego.
Odkryj, jak sztuka filmowa i jej narracyjne techniki mogą pomóc w lepszym zrozumieniu ludzkich emocji, podejmowaniu trafniejszych decyzji biznesowych oraz bycia lepszym liderem… człowiekiem.
Marcin Grela
twórca Społeczności Sales Angels
START
16:00
06.11.2024
16:00
Oficjalne rozpoczęcie
Marcin Grela
16:15
06.11.2024
16:15-17:00
Maciej Szturmowicz
17:00
06.11.2024
17:00 – 17:15
Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamiętaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!
17:15
06.11.2024
18:00
06.11.2024
18:00-18:15
Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamiętaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!
18:15
06.11.2024
18:15-19:00
Czego o strategiach realizacji celów możemy nauczyć się podpatrując bohaterów filmowych?
19:00
06.11.2024
19:00
Kino znajduje się w centrum Katowic, przy ul. Sokolskiej 66.
Czy Twój zespół potrzebuje nowej dawki energii i inspiracji? Zafunduj im niezapomniany "seans" pełen świeżych pomysłów i biznesowych wskazówek, które rozbudzą ich kreatywność!
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.