Zgłoś się na Finał Sales Angels już teraz.

Niższa cena aż o 500 zł jeszcze przez:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

dr Ewa Hartman

Dlaczego Klient mówi “nie”, nawet gdy produkt jest dla niego?

Czego się dowiesz?

  1. Poznasz pięć potrzeb społecznych mózgu i dowiesz się jak ich spełnienie wpływa na Twoją relacje z klientem.
  2. Jaką rolę w procesie sprzedaży odgrywa kortyzol, a jaką dopamina?
  3. Co sprawia, że będziesz pierwszą osobą “to go to”?
  4. Co na to wszystko mózg?
  5. Dlaczego ludzie kochają kupować, ale nie lubią jak im się sprzedaje?

Więcej o Ewie:

Wynik w 2022:

9/10

Udostępnij:

Adrian Gorzycki

Jak mówić, by chcieli słuchać i kupować?

Czego się dowiesz?

  1. Jak komunikować się precyzyjnie?
  2. Jakie elementy wpływają na to, że inni chętnie słuchają?
  3. Co jest ważne podczas wystąpień publicznych jak i przed kamerą?
  4. W jaki sposób budzić wiarygodność i zaufanie?
  5. Jakie błędy popełniacie na co dzień, przez które ciężko Wam się dogadać z innymi?

Więcej o Adrianie:

Wynik w 2022:

8,73 /10

Udostępnij:

Radek Matuszewski

Jakość, a nie ilość głupcze!!! czyli jak realizować cele biznesowe w kryzysie

Czego się dowiesz?

  1.  Wartość sprzedaży czy ilość sprzedaży?
  2. To co widać (udziały w rynku) czy to czego nie widać czyli profit?
  3. Być wielkim czy bogatym?
  4.  Pracować mądrze czy dużo?
  5. Czy warto powstrzymać swoje EGO, aby zrealizować swoje cele biznesowe?
  6. Czy opłaca się być SMART w trudnych czasach?

Więcej o Radku:

Wynik w 2022:

8,75/10

Udostępnij:

Grzegorz Barszcz

Handlowiec jak Agent Specjalny?
Sales Booster – czyli czego Sprzedaż może nauczyć się od FBI.

Czego się dowiesz?

  1. Jak ocenić, że Wasz rozmówca to Wasz klient?
  2. Jak zbadać jego gotowość do zakupu?
  3. Jak sprawdzić czy to odpowiedni moment na sprzedaż?
  4. Czy sprzedajecie we właściwy sposób i właściwym osobom? Czyli jak odróżnić decydenta od apacza?

Więcej o Grzegorzu:

Wynik w 2022:

8,84 /10

Udostępnij:

Łukasz Połubianko

10 obszarów skutecznego projektowania i wdrażania procesów w zespole handlowym

Czego się dowiesz?

  1. Jak diagnozować oraz eliminować “wąskie gardła” z procesów sprzedażowych.
  2. Z jakich narzędzi korzystać podczas projektowania i wdrażania procesów w zespole handlowym.
  3. Dlaczego warto budować procesy w oparciu o perspektywę kupującego.
  4. Jak sprawdzić czy procesy w Twoim zespole handlowym działają poprawnie.
  5. Jakie są najczęstsze błędy podczas projektowania i wdrażania procesów sprzedaży.

Więcej o Łukaszu:

Wynik w 2022:

9,6 /10

Udostępnij:

Aktualności

Wybieramy Finalistę

Zobacz propozycje wystąpień członków społeczności. Jedna z tych osób wystąpi jako osoba wybrana ze społeczności.

W listopadzie odkrywamy karty

Już w listopadzie poznasz pierwszych prelegentów, którzy otrzymali najwyższe noty w 2022 i wystąpią w Finale.

Wideo zapowiedzi

Sprawdź aktualne ceny i dostępność biletów

Bilet stacjonarny

Uczestnictwo w Finale Sales Angels 19 stycznia 2023
1290
790
  • Całodzienny wstęp na Finał Sales Angels
  • 6 merytorycznych wystąpień najlepszych ekspertów sprzedaży w Polsce
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Uczestnictwo w konkursach i atrakcjach

oszczędzasz 500 zł

Bilet online

Uczestnictwo w Finale Sales Angels 19 stycznia 2023
590
440
  • Dostęp do całodziennej transmisji
  • 6 merytorycznych wystąpień najlepszych ekspertów sprzedaży w Polsce
  • Zdalny networking
  • Interaktywne przerwy

oszczędzasz 150 zł

Bonus!

Każda osoba, która kupi bilet uzyska dostęp do nagrania wydarzenia na 30 dni po jego zakończeniu.

Masz pytania?

Bardzo chętnie odpowiemy i doradzimy. Potrzebujesz więcej informacji?

Poznaj opinie tych którzy doświadczyli Finału Sales Angels.

Dlaczego warto?

Nie stać Cię na to, aby nie zdobywać wiedzy dostępnej na Finale Sales Angels.
Tomasz Rudnik
właściciel
Sales Angels pokazuje wiele różnych dróg, którymi możesz dotrzeć do celu.
Tomasz Baczyński
Branch Manager
Mega wydarzenie. Zawsze wyjeżdżam z niego naładowany energią i nowymi pomysłami.
Marek Wikiera
Przedsiębiorca

O Finale 2022

Finał Sales Angels to coroczne święto sprzedaży. W tym roku hasłem przewodnim Finału jest #NoOneSellsAlone. Chcemy pokazać, że czas samotnych wilków już mija. Sprzedaż staje się coraz bardziej skomplikowana i wielowymiarowa. Sukces sprzedaży to efekt pracy wielu osób. 

Wiedza​

Jesteśmy bardzo blisko rynku. Na co dzień sprzedajemy i obcujemy z ludźmi sprzedaży. U nas pozyskasz wiedzę i inspiracje z pierwszej ręki. 

Networking

Poznaj wyjątkowych ludzi, którym przyświeca idea #SprzedawanieToPomaganie. Networking w przyjaznej atmosferze wśród wyjątkowych ludzi.

Emocje

Niektórzy nazywają Finał Sales Angels “Teatrem Doświadczeń”. Obok tego wydarzenia nie można przejść obojętnie. Budzimy emocje i rozgrzewamy wyobraźnię.

FAQ

Kiedy będzie znany program wydarzenia?

Prelegenci Finału Sales Angels 2022 będę prezentowani wraz z upływem czasu. Do końca grudnia wszystko powinno być jasne. 

Podczas Finału wystąpi sześciu nieprzypadkowych ekspertów. To pięciu najwyżej ocenionych prelegentów, którzy w 2022 roku wystąpili na spotkaniach Sales Angels. Dodatkowo szóstą osobą jest członek Sales Angels, który otrzyma najwięcej głosów w konkursie i zdobędzie przychylność  rady programowej Sales Angels.

Czy mogę zostać partnerem wydarzenia?

Tak możesz. 

Pamiętaj, że zależy nam na współpracy tylko z firmami, dla których #SprzedawanieToPomaganie to nie pusty frazes. Wiarygodność Sales Angels jest dla nas bezcenna.

Chcemy promować usługi i produkty, które pomagają naszym uczestnikom w ich codziennych problemach i wyzwaniach. 

Czy mogę zostać prelgentem na Finale?

Jeśli jesteś członkiem społeczności Sales Angels śledź nasz profil na Linkedin i dowiedz się jak możesz wziąć udział w Konkursie, gdzie wygraną jest wystąpienie przed społecznością na Finale Sales Angels. 

Czym jest Sales ANgels?

To największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce stworzona przez Marcina Grelę. Edukujemy, inspirujemy, networkujemy. Misją Sales Angels jest kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży. Nasze hasło przewodnie brzmi #SprzedawanieToPomaganie.

Masz pytania?

"*" oznacza pola wymagane

Twoje dane*
Prelegent FInału Sales Angels

dr Ewa Hartman

ewa
dr Ewa Hartman – trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka nagradzanych studiów podyplomowych Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Szkoli największe korporacje międzynarodowe, w tym cały region CESA firmy EY w skład którego wchodzi 30 państw Europy i Azji. Ponadto regularnie pracuje z takimi firmami jak Google, HP, HPE, Cisco, ABB, KPMG, GE Healthcare, Pepsico, Veolia, PZU, Ikea Industry, Avon, Mahle, K2 Holding, FIS Technologies, ABB, JLL, AXA, Securitas, PGE, Aptitude, P&G, Primetals Technologies, Novomatic i nie tylko. Jej artykuły można znaleźć w magazynach Forbes, Wysokie Obcasy, SENS, Focus, Nowy Marketing, Manager +. Prywatnie żona i mama dwóch synów.
Prelegent FInału Sales Angels

Adrian Gorzycki

adrian (1)

Współwłaściciel i współzałożyciel PP Media oraz prowadzący na kanale Przygody Przedsiębiorców.

Niewątpliwie można nazwać go twarzą kanału. Mimo ogromnego doświadczenia ciągle rozwija się jako prowadzący i prelegent na biznesowych wydarzeniach.

Adrian jest też często pomysłodawcą. Jego kreatywność sprawia, że zespół nigdy się nie nudzi. Jako fan nauki, rozwoju i psychologii z sukcesem wdraża odkrycia z tych dziedzin zarówno podczas prowadzenia całego przedsięwzięcia, jak i zarządzania zespołem.

Prelegent FInału Sales Angels

Radek Matuszewski

radek

Sam o sobie mówi, że jest największym influencerem w swojej firmie.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone. 

Od 10 lat jest liderem GROUPE SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak TEFAL, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna na Ukrainie. Współautor książki “DBAM czyli rebelia w korporacji”, która to książka opowiada o transformacji jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE. 

Miłośnik sportu, pasywnie piłki nożnej, a aktywnie kolarstwa, tenisa i squasha.

Prelegent FInału Sales Angels

Grzegorz Barszcz

grzegorz barszcz

Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22 letnim doświadczeniem, trener. 

Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych.

Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.

Ekspert w obszarach:

  • strategia,
  • przywództwo,
  • transformacja i integracja sprzedażyoraz marketingu,
  • sojusz sprzedaży i marketingu, HR,
  • metodyka Objectives & Key Results.

 

Realizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce, medycznej i automotive.

Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnorodnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe po największe spółki giełdowe takie jak m. in.: Lot, Ministerstwo Cyfryzacji, IBM, Cisco, Tarczyński, Arhelan i wielu innych. Jako trener współtworzył i prowadził programy rozwojowe w ICAN Institute, ponadto współpracował z Ingoo Business, McHayes, SalesOn, Sandler Training.

Prelegent FInału Sales Angels

Łukasz Połubianko

lukasz1

Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. 

W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). 

Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. 

Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.


W Sellwise dodatkowo pełni rolę Team Leadera zespołu konsultantów oraz opiekuna linii biznesowej szkoleń zamkniętych.

Zapisz się na newsletter

"*" oznacza pola wymagane