Co czeka Cię na Finale Sales? Poznaj nowości.
Masz już bilet na Finał?
Nie masz biletu?
Najwyżej ocenieni eksperci sprzedaży w 2022 roku.
Ciemna strona sprzedaży
Czego się dowiesz?
Dlaczego Klient mówi “nie”, nawet gdy produkt jest dla niego?
Czego się dowiesz?
Jak mówić, by chcieli słuchać i kupować?
Czego się dowiesz?
Czego się dowiesz?
Handlowiec jak Agent Specjalny?
Sales Booster – czyli czego Sprzedaż może nauczyć się od FBI.
Czego się dowiesz?
10 obszarów skutecznego projektowania i wdrażania procesów w zespole handlowym
Czego się dowiesz?
Zobacz propozycje wystąpień członków społeczności. Jedna z tych osób wystąpi jako osoba wybrana ze społeczności.
Już w listopadzie poznasz pierwszych prelegentów, którzy otrzymali najwyższe noty w 2022 i wystąpią w Finale.
W kolejnym kroku możesz dokupić Koktajl Networking
Poznaj opinie tych którzy doświadczyli Finału Sales Angels.
Jesteśmy bardzo blisko rynku. Na co dzień sprzedajemy i obcujemy z ludźmi sprzedaży. U nas pozyskasz wiedzę i inspiracje z pierwszej ręki.
Poznaj wyjątkowych ludzi, którym przyświeca idea #SprzedawanieToPomaganie. Networking w przyjaznej atmosferze wśród wyjątkowych ludzi.
Niektórzy nazywają Finał Sales Angels “Teatrem Doświadczeń”. Obok tego wydarzenia nie można przejść obojętnie. Budzimy emocje i rozgrzewamy wyobraźnię.
Finał odbędzie się 19 stycznia 2023 w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim przy ulicy Poznańskiej 177.
To obiekt przy 4 gwiazdkowym Hotelu z bardzo dobrą infrastrukturą konferencyjną i pyszną kuchnią.
Jeśli jesteś członkiem społeczności Sales Angels śledź nasz profil na Linkedin i dowiedz się jak możesz wziąć udział w Konkursie, gdzie wygraną jest wystąpienie przed społecznością na Finale Sales Angels.
Tak możesz.
Pamiętaj, że zależy nam na współpracy tylko z firmami, dla których #SprzedawanieToPomaganie to nie pusty frazes. Wiarygodność Sales Angels jest dla nas bezcenna.
Chcemy promować usługi i produkty, które pomagają naszym uczestnikom w ich codziennych problemach i wyzwaniach.
To największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce stworzona przez Marcina Grelę. Edukujemy, inspirujemy, networkujemy. Misją Sales Angels jest kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży. Nasze hasło przewodnie brzmi #SprzedawanieToPomaganie.
"*" oznacza pola wymagane
Zawodowo związany jest z rynkiem Sprzedaży usług B2B. Ubezpieczenia, Bankowość, Leasing, Szkolenia są to główne obszary w których zdobywa praktyczną wiedzę. Jak wiele osób przeszedł drogę od Praktykanta do Managera ale to co go wyróżnia to wiarygodność poprzez fakt, że zaliczył również drogę powrotną w dół, zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym.
Następnie poprzez eliminację złych Nawyków oraz Kształtowanie właściwych Postaw, zawodowo nie tylko wrócił na dawne miejsce, ale ciągle rozwija swoje kompetencje a w Życiu odnalazł Swoją Misję, mówienia głośno o Zagrożeniach czyhających w Sprzedaży oraz o tym jak sobie z nimi radzić.
Jest Managerem, Mentorem oraz Trenerem Biznesu. Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla „Najlepszego Eksperta oraz Managera”. Pracował z całym spektrum Segmentów Klientów od firm Mikro poprzez MŚP, Korporacje do przedsiębiorstw Strategicznych.
Działa z Optymizmem. Kocha Inspirować oraz Doświadczać. Zarządza zespołem Sprzedażowym oraz prowadzi Szkolenia z elementów sprzedaży tj. Prospecting, Obsługa Klienta, Komunikacja, Asertywność, Budowanie Efektywnych Zespołów, Kształtowanie właściwych Postaw Sprzedażowych, zmianę Nawyków oraz Myślenia. Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie.
Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez Ciągłe Doskonalenie jako członek społeczności ludzi sprzedaży „Sales Angels – Sprzedawanie to Pomaganie”.
Uwielbia nowe wyzwania a często spotykane hasło w Sprzedaży „Nie da się!” stanowi dla niego zapalnik do działania.
Współwłaściciel i współzałożyciel PP Media oraz prowadzący na kanale Przygody Przedsiębiorców.
Niewątpliwie można nazwać go twarzą kanału. Mimo ogromnego doświadczenia ciągle rozwija się jako prowadzący i prelegent na biznesowych wydarzeniach.
Adrian jest też często pomysłodawcą. Jego kreatywność sprawia, że zespół nigdy się nie nudzi. Jako fan nauki, rozwoju i psychologii z sukcesem wdraża odkrycia z tych dziedzin zarówno podczas prowadzenia całego przedsięwzięcia, jak i zarządzania zespołem.
Sam o sobie mówi, że jest największym influencerem w swojej firmie.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone.
Od 10 lat jest liderem GROUPE SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak TEFAL, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna na Ukrainie. Współautor książki “DBAM czyli rebelia w korporacji”, która to książka opowiada o transformacji jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE.
Miłośnik sportu, pasywnie piłki nożnej, a aktywnie kolarstwa, tenisa i squasha.
Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22 letnim doświadczeniem, trener.
Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych.
Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.
Ekspert w obszarach:
Realizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce, medycznej i automotive.
Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnorodnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe po największe spółki giełdowe takie jak m. in.: Lot, Ministerstwo Cyfryzacji, IBM, Cisco, Tarczyński, Arhelan i wielu innych. Jako trener współtworzył i prowadził programy rozwojowe w ICAN Institute, ponadto współpracował z Ingoo Business, McHayes, SalesOn, Sandler Training.
Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej.
W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa).
Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom.
Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.
W Sellwise dodatkowo pełni rolę Team Leadera zespołu konsultantów oraz opiekuna linii biznesowej szkoleń zamkniętych.