Już 25 stycznia 2024

Odliczamy czas do startu finału

Ostatnia szansa na zakup biletu

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund

Masz już bilet? Dokup bankiet networkingowy

Wykorzystaj w 100% możliwość networkingu w nieformalnej atmosferze. 

o Finale

Finał Sales Angels 2023

Znakomici prelegenci: świetnie przygotowani i nieprzypadkowi.
Najbardziej wiedzowe wydarzenie:perełki tematyczne i super aktualne tematy.
Niewymuszony networking: swobodne rozmowy wynikające z otwartości, serdeczności uczestników i tego, że przynależymy do czegoś większego.
Dynamika i tempo: energiczne i wciągające prezentacje w doskonałym tempie.
Niepowtarzalna atmosfera: dobry humor bijący ze sceny i od innych uczestników.
Energetyczne doświadczenia: mentalny odpoczynek i odświeżenie umysłu pomiędzy sesjami.
Rozwój całych zespołów: możliwość integracji zespołu i uspójnienia oraz aktualizacji wiedzy.
Poprzedni
Następny

Finał Sales Angels to coroczna konferencja o sprzedaży, biznesie i marketingu. To esencja wystąpień najwyżej ocenionych prelegentów z całego roku z najświeższą dawką wiedzy i inspiracji.

#NoRiskNoStory

"No Risk No Story" to nie tylko hasło najbliższej edycji Finału, ale filozofia działania w biznesie. To przypomnienie, że wielkie osiągnięcia i inspirujące historie rodzą się z odwagi, determinacji i gotowości do podejmowania ryzyka.

PRELEGENCI

Tomasz Zieliński
Szymon Negacz
Tristan tresar
Wojciech Telenga
Mateusz Ogonowski
Michał Balcerzak
ADRIANNA
WARDZAŁA
Łukasz Połubianko
janusz
kamieński
przemek barszcz
jan paweł
janicki
o Finale

To Głos społeczności kształtuje naszą scenę.

Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.

Dlaczego warto uczestniczyć?

Wyjdziesz ze swojej bańki biznesowej

Przekształć swoje myślenie, odkrywając nowe perspektywy i strategie poza tradycyjnymi schematami.

Poznasz niesamowitych ludzi

Dołącz do społeczności, gdzie każdy uczestnik/czka wnosi unikalną wartość i wiedzę.

Otrzymasz dużą dawkę pozytywnej energii

Zainspiruj się i naładuj baterie, doświadczając motywującej atmosfery pełnej pasji i entuzjazmu.

Otrzymasz zebraną z całego roku wiedzę

Skorzystaj z kompendium wiedzy, które łączy najważniejsze lekcje i idee minionych miesięcy.

Poznaj wystąpienia

Co najlepsi robią inaczej?

DNA skuteczności biznesowej na podstawie 1000 polskich firm

Szymon Negacz

Marka osobista? Nie, dziękuję.

Jak wyróżnić się w sprzedaży bez marketingowego bełkotu?

Adrianna Wardzała

Decyduj mądrze albo płać.

Praktyczne wskazówki inwestowania w projekty technologiczne

Wojciech Telenga

Kiedy czasu coraz mniej, a do targetu wciąż daleko.

9 elementów, które pomogą zrealizować nawet najbardziej odległy plan sprzedaży

Łukasz Połubianko

czy wiesz dlaczego

NAJSKUTECZNIEJSZE i KRYTYCZNE DZIAŁANIA w sprzedaży powinieneś/powinnaś wykonywać PERFEKCYJNIE?

tristan tresar

Niedoceniane źródło przychodu.

Jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up?

Michał Balcerzak

Od wiedzy do wyników.

Jak przekształcić edukację w sprzedaży w realne ROI?

Mateusz Ogonowski

Zrób to inaczej niż wszyscy!

Świat Ekonomii Doświadczeń i jego Nowi Bohaterowie.

Janusz Kamieński

Sekrety Skutecznej Rekrutacji.

7 sposobów jak znaleźć liderów, którzy kreują sprzedaż na przykładzie Booksy.

Przemysław Barszcz

Jak być odpornym na każdy kryzys

i stworzyć organizację odporną na kryzysy?

Jan Paweł Janicki

Ten szczególny rodzaj szczerości,

który przychodzi kiedy już nie masz nic do stracenia...

Tomasz Zieliński

AGENDA

8:00

Rejestracja

9:00

Start Konferencji

9:20

Niedoceniane źródło przychodu.

Jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up?

Michał Balcerzak

9:50

Jak być odpornym na każdy kryzys

i stworzyć organizację odporną na kryzysy?

Jan Paweł Janicki

10:20

Sekrety Skutecznej Rekrutacji.

7 sposobów jak znaleźć liderów, którzy kreują sprzedaż na przykładzie Booksy.

Przemysław Barszcz

10:55

Przerwa kawowa

11:20

Zrób to inaczej niż wszyscy! ​

Świat Ekonomii Doświadczeń i jego Nowi Bohaterowie.

Janusz Kamieński

11:50

Od wiedzy do wyników.

Jak przekształcić edukację w sprzedaży w realne ROI?

Mateusz Ogonowski

12:25

Marka osobista? Nie, dziękuję.

Jak wyróżnić się w sprzedaży bez marketingowego bełkotu?

Adrianna Wardzała

13:00

Lunch

14:00

Kiedy czasu coraz mniej, a do targetu wciąż daleko.

9 elementów, które pomogą zrealizować nawet najbardziej odległy plan sprzedaży

Łukasz Połubianko

14:30

Decyduj mądrze albo płać.

Praktyczne wskazówki inwestowania w projekty technologiczne

Wojciech Telenga

14:55

czy wiesz dlaczego

NAJSKUTECZNIEJSZE i KRYTYCZNE DZIAŁANIA w sprzedaży powinieneś/powinnaś wykonywać PERFEKCYJNIE?

tristan tresar

15:25

HR, który rozumie sprzedaż

15:45

Przerwa kawowa

16:10

Co najlepsi robią inaczej?

DNA skuteczności biznesowej na podstawie 1000 polskich firm

Szymon Negacz

16:40

Ten szczególny rodzaj szczerości,

który przychodzi kiedy już nie masz nic do stracenia...

Tomasz Zieliński

17:10

Plany Sales Angels na 2024

Marcin Grela

17:25

#SprzedawanieToPomaganie w akcji

17:50

Podsumowanie i zakończenie

18:30

Bankiet networkingowy

do 22:30. Wymagany zakup biletu

Razem na Finale Sales Angels

Czy Twoja sprzedaż potrzebuje świeżych pomysłów i inspiracji na nowy rok? Wyposaż swój zespół w najnowsze strategie sprzedaży.

Kup bilet już teraz

Online

1397 zł netto
  • bilet na wydarzenie online w aplikacji
  • dostęp do nagrania z wydarzenia

Stacjonarny

1997 zł netto
  • bilet na stacjonarne wydarzenie
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • Lunch
SOLD OUT

Partnerzy

FAQ

Gdzie odbędzie się Finał Sales Angels 2023?

Finał odbędzie się 25 stycznia 2024 w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim przy ulicy Poznańskiej 177.To obiekt przy 4 gwiazdkowym Hotelu z bardzo dobrą infrastrukturą konferencyjną i pyszną kuchnią.

Czy Sales Angels organizuje nocleg?

Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.

O której zaczyna się Finał?

Od godziny 8:00 rozpoczynamy rejestrację. Start wydarzenia prawdopodobnie koło godziny 9:00

Czy mogę zostać Partnerem Konferencji?

Jak najbardziej. 

Pamiętaj, że zależy nam na współpracy tylko z firmami, dla których #SprzedawanieToPomaganie to nie pusty frazes. Wiarygodność Sales Angels jest dla nas bezcenna.

Czym jest Sales Angels?

To największa Społeczność ludzi sprzedaży w Polsce stworzona przez Marcina Grelę. Edukujemy, inspirujemy, networkujemy. Misją Sales Angels jest kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży. Nasze hasło przewodnie brzmi #SprzedawanieToPomaganie.

o Finale

Finał Sales Angels 2023

Konferencja dla ludzi, którzy sprzedają:

#usługi

#produkty

#idee

#pomysły

Finał Sales Angels to coroczna konferencja o sprzedaży, biznesie i marketingu. To esencja wystąpień najwyżej ocenionych prelegentów z całego roku z najświeższą dawką wiedzy i inspiracji.

#NoRiskNoStory

"No Risk No Story" to nie tylko hasło najbliższej edycji Finału, ale filozofia działania w biznesie. To przypomnienie, że wielkie osiągnięcia i inspirujące historie rodzą się z odwagi, determinacji i gotowości do podejmowania ryzyka.

Tomasz Zieliński

Prezes Akademii Komunikacji

Pomaga efektywnie dogadywać się i w życiu i w biznesie. Twórca projektu dla dzieci i młodzieży #UsłyszećNaCzas. Poruszony miażdżącymi statystykami samobójstw wśród młodzieży w Polsce, założył fundację Usłyszeć Na Czas, której głównym celem jest dzielenie się wiedzą z rodzicami, pedagogami i nauczycielami oraz opiekunami dziecięcymi jak lepiej zrozumieć i dogadać się z dziećmi.

Szymon Negacz

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise.
Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Finalista Sales Angels 2020 – otrzymał ocenę równą 9,89

tristan tresar

Menedżer i zawodowy sprzedawca

28 lat w sprzedaży na etatach, poza nimi jeszcze 4 lata. 18 lat w zarządzaniu sprzedażą. 18 lat w realizacji projektów, założyciel algorytmii i twórca algorytmii Sprzedaży i Zarządzania. Zarządza zespołami sprzedaży, IT, finansów, fmcg, branży budowlanej. Finalista Sales Angels 2020.

Wojciech Telenga

EXECUTIVE PARTNER DIGITAL TRANSFORMATION, HEAD OF SALES

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.

Mateusz Ogonowski

Co-founder firmy Conversion
Co-founder firmy Conversion – pierwszej w Polsce agencji koncentrującej się na analityce internetowej oraz Growcode – firmy, który wdraża i utrzymuje sklepy internetowe i platformy B2B na Magento. W tworzonych spółkach odpowiada za sprzedaż i marketing. Zna i rozumie perspektywę handlowca, zarządzającego sprzedażą oraz właściciela firmy. Lubi się rozwijać oraz rozwijać osoby, z którymi pracuje. Właśnie dlatego dzieli się praktyczną i konkretną wiedzą, którą łatwo wdrożyć w swoją codzienność. Jak twierdzi – w swoim życiu zawodowym popełnił dużo błędów (na których się uczył). Nie ma sensu, żeby ktokolwiek je powtarzał. Lepiej się na nich uczyć!

Michał Balcerzak

Konsultant sprzedaży i marketingu B2B.

W ciągu ostatnich 10 lat, bez żadnego budżetu na start, zbudował i usamodzielnił dział handlowy w branży reklamowej oraz zdigitalizował sprzedaż w spółce z branży finansowej. W obu firmach przeszedł drogę od handlowca przez dyrektora sprzedaży aż do właściciela.

Dziś dzieli się swoim doświadczeniem zakładając „buty” trenera/konsultanta z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu B2B. Jego klienci najbardziej doceniają to, że w prosty sposób potrafi opowiadać o skomplikowanych rzeczach, rozumie realia osoby pracującej w dziale handlowym i osoby zarządzającej działem handlowym oraz skupia się na tym co najważniejsze.

Adrianna Wardzała

Ekspertka w dziedzinie nowoczesnego marketingu B2B.

Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media do budowania silnych marek firm i umacniania pozycji liderów. Doradza klientom w obszarze budowania strategii marketingowej, tworzenia społeczności i wykorzystywania LinkedIn do rozwoju biznesu. Współtworzyła i wdrażała strategię marketingową dla wydawcy “Harvard Business Review Polska” oraz “MIT Sloan Management Review Polska”. Prowadziła oraz merytorycznie opracowywała konferencje biznesowe z takimi ekspertami jak Daniel Shaprio (negocjacje) czy Alexander Osterwalder (model biznesowy).

Obecnie prowadzi własną agencję marketingową specjalizującą się w tworzeniu angażujących treści dla firm B2B. Wiedzą dzieli się na swoim blogu www.adriannawardzała.pl oraz podczas licznych warsztatów i szkoleń z obszaru komunikacji, pracy zdalnej oraz współpracy wielopokoleniowej.

Łukasz Połubianko

Head of Consulting oraz Head of Trainings w Sellwise

Od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Usprawniając procesy pomaga właścicielom, managerom, handlowcom rozwijać biznesy oraz zespoły. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów sprzedażowych, obsługowych i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange), farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb), energetycznego (Energa), czy IT (Comarch).

Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu oraz trenerem szkoleń online. Ukończył szkołę wystąpień publicznych. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zdobywca trzeciej nagrody za wystąpienie podczas „Święta Kapitalizmu III”, wysoko oceniany prelegent konferencji „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing – edycja 2022 i 2023.

Finalista Sales Angels 2022

Janusz Kamieński

Prezes zarządu, konsultant, trener, coach w StrategyAndResults

Wykładowca tematów: Strategia CX i Procesy nastawione na klientów na Uniwersytecie WSB Merito w GdańskuPomaga zwiększać rentowność firmy, działu, lub projektu nawet w ciągu kwartału i to w najbardziej konkurencyjnych branżach. Również w przypadkach, w których wcześniej zawiodły takie działania jak: agresywny marketing i redukcja cen, programy motywowania i zwiększania innowacyjności pracowników, szkolenia z przywództwa i efektywności zawodowej.

Przemek Barszcz

Country Manager Booksy Polska

Od 2018 r. do 2023 r. jako Head of Sales Booksy. Przez ostatnie 5 lat odpowiedzialny za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz strategią sprzedaży w kanałach offline i online. Poza działaniami w branży beauty, które zaowocowały pozyskaniem tysięcy salonów urody, jego priorytetem jest również zarządzanie relacjami z klientem biznesowym (marki kosmetyczne, banki, telekomunikacja) i zwiększenie udziału Booksy wśród nowych kategorii biznesowych. 

Przed dołączeniem do Booksy przez ponad dekadę związany był ze spółkami z branży e-commerce, w tym m.in. Grupą Pracuj, gdzie odpowiadał m.in. za zarządzanie regionalnymi zespołami sprzedażowymi i koordynowanie sprzedaży produktów z obszaru employer brandingu.

Jan Paweł Janicki

Member of the Board, Head of Sales, Operational Director MAC – KO
Od 22 lat zajmuje się zarządzaniem sprzedażą i zarządzaniem przedsiębiorstwami w 5 branżach. Zaczynał pracę 24 lata jako Przedstawiciel Handlowy w branży FMCG. W swojej karierze związany również z konsultingiem. Szczególnie zajmował się transformacją sprzedaży. Uważa, że wszystko można poprawić i udoskonalić. Uwielbia zmiany, ponieważ Życie jest ciągłą zmianą.
Lubi stwierdzenie, że: “Jeśli kreujesz zmiany, to masz wpływ na przyszłość. Jeśli często mówisz, że się nie da i nie ma sensu czegoś udoskonalać, podajesz się losowi.”
Jego motto: “Nie ma rzeczy niemożliwych”.
Pasjonat i instruktor Metody Wima Hofa.

Co najlepsi robią inaczej?

DNA skuteczności biznesowej na podstawie 1000 polskich firm

Chcesz się dowiedzieć co łączy firmy, które mają najskuteczniejszą sprzedaż i marketing? Jako firma doradcza, widzieli już tysiące polskich zespołów i w ramach tego wystąpienia Szymon podzieli się ich obserwacjami.

Z tego wystąpienia dowiesz się:
– Co ma większe znaczenie – planowanie czy egzekucja?
– Jak często trzeba rewidować swój plan działań?
– Jak najlepsi dbają o kompetencje zespołu?
– Jaka jest skuteczność działań najlepszych firm w Polsce?
– Jakich działań unikać w zespołach?

Marka Osobista? Nie, dziękuję.

Jak wyróżnić się w sprzedaży bez marketingowego bełkotu

Zapomnij o głośnych sloganach i bezsensownym postowaniu, którym zalany jest rynek. Dowiedz się jak zbudować markę osobistą, która naprawdę się liczy – poprzez autentyczność, dostarczanie wartości i unikalność.

Z wystąpienia dowiesz się:

– Na czym polega paradox personal brandingu i jak możesz go wykorzystać?

– Czym jest Content Market Fit i po co Ci on?

– Personal branding w czasach AI, czyli o deepfake’ach i sile marki.

– Jak zostać zauważonym przez potencjalnych klientów?

Decyduj mądrze albo płać.

Praktyczne wskazówki inwestowania w projekty technologiczne

Wojtek podzieli się wiedzą kilkunastu lat wdrażania technologii po stronie biznesu i 4 lat doświadczeń konsultanta odpowiedzialnego za osadzanie procesów biznesowych w technologii. Do tej pory kontekst jakiego jeszcze nie dotykał. Jak wydawać mądrze pieniądze na wdrożenia tak, aby mieć z nich pozytywne ROI.

Z jego wystąpienia dowiesz się: 

– Czym jest wdrożenie technologii? Przykłady porażek i sukcesów.

– Proces decyzyjny wyboru technologii. Kiedy przebiega dobrze, kiedy przebiega źle i jak go zaplanować?

– Kto w organizacji ma podstawy decydować o wyborze technologii? Co powinien wiedzieć aby ten wybór był dobry – perspektywa kto, kiedy i dlaczego?

– Projekt wdrożeniowy, dlaczego nie tylko “co”, “kiedy” i “dlaczego” ale także “Jak” ,ma kluczowe znaczenie dla ROI.

– Jak obliczyć zwrot z inwestycji w technologię na podstawie konkretnych przykładów.

Kiedy czasu coraz mniej, a do targetu wciąż daleko.​

9 elementów, które pomogą zrealizować nawet najbardziej odległy plan sprzedaży.​

Cele sprzedażowe to nieodłączny element funkcjonowania każdego zespołu handlowego. Dla jednych dodatkowy mobilizator, dla innych “przykra konieczność”. Co zrobić, żeby zwiększyć szanse na realizację targetu, kiedy dotychczasowe metody zawodzą? Gdzie szukać inspiracji, wskazówek, podpowiedzi – żeby Excel na koniec okresu rozliczeniowego “świecił na zielono”? Jak powinien zachowywać się lider kiedy widzi, że obrany kurs nie zbliża zespołu do wymarzonych 100%. 

Z jego wystąpienia dowiesz się:

– Jak budować zaangażowanie Twojego zespołu w kluczowym momencie miesiąca/kwartału czy roku

– Jakie narzędzia i technologie mogą wspierać realizację targetu

– Dlaczego manager jest kluczową osobą też przed zbliżającym się okresem rozliczenia celów

– Jak budować taktyki sprzedażowe wspierające realizację celów strategicznych- czy cele są zawsze “za wysokie”

czy wiesz dlaczego

NAJSKUTECZNIEJSZE i KRYTYCZNE DZIAŁANIA w sprzedaży powinieneś/powinnaś wykonywać PERFEKCYJNIE?

nie wiesz, uczestnicy czelendżu już wiedzą i o tym właśnie Ci opowiedzą.

to będzie praktyczne kompendium o tym, dlaczego tak ważne w pracy zawodowego sprzedawcy, menedżera jest ustalenie Najskuteczniejszych Działań i dlaczego niektóre z nich, czyli Działania Krytyczne należy wykonywać perfekcyjnie i co to znaczy perfekcyjnie.

scenariusz:

– matryca zamiast szklanej kuli

– obszar funkcjonalny – obszar operacyjny – co to za zależność i dlaczego jest ważna?

– działania Najskuteczniejsze i Krytyczne – a co to i dlaczego jest tak ważne

– perfekcyjnie – to znaczy jak

– 2 lub 3 wystąpienia uczestników czelendżu, a dokładnie par operacyjnych uczestnik – algorytmik i trudne do nich pytania

– na koniec 3 praktyczne wnioski.


Czym jest czelendż tristana?
To warsztat algorytmii sprzedaży, który w określonym miał wygenerować zwiększenie prognoz sprzedaży. Czelendż odbywa się w zgłoszonych firmach od 1 września 2023 do 15 stycznia 2024. Jakie są realne efekty? Dowiemy się na Finale.

Niedoceniane źródło przychodu. ​

Jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up?

W swoim wystąpieniu Michał skupi się na efektywnym projektowaniu i wdrażaniu systemu follow-up, który okazał się być kluczowym narzędziem w generowaniu znaczących zysków dla jego klientów w 2023 roku.

Podczas wystąpienia dowiesz się:

– Czym jest follow-up i dlaczego jest to jedno z najbardziej niedocenianych źródeł przychodu dla firmy

– W których miejscach procesu sprzedaży system follow-up jest szczególnie przydatny

– Jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up by uniknąć podstawowych błędów

– Dostaniesz listę gotowych narzędzi do wdrożenia

Od wiedzy do wyników.

Jak przekształcić edukację w sprzedaży w realne ROI?

Obecnie mamy niemalże nieograniczony dostęp do wysokiej jakości (i często darmowej) wiedzy o sprzedaży i marketingu B2B. Za to dużym problem jest praktycznie wykorzystanie tej wiedzy to usprawniania codziennej pracy i procesów w organizacji.

Z wystąpienia Mateusza dowiesz się:

– Jak wypracować pomysły na zmiany w sprzedaży i marketingu

– Jak nadawać priorytety poszczególnym zmianom

– Jak efektywnie i prosto wdrażać zmiany


Do zobaczenia w styczniu na Finale Sales Angels!

Zrób to inaczej niż wszyscy! ​

Świat Ekonomii Doświadczeń i jego Nowi Bohaterowie.

W swojej prelekcji Janusz skupi się na eksplorowaniu podejścia OD-klienckiego, które jest kluczowe w erze Ekonomii Doświadczeń.

Podczas wystąpienia:

– Zanurzysz się w Ekonomię Doświadczeń – w krótkich, zwięzłych słowach Janusz przedstawi esencję tego, na czym polega Ekonomia Doświadczeń. To będzie szybkie odświeżenie dla tych, którzy byli na spotkaniu wcześniej oraz jasne wprowadzenie dla nowych uczestników.

– Poznasz przykłady z polskiego rynku – Janusz pokaże konkrety, opowiadając o polskich firmach, które odważyły się na nietypowe działania. To nie będą suche teorie, lecz rzeczywiste historie oparte na jego doświadczeniach i badaniach.

– Poznasz doświadczenia klientów i pracowników – Janusz przedstawi temat doświadczeń, zarówno tych oferowanych klientom, jak i pracownikom. Janusz przybliży, jak niektóre firmy w Polsce odniosły sukces, stawiając na doświadczenia pracowników.

Sekrety skutecznej rekrutacji

7 sposobów na znalezienie liderów, którzy kreują sprzedaż na przykładzie Booksy.

Dokładny Opis Stanowiska – Mity i Fakty

Dowiecie się, dlaczego określanie dokładnego opisu stanowiska może być pułapką. Odkryjecie, jakie znaczenie ma elastyczność i kreatywność w poszukiwaniu liderów sprzedaży.

Kontra – intuicyjne Metody – Dlaczego Warto iść pod prąd? 

Przemek przedstawi, dlaczego warto czasem robić wszystko na opak, zaskakiwać i łamać tradycyjne zasady rekrutacyjne. Czy zgodność ze sztuką zawsze prowadzi do znalezienia idealnego kandydata?

Sztuka Określania Menedżera Sprzedaży w Booksy 

Poznacie proces określania, kto powinien być menadżerem sprzedaży w Booksy. Jakie cechy i umiejętności wyróżniają lidera, który wpływa pozytywnie na kreację sprzedaży?

 

Dołączcie do finału Sales Angels, aby zgłębić tajniki skutecznej rekrutacji i odkryć, jak Booksy tworzyło zespół menadżerów sprzedaży, który robi różnicę. Skorzystajcie z tych praktycznych wskazówek i zmieniajcie proces rekrutacji na lepsze.

Jak być odpornym na każdy kryzys

i stworzyć organizację odporną na kryzysy?

Czujesz się zestresowana/ny? Masz za mało energii? Twojej firmie brak stabilizacji i z niepewnością czekasz na to co przyniesie przyszłość i kolejny kryzys makroekonomiczny?
 
Z wystąpienia Jana dowiesz się:
– Jak zwiększyć swój poziom energii.
– Jak stać się odpornym na stres.
– Jak stworzyć organizację odporną na perturbacje.
– Jak poradzić sobie z kryzysem.
 
Całość oparta o historię Wima Hofa i jego własną oraz o konkretne techniki do użycia tu i teraz, a także na co dzień.

Ten szczególny rodzaj szczerości,

która przychodzi kiedy już nie masz nic do stracenia...

Trzy kartki z mojego pamiętnika z momentów #NoRiskNoStory i płynące z nich lekcje, które w tamtym czasie zmieniły tak wiele.

Przyjdź ze swoim zespołem

Wypełnij formularz. Otrzymasz specjalną ofertę.

Dane osoby koordynującej zgłoszenie