25 stycznia 2024

ZAPISZ W KALENDARZU

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund
o Finale

Finał Sales Angels 2023

Konferencja dla ludzi, którzy sprzedają:

#usługi

#produkty

#idee

#pomysły

Finał Sales Angels to coroczna konferencja o sprzedaży, biznesie i marketingu. To esencja wystąpień najwyżej ocenionych prelegentów z całego roku z najświeższą dawką wiedzy i inspiracji.

#NoRiskNoStory

"No Risk No Story" to nie tylko hasło najbliższej edycji Finału, ale filozofia działania w biznesie. To przypomnienie, że wielkie osiągnięcia i inspirujące historie rodzą się z odwagi, determinacji i gotowości do podejmowania ryzyka.

PRELEGENCI

Tomasz Zieliński
Szymon Negacz
Tristan tresar
Wojciech Telenga
Łukasz Połubianko
MATEUSZ OGONOWSKI
Michał Balcerzak
ADRIANNA
WARDZAŁA
Janusz Kamieński
Przemek Barszcz
19.12
Wybór Finalisty z konkursu dla społeczności
o Finale

To Głos społeczności kształtuje naszą scenę.

Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.

0
Ekspertów
0
Uczestników
0
Dzień
45 min
esencjonalne wystąpienia
o Finale

To Głos społeczności kształtuje naszą scenę.

Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.

Dlaczego warto uczestniczyć?

Wyjdziesz ze swojej bańki biznesowej

Przekształć swoje myślenie, odkrywając nowe perspektywy i strategie poza tradycyjnymi schematami.

Poznasz niesamowitych ludzi

Dołącz do społeczności, gdzie każdy uczestnik/czka wnosi unikalną wartość i wiedzę.

Otrzymasz dużą dawkę pozytywnej energii

Zainspiruj się i naładuj baterie, doświadczając motywującej atmosfery pełnej pasji i entuzjazmu.

Otrzymasz zebraną z całego roku wiedzę

Skorzystaj z kompendium wiedzy, które łączy najważniejsze lekcje i idee minionych miesięcy.

Poznaj pierwsze wystąpienia

Co najlepsi robią inaczej?

DNA skuteczności biznesowej na podstawie 1000 polskich firm

Szymon Negacz

Marka osobista? Nie, Dziękuję.

Jak wyróżnić się w sprzedaży bez marketingowego bełkotu.

Adrianna Wardzała

Decyduj Mądrze albo Płać.

Praktyczne wskazówki inwestowania w projekty technologiczne.

Wojtek Telenga

Kiedy czasu coraz mniej, a do targetu wciąż daleko.

9 elementów, które pomogą zrealizować nawet najbardziej odległy plan sprzedaży.

Łukasz Połubianko

czy wiesz dlaczego

NAJSKUTECZNIEJSZE i KRYTYCZNE DZIAŁANIA w sprzedaży powinieneś/powinnaś wykonywać PERFEKCYJNIE?

tristan tresar

Niedoceniane źródło przychodu.

Jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up?

Michał Balcerzak

Od wiedzy do wyników.

Jak przekształcić edukację w sprzedaży w realne ROI?

Mateusz Ogonowski

Zrób to inaczej niż wszyscy!

Świat Ekonomii Doświadczeń i jego Nowi Bohaterowie.

Janusz Kamieński

Cena biletów wzrasta za:

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund

Kup bilet już teraz

Online

1397zł netto
897 zł netto
  • bilet na wydarzenie online w aplikacji
  • dostęp do nagrania z wydarzenia

Stacjonarny

1997zł netto
1397 zł netto
  • bilet na stacjonarne wydarzenie
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • Lunch

FAQ

Gdzie odbędzie się Finał Sales Angels 2023?

Finał odbędzie się 25 stycznia 2024 w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim przy ulicy Poznańskiej 177.To obiekt przy 4 gwiazdkowym Hotelu z bardzo dobrą infrastrukturą konferencyjną i pyszną kuchnią.

Czy Sales Angels organizuje nocleg?

Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.

O której zaczyna się Finał?

Od godziny 8:00 rozpoczynamy rejestrację. Start wydarzenia prawdopodobnie koło godziny 9:00

Czy mogę zostać Partnerem Konferencji?

Jak najbardziej. 

Pamiętaj, że zależy nam na współpracy tylko z firmami, dla których #SprzedawanieToPomaganie to nie pusty frazes. Wiarygodność Sales Angels jest dla nas bezcenna.

Czym jest Sales Angels?

To największa Społeczność ludzi sprzedaży w Polsce stworzona przez Marcina Grelę. Edukujemy, inspirujemy, networkujemy. Misją Sales Angels jest kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży. Nasze hasło przewodnie brzmi #SprzedawanieToPomaganie.

Tomasz Zieliński

Prezes Akademii Komunikacji

Pomaga efektywnie dogadywać się i w życiu i w biznesie. Twórca projektu dla dzieci i młodzieży #UsłyszećNaCzas. Poruszony miażdżącymi statystykami samobójstw wśród młodzieży w Polsce, założył fundację Usłyszeć Na Czas, której głównym celem jest dzielenie się wiedzą z rodzicami, pedagogami i nauczycielami oraz opiekunami dziecięcymi jak lepiej zrozumieć i dogadać się z dziećmi.

Szymon Negacz

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise.
Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Finalista Sales Angels 2020 – otrzymał ocenę równą 9,89

tristan tresar

Menedżer i zawodowy sprzedawca

28 lat w sprzedaży na etatach, poza nimi jeszcze 4 lata. 18 lat w zarządzaniu sprzedażą. 18 lat w realizacji projektów, założyciel algorytmii i twórca algorytmii Sprzedaży i Zarządzania. Zarządza zespołami sprzedaży, IT, finansów, fmcg, branży budowlanej. Finalista Sales Angels 2020.

Wojciech Telenga

EXECUTIVE PARTNER DIGITAL TRANSFORMATION, HEAD OF SALES

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.

Łukasz Połubianko

Head of Consulting oraz Head of Trainings w Sellwise

Od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Usprawniając procesy pomaga właścicielom, managerom, handlowcom rozwijać biznesy oraz zespoły. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów sprzedażowych, obsługowych i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange), farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb), energetycznego (Energa), czy IT (Comarch).

Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu oraz trenerem szkoleń online. Ukończył szkołę wystąpień publicznych. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zdobywca trzeciej nagrody za wystąpienie podczas „Święta Kapitalizmu III”, wysoko oceniany prelegent konferencji „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing – edycja 2022 i 2023.

Finalista Sales Angels 2022

Mateusz Ogonowski

Co-founder firmy Conversion
Co-founder firmy Conversion – pierwszej w Polsce agencji koncentrującej się na analityce internetowej oraz Growcode – firmy, który wdraża i utrzymuje sklepy internetowe i platformy B2B na Magento. W tworzonych spółkach odpowiada za sprzedaż i marketing. Zna i rozumie perspektywę handlowca, zarządzającego sprzedażą oraz właściciela firmy. Lubi się rozwijać oraz rozwijać osoby, z którymi pracuje. Właśnie dlatego dzieli się praktyczną i konkretną wiedzą, którą łatwo wdrożyć w swoją codzienność. Jak twierdzi – w swoim życiu zawodowym popełnił dużo błędów (na których się uczył). Nie ma sensu, żeby ktokolwiek je powtarzał. Lepiej się na nich uczyć!

Michał Balcerzak

Konsultant sprzedaży i marketingu B2B.

W ciągu ostatnich 10 lat, bez żadnego budżetu na start, zbudował i usamodzielnił dział handlowy w branży reklamowej oraz zdigitalizował sprzedaż w spółce z branży finansowej. W obu firmach przeszedł drogę od handlowca przez dyrektora sprzedaży aż do właściciela.

Dziś dzieli się swoim doświadczeniem zakładając „buty” trenera/konsultanta z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu B2B. Jego klienci najbardziej doceniają to, że w prosty sposób potrafi opowiadać o skomplikowanych rzeczach, rozumie realia osoby pracującej w dziale handlowym i osoby zarządzającej działem handlowym oraz skupia się na tym co najważniejsze.

Adrianna Wardzała

Ekspertka w dziedzinie nowoczesnego marketingu B2B.

Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media do budowania silnych marek firm i umacniania pozycji liderów. Doradza klientom w obszarze budowania strategii marketingowej, tworzenia społeczności i wykorzystywania LinkedIn do rozwoju biznesu. Współtworzyła i wdrażała strategię marketingową dla wydawcy “Harvard Business Review Polska” oraz “MIT Sloan Management Review Polska”. Prowadziła oraz merytorycznie opracowywała konferencje biznesowe z takimi ekspertami jak Daniel Shaprio (negocjacje) czy Alexander Osterwalder (model biznesowy).

Obecnie prowadzi własną agencję marketingową specjalizującą się w tworzeniu angażujących treści dla firm B2B. Wiedzą dzieli się na swoim blogu www.adriannawardzała.pl oraz podczas licznych warsztatów i szkoleń z obszaru komunikacji, pracy zdalnej oraz współpracy wielopokoleniowej.

Janusz Kamieński

Prezes zarządu, konsultant, trener, coach w StrategyAndResults

Wykładowca tematów: Strategia CX i Procesy nastawione na klientów na Uniwersytecie WSB Merito w GdańskuPomaga zwiększać rentowność firmy, działu, lub projektu nawet w ciągu kwartału i to w najbardziej konkurencyjnych branżach. Również w przypadkach, w których wcześniej zawiodły takie działania jak: agresywny marketing i redukcja cen, programy motywowania i zwiększania innowacyjności pracowników, szkolenia z przywództwa i efektywności zawodowej.

Przemek Barszcz

Country Manager Booksy Polska

Od 2018 r. do 2023 r. jako Head of Sales Booksy. Przez ostatnie 5 lat odpowiedzialny za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz strategią sprzedaży w kanałach offline i online. Poza działaniami w branży beauty, które zaowocowały pozyskaniem tysięcy salonów urody, jego priorytetem jest również zarządzanie relacjami z klientem biznesowym (marki kosmetyczne, banki, telekomunikacja) i zwiększenie udziału Booksy wśród nowych kategorii biznesowych. 

Przed dołączeniem do Booksy przez ponad dekadę związany był ze spółkami z branży e-commerce, w tym m.in. Grupą Pracuj, gdzie odpowiadał m.in. za zarządzanie regionalnymi zespołami sprzedażowymi i koordynowanie sprzedaży produktów z obszaru employer brandingu.

Marka Osobista? Nie, dziękuję.

Jak wyróżnić się w sprzedaży bez marketingowego bełkotu.

Zapomnij o głośnych sloganach i bezsensownym postowaniu, którym zalany jest rynek. Dowiedz się jak zbudować markę osobistą, która naprawdę się liczy – poprzez autentyczność, dostarczanie wartości i unikalność.

Z wystąpienia dowiesz się:

– Na czym polega paradox personal brandingu i jak możesz go wykorzystać?

– Czym jest Content Market Fit i po co Ci on?

– Personal branding w czasach AI, czyli o deepfake’ach i sile marki.

– Jak zostać zauważonym przez potencjalnych klientów?

Decyduj Mądrze albo Płać.

Praktyczne wskazówki inwestowania w projekty technologiczne.

Podzielę się wiedzą kilkunastu lat wdrażania technologii po stronie biznesu i 4 lat doświadczeń konsultanta odpowiedzialnego za osadzanie procesów biznesowych w technologii. Do tej pory kontekst jakiego jeszcze nie dotykałem. Jak wydawać mądrze pieniądze na wdrożenia tak aby mieć z nich pozytywne ROI.

  1. Czym jest wdrożenie technologii? Przykłady porażek i sukcesów.
  2. Proces decyzyjny wyboru technologii. Kiedy przebiega dobrze, kiedy przebiega źle i jak go zaplanować?
  3. Kto w organizacji ma podstawy decydować o wyborze technologii? Co powinien wiedzieć aby ten wybór był dobry – perspektywa kto, kiedy i dlaczego?
  4. Projekt wdrożeniowy, dlaczego nie tylko “co”, “kiedy” i “dlaczego” ale także “Jak” ,ma kluczowe znaczenie dla ROI.
  5. Jak obliczyć zwrot z inwestycji w technologię na podstawie konkretnych przykładów.

Kiedy czasu coraz mniej, a do targetu wciąż daleko.​

9 elementów, które pomogą zrealizować nawet najbardziej odległy plan sprzedaży.​

Cele sprzedażowe to nieodłączny element funkcjonowania każdego zespołu handlowego. Dla jednych dodatkowy mobilizator, dla innych “przykra konieczność”. Co zrobić, żeby zwiększyć szanse na realizację targetu, kiedy dotychczasowe metody zawodzą? Gdzie szukać inspiracji, wskazówek, podpowiedzi – żeby Excel na koniec okresu rozliczeniowego “świecił na zielono”? Jak powinien zachowywać się lider kiedy widzi, że obrany kurs nie zbliża zespołu do wymarzonych 100%. O tym opowiem podczas swojej prelekcji.

 

Z mojego wystąpienia dowiesz się:

– Jak budować zaangażowanie Twojego zespołu w kluczowym momencie miesiąca/kwartału czy roku

– Jakie narzędzia i technologie mogą wspierać realizację targetu

– Dlaczego manager jest kluczową osobą też przed zbliżającym się okresem rozliczenia celów

– Jak budować taktyki sprzedażowe wspierające realizację celów strategicznych- czy cele są zawsze “za wysokie”.

czy wiesz dlaczego

NAJSKUTECZNIEJSZE i KRYTYCZNE DZIAŁANIA w sprzedaży powinieneś/powinnaś wykonywać PERFEKCYJNIE?

nie wiesz, uczestnicy czelendżu już wiedzą i o tym właśnie Ci opowiedzą.

to będzie praktyczne kompendium o tym, dlaczego tak ważne w pracy zawodowego sprzedawcy, menedżera jest ustalenie Najskuteczniejszych Działań i dlaczego niektóre z nich, czyli Działania Krytyczne należy wykonywać perfekcyjnie i co to znaczy perfekcyjnie.

scenariusz:

  1. matryca zamiast szklanej kuli
  2. obszar funkcjonalny – obszar operacyjny – co to za zależność i dlaczego jest ważna?
  3. działania Najskuteczniejsze i Krytyczne – a co to i dlaczego jest tak ważne
  4. perfekcyjnie – to znaczy jak?
  5. 2 lub 3 wystąpienia uczestników czelendżu, a dokładnie par operacyjnych uczestnik – algorytmik i trudne do nich pytania.
  6. na koniec 3 praktyczne wnioski.
Czym jest czelendź tristana?
To warsztat algorytmii sprzedaży, który w określonym miał wygenerować zwiększenie prognoz sprzedaży. Czelendż odbywa się w zgłoszonych firmach od 1 września 2023 do 15 stycznia 2024. Jakie są realne efekty? Dowiemy się na Finale.

Niedoceniane źródło przychodu. ​

Jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up?

W moim wystąpieniu skupię się na efektywnym projektowaniu i wdrażaniu systemu follow-up, który okazał się być kluczowym narzędziem w generowaniu znaczących zysków dla moich klientów w 2023 roku.

Podczas mojego wystąpienia:

– Wytłumaczę czym jest follow-up i dlaczego jest to jedno z najbardziej niedocenianych źródeł przychodu dla firmy.

– Pokażę w których miejscach procesu sprzedaży system follow-up jest szczególnie przydatny.

– Dowiesz się jak zaprojektować i wdrożyć system follow-up by uniknąć podstawowych błędów.

– Dostaniesz listę gotowych narzędzi do wdrożenia.

Od wiedzy do wyników.

Jak przekształcić edukację w sprzedaży w realne ROI?

Obecnie mamy niemalże nieograniczony dostęp do wysokiej jakości (i często darmowej) wiedzy o sprzedaży i marketingu B2B. Za to dużym problem jest praktycznie wykorzystanie tej wiedzy to usprawniania codziennej pracy i procesów w organizacji.

Z wystąpienia Mateusza dowiesz się między innymi:
1. Jak wypracować pomysły na zmiany w sprzedaży i marketingu
2. Jak nadawać priorytety poszczególnym zmianom
3. Jak efektywnie i prosto wdrażać zmiany

Do zobaczenia w styczniu na Finale Sales Angels!

Zrób to inaczej niż wszyscy! ​

Świat ekonomii doświadczeń i jego Nowi Bohaterowie.

Skupię się na eksplorowaniu podejścia OD-klienckiego, które jest kluczowe w erze Ekonomii Doświadczeń. W programie:

  1. Zanurzenie w Ekonomię Doświadczeń – w krótkich, zwięzłych słowach przedstawię esencję tego, na czym polega ekonomia doświadczeń. To będzie szybkie odświeżenie dla tych, którzy byli ze mną wcześniej, oraz jasne wprowadzenie dla nowych uczestników.
  2. Przykłady z Polskiego Rynku – pokażę konkrety, opowiadając o polskich firmach, które odważyły się na nietypowe działania. To nie będą suche teorie, lecz rzeczywiste historie oparte na moich doświadczeniach i badaniach.
  3. Doświadczenia Klientów i Pracowników -zajmiemy się tematem doświadczeń, zarówno tych oferowanych klientom, jak i pracownikom. Przybliżę, jak niektóre firmy w Polsce odniosły sukces, stawiając na doświadczenia pracowników.
  4. Osobista Marka inspirujący przykład –  jak każdy z nas może być wyjątkową marką.