Już 23 stycznia!
W Finale wystąpią:
Paweł Dudziak
HR Director
Gourmet Foods Polska
Już 23 stycznia!
Zobacz zaproszenie Marcina
Poznaj pierwszych ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels 2024
26 listopada
3 grudnia
17 grudnia
Poznaj pierwszych ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels 2024
Swobodne rozmowy wynikające z otwartości i serdeczności uczestników
Nieprzypadkowi i świetnie przygotowani
Mentalny odpoczynek i odświeżenie umysłu pomiędzy sesjami
Możliwość integracji całego zespołu i aktualizacji wiedzy
Tylko aktualne i nurtujące tematy
Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.
Adres hotelu: Jachranka 77, 05-140 Serock
Zobacz na mapie
Informacje o noclegu
Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu
Zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem. Zgłoś minimum 5 osób.
Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i wyjdź z wiedzą, którą możesz zastosować od ręki.
Otwórz się na nowe znajomości, stwórz silną sieć kontaktów, która pozwoli rozwijać Twoją sprzedaż.
Zainspiruj się i naładuj baterie. Poczuj atmosferę pełną serdeczności i pasji.
Buduj swoją sprzedaż i swój biznes ucząc się najlepszych praktyków. Poznaj doświadczenia osób spoza swojego środowiska.
START
08:00
24.08.2024
08:00 – 09:00
Zarejestruj się na wydarzenie i otrzymaj elektroniczny bilet.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
START
09:00
24.08.2024
09:00 – 10:00
Emocje ukryte w firmach.
Karan Ryan
Facylitator, coach, psychoterapeuta Gestalt
START
10:00
24.08.2024
10:00 – 10:30
Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamietaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!
START
09:00
24.08.2024
09:00 – 10:00
Emocje ukryte w firmach.
Karan Ryan
Facylitator, coach, psychoterapeuta Gestalt
START
10:00
24.08.2024
10:00 – 10:30
Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamietaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!
19:30-21:30
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Karan Ryan
Mistrz HR
Karan Ryan
Mistrz HR
Karan Ryan
Mistrz HR
Skorzystaj z rabatów do 31 października 2024
Czy Twoja sprzedaż potrzebuje świeżych pomysłów i inspiracji na nowy rok? Wyposaż swój zespół w najnowsze strategie sprzedaży.
Finał odbędzie się niedaleko Warszawy w hotelu Hotel Warszawianka
Adres: Jachranka 77, 05-140 Serock
Nie organizujemy noclegu.
Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Możliwość rezerwacji:
hasło: konferencja Sales Angels 23.01.2025r.
Koszt pokoju jednoosobowego 510zł/brutto
Koszt Pokoju dwuosobowego 555zł/brutto
Sukcesywnie będziemy publikować prelegentów, którzy wystąpią na scenie Finału Sales Angels. Na początku grudnia 2024 poznamy pełny skład. Wynika to z faktu, że trwają spotkania, które wyłonią najwyżej ocenionych ekspertów w 2024 roku.
Napisz do nas na info@salesangels.pl
Tak, napisz do nas na info@salesangels.pl
Tak, planujemy spotkanie wieczorne w nieformalnej atmosferze. Więcej szczegółów wkrótce.
Założyciel RevGen Foundry
Paweł jest założycielem RevGen Foundry – miejsca, które pomaga firmom SaaS i IT skutecznie poukładać sprzedaż i skalować działalność na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w rozwijaniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, zwłaszcza w regionach EMEA i Ameryka Północna. Przed założeniem RevGen Foundry pełnił kluczowe role w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello).
Jego pasja do sprzedaży i chęć dzielenia się wiedzą inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania ponadprzeciętnych wyników. W RevGen Foundry wspiera klientów w zakresie CRM, sprzedaży konsultacyjnej, strategii wejścia na rynek, automatyzacji procesów oraz rozwoju produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i osiąganiu sukcesów sprzedażowych.
Jego misją jest wspieranie specjalistów ds. sprzedaży w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, tworząc procesy, które napędzają rozwój i zwiększają wartość dla klientów.
Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.
Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.
Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”
CEO, Co-founder openNexus
Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.
Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.
CEO Know.How.Match.
Zuzanna Mikołajczyk to wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji.Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.
Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.
Konsultantka SellWise
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.
Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays “Zielona cebulka”. Karbowane.
HR Director Gourmet Foods Polska
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Możliwość rezerwacji:
Cena z hasłem
Pokój jednoosobowy: 510zł/brutto
Pokój dwuosobowy: 555zł/brutto
Hasło: konferencja Sales Angels 23.01.2025r.
Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.
Zgłoś minimum 5 osób
CEO i współzałożyciel Gridaly
CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.
Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.
Twórca i właściciel True Leader
Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.
Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.
Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM.
Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.
Head of IT Tools w Sellwise
Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.
Od 3 lat Wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.