Już 23 stycznia!

FINAŁ
SALES ANGELS

W Finale wystąpią:

Nawet 800 zł taniej do 30 listopada

Nawet 800 zł taniej do 30 listopada

SA-2024-Final-Badge-Black-bez-cienia_1_
Presja osiągania wyników. Ciągłe dążenie do wyższych targetów. Krótkoterminowe zyski kosztem długofalowych relacji.

Czy naprawdę o to chodzi w biznesie?

Wierzymy, że wartości są fundamentem sukcesu. Szacunek dla klienta i konkurencji. Profesjonalizm bez kompromisów etycznych. Dbanie o dobrostan zespołu.

To nie tylko hasła. To nasza droga do trwałego sukcesu.

Osiągajmy cele, ale nie za wszelką cenę. Budujmy relacje oparte na zaufaniu i szacunku. Stawiajmy na długofalowe korzyści ponad krótkoterminowe zyski.

Bo prawdziwy sukces to ten osiągnięty w zgodzie z własnymi wartościami.

Już 23 stycznia!

FINAŁ
SALES ANGELS

Skorzystaj z rabatu do 31 października.

Do 31 października zaoszczędzisz 900 zł netto

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Zobacz zaproszenie Marcina

Prelegenci

Poznaj pierwszych ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels 2024

Paweł Paluch

Założyciel RevGen Foundry

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.

Magdalena Krawczak

Konsultantka SellWise

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

?

26 listopada

?

3 grudnia

?

17 grudnia

Prelegenci

Poznaj pierwszych ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels 2024

Paweł Paluch

Założyciel RevGen Foundry

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.

Magdalena Krawczak

Konsultant SellWise

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

O Finale Sales Angels

Niewymuszony networking

Swobodne rozmowy wynikające z otwartości i serdeczności uczestników

Znakomici prelegenci

Nieprzypadkowi i świetnie przygotowani 

Energetyczne doświadczenia

Mentalny odpoczynek i odświeżenie umysłu pomiędzy sesjami

Rozwój zespołów

Możliwość integracji całego zespołu i aktualizacji wiedzy

Najbardziej merytoryczne wydarzenie

Tylko aktualne i nurtujące tematy

To głos społeczności kształtuje naszą scenę

Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.

Miejsce: Hotel Warszawianka

Adres hotelu: Jachranka 77, 05-140 Serock

Zobacz na mapie

Informacje o noclegu

Bilety grupowe

Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu

Zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem. Zgłoś minimum 5 osób.

Dlaczego warto uczestniczyć?

Otrzymasz aktualną
wiedzę

Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i wyjdź z wiedzą, którą możesz zastosować od ręki.

Zbudujesz szeroką
grupę kontaktów

Otwórz się na nowe znajomości, stwórz silną sieć kontaktów, która pozwoli rozwijać Twoją sprzedaż.

Zyskasz porcję
pozytywnej energii

Zainspiruj się i naładuj baterie. Poczuj atmosferę pełną serdeczności i pasji.

Poznasz inną
perspektywę

Buduj swoją sprzedaż i swój biznes ucząc się najlepszych praktyków. Poznaj doświadczenia osób spoza swojego środowiska.

To głos społeczności kształtuje naszą scenę

Co mówią uczestnicy?
3 Videos
Play Video

Agenda

START

08:00

24.08.2024

08:00 – 09:00

Rejestracja

Zarejestruj się na wydarzenie i otrzymaj elektroniczny bilet.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

START

09:00

24.08.2024

09:00 – 10:00

HR
Marketing

W głowie się nie mieści.

Emocje ukryte w firmach.

Karan Ryan

Facylitator, coach, psychoterapeuta Gestalt

  1. Jak rozpoznawać i nazywać swoje emocje w kontaktach z organizacjami klientów B2B?
  2. Jak rozumieć ukryte znaczenia emocji pojawiających się w spotkaniach z klientami?
  3. Jak tworzyć hipotezy odnośnie kultur organizacyjnych klientów w oparciu o swoje emocje?
  4. Jak czerpać z inteligencji emocjonalnej w obsłudze klientów kluczowych?
  5. Jak przekładać poszerzoną świadomość sytuacyjną na konkretne działania z klientami?

START

10:00

24.08.2024

10:00 – 10:30

KawaTime

Przerwa kawowa

Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamietaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!

START

09:00

24.08.2024

09:00 – 10:00

HR
Marketing

W głowie się nie mieści.

Emocje ukryte w firmach.

Karan Ryan

Facylitator, coach, psychoterapeuta Gestalt

  1. Jak rozpoznawać i nazywać swoje emocje w kontaktach z organizacjami klientów B2B?
  2. Jak rozumieć ukryte znaczenia emocji pojawiających się w spotkaniach z klientami?
  3. Jak tworzyć hipotezy odnośnie kultur organizacyjnych klientów w oparciu o swoje emocje?
  4. Jak czerpać z inteligencji emocjonalnej w obsłudze klientów kluczowych?
  5. Jak przekładać poszerzoną świadomość sytuacyjną na konkretne działania z klientami?

START

10:00

24.08.2024

10:00 – 10:30

Networking

Panel networkingowy

Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamietaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!

19:30-21:30

Rozdanie nagród

Rozdanie nagród - Finał Sales Angels

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Karan Ryan

Mistrz HR

Karan Ryan

Mistrz HR

Karan Ryan

Mistrz HR

Wybierz bilet

Skorzystaj z rabatów do 31 października 2024

Online

1397
797 złotych netto
  • bilet na wydarzenie online w aplikacji
  • dostęp do chatu, modułu zadawania pytań
  • dostęp do nagrania z wydarzenia

Stacjonarny

1997
1197 złotych netto
  • bilet na stacjonarne wydarzenie
  • lunch i przerwy kawowe
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • przerwy networkingowe

Stacjonarny Plus

2397
1597 złotych netto
  • bilet na stacjonarne wydarzenie
  • lunch i przerwy kawowe
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • przerwy networkingowe
  • bankiet networkingowy

PARTNERZY

Czy Twoja sprzedaż potrzebuje świeżych pomysłów i inspiracji na nowy rok? Wyposaż swój zespół w najnowsze strategie sprzedaży.

FAQ

Gdzie odbędzie się Finał Sales Angels 2024?

Finał odbędzie się niedaleko Warszawy w hotelu Hotel Warszawianka
Adres: Jachranka 77, 05-140 Serock

Nie organizujemy noclegu.

Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Możliwość rezerwacji: 

rezerwacja@warszawianka.pl 

hasło: konferencja Sales Angels 23.01.2025r.

Koszt pokoju jednoosobowego 510zł/brutto
Koszt Pokoju dwuosobowego 555zł/brutto

Sukcesywnie będziemy publikować prelegentów, którzy wystąpią na scenie Finału Sales Angels.  Na początku grudnia 2024 poznamy pełny skład. Wynika to z faktu, że trwają spotkania, które wyłonią najwyżej ocenionych ekspertów w 2024 roku. 

Jak mogę skontaktować się z organizatorami?

Napisz do nas na info@salesangels.pl

Tak, napisz do nas na info@salesangels.pl

Tak, planujemy spotkanie wieczorne w nieformalnej atmosferze. Więcej szczegółów wkrótce. 

Prelegent

Paweł Paluch

Założyciel RevGen Foundry 

Paweł jest założycielem RevGen Foundry – miejsca, które pomaga firmom SaaS i IT skutecznie poukładać sprzedaż i skalować działalność na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w rozwijaniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, zwłaszcza w regionach EMEA i Ameryka Północna. Przed założeniem RevGen Foundry pełnił kluczowe role w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello).

Jego pasja do sprzedaży i chęć dzielenia się wiedzą inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania ponadprzeciętnych wyników. W RevGen Foundry wspiera klientów w zakresie CRM, sprzedaży konsultacyjnej, strategii wejścia na rynek, automatyzacji procesów oraz rozwoju produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i osiąganiu sukcesów sprzedażowych.

Jego misją jest wspieranie specjalistów ds. sprzedaży w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, tworząc procesy, które napędzają rozwój i zwiększają wartość dla klientów.

Prelegent

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met

Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.

Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.

Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”

Prelegent

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.

Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.

Prelegent

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.

Zuzanna Mikołajczyk to wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji.Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.

Prelegent

Magdalena Krawczak

Konsultantka SellWise

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.

Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.

Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays “Zielona cebulka”. Karbowane.

Prelegent

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

Nocleg w Hotelu Warszawianka

Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.

Możliwość rezerwacji: 

Cena z hasłem

Pokój jednoosobowy: 510zł/brutto
Pokój dwuosobowy: 555zł/brutto

Hasło: konferencja Sales Angels 23.01.2025r.

Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu

Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.

Zgłoś minimum 5 osób

Prelegent

Michał Ratajczak

CEO i współzałożyciel Gridaly

CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.

Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.

Prelegent

Wojciech Wereszko

Twórca i właściciel True Leader

Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.

Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM. 

Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.

Prelegent

Filip Kulikowski

Head of IT Tools w Sellwise

Head of IT Tools w Sellwise. Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.

Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.

Od 3 lat Wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.

Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.