Presja osiągania wyników. Ciągłe dążenie do wyższych targetów. Krótkoterminowe zyski kosztem długofalowych relacji.
Czy naprawdę o to chodzi w biznesie?
Wierzymy, że wartości są fundamentem sukcesu. Szacunek dla klienta i konkurencji. Profesjonalizm bez kompromisów etycznych. Dbanie o dobrostan zespołu.
To nie tylko hasła. To nasza droga do trwałego sukcesu.
Osiągajmy cele, ale nie za wszelką cenę. Budujmy relacje oparte na zaufaniu i szacunku. Stawiajmy na długofalowe korzyści ponad krótkoterminowe zyski.
Bo prawdziwy sukces to ten osiągnięty w zgodzie z własnymi wartościami.
Poznaj pierwszych ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią na konferencji Finał Sales Angels 2024
Paweł Paluch
Założyciel RevGen Foundry
Wioletta Wojtunik
Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
Grzegorz Klimarczyk
CEO, Co-founder openNexus
Zuzanna Mikołajczyk
CEO Know.How.Match.
Magdalena Krawczak
Konsultantka SellWise
Paweł Dudziak
HR Director Gourmet Foods Polska
Filip Kulikowski
Head of IT Tools SellWise
Agnieszka Olszewska
Właścicielka LeadAsU
?
17 grudnia
Prelegenci
Poznaj pierwszych ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels 2024
Paweł Paluch
Założyciel RevGen Foundry
Wioletta Wojtunik
Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
Grzegorz Klimarczyk
CEO, Co-founder openNexus
Zuzanna Mikołajczyk
CEO Know.How.Match.
Magdalena Krawczak
Konsultant SellWise
Paweł Dudziak
HR Director Gourmet Foods Polska
Filip Kulikowski
Head of IT Tools SellWise
Agnieszka Olszewska
Właścicielka LeadAsU
O Finale Sales Angels
Niewymuszony networking
Swobodne rozmowy wynikające z otwartości i serdeczności uczestników
Znakomici prelegenci
Nieprzypadkowi i świetnie przygotowani
Energetyczne doświadczenia
Mentalny odpoczynek i odświeżenie umysłu pomiędzy sesjami
Rozwój zespołów
Możliwość integracji całego zespołu i aktualizacji wiedzy
Najbardziej merytoryczne wydarzenie
Tylko aktualne i nurtujące tematy
To głos społeczności kształtuje naszą scenę
Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.
poznasz ekspertów wybranych przez członków społeczności
dowiesz się jak w praktyce rozwijać swoją sprzedaż
Zarejestruj się na wydarzenie i otrzymaj elektroniczny bilet.
Więcej informacji na temat rejestracji
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
START
09:00
24.08.2024
09:00 – 10:00
HR
Marketing
W głowie się nie mieści.
Emocje ukryte w firmach.
Karan Ryan
Facylitator, coach, psychoterapeuta Gestalt
Więcej
Jak rozpoznawać i nazywać swoje emocje w kontaktach z organizacjami klientów B2B?
Jak rozumieć ukryte znaczenia emocji pojawiających się w spotkaniach z klientami?
Jak tworzyć hipotezy odnośnie kultur organizacyjnych klientów w oparciu o swoje emocje?
Jak czerpać z inteligencji emocjonalnej w obsłudze klientów kluczowych?
Jak przekładać poszerzoną świadomość sytuacyjną na konkretne działania z klientami?
START
10:00
24.08.2024
10:00 – 10:30
KawaTime
Przerwa kawowa
Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamietaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!
START
09:00
24.08.2024
09:00 – 10:00
HR
Marketing
W głowie się nie mieści.
Emocje ukryte w firmach.
Karan Ryan
Facylitator, coach, psychoterapeuta Gestalt
Więcej
Jak rozpoznawać i nazywać swoje emocje w kontaktach z organizacjami klientów B2B?
Jak rozumieć ukryte znaczenia emocji pojawiających się w spotkaniach z klientami?
Jak tworzyć hipotezy odnośnie kultur organizacyjnych klientów w oparciu o swoje emocje?
Jak czerpać z inteligencji emocjonalnej w obsłudze klientów kluczowych?
Jak przekładać poszerzoną świadomość sytuacyjną na konkretne działania z klientami?
START
10:00
24.08.2024
10:00 – 10:30
Networking
Panel networkingowy
Ochłoń i napij się pysznej kawy! Pamietaj, że to też doskonała okazja do poznania nowych osób!
19:30-21:30
Rozdanie nagród
Rozdanie nagród - Finał Sales Angels
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Karan Ryan
Mistrz HR
Karan Ryan
Mistrz HR
Karan Ryan
Mistrz HR
Wybierz bilet
Skorzystaj z rabatów do 31 października 2024
Online
1397
897 złotych netto
bilet na wydarzenie online w aplikacji
dostęp do chatu, modułu zadawania pytań
dostęp do nagrania z wydarzenia
Stacjonarny
1997
1297 złotych netto
bilet na stacjonarne wydarzenie
lunch i przerwy kawowe
dostęp do nagrania z wydarzenia
przerwy networkingowe
Stacjonarny Plus
2397
1697 złotych netto
bilet na stacjonarne wydarzenie
lunch i przerwy kawowe
dostęp do nagrania z wydarzenia
przerwy networkingowe
bankiet networkingowy
PARTNERZY
Czy Twoja sprzedaż potrzebuje świeżych pomysłów i inspiracji na nowy rok? Wyposaż swój zespół w najnowsze strategie sprzedaży.
Poprzedni
Następny
FAQ
Gdzie odbędzie się Finał Sales Angels 2024?
Finał odbędzie się niedaleko Warszawy w hotelu Hotel Warszawianka Adres: Jachranka 77, 05-140 Serock
Czy Sales Angels zapewnia nocleg?
Nie organizujemy noclegu.
Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie. Możliwość rezerwacji:
Koszt pokoju jednoosobowego 510zł/brutto Koszt Pokoju dwuosobowego 555zł/brutto
Kiedy będzie znany pełny program wydarzenia?
Na początku grudnia 2024 poznamy pełny skład prelegentów. Wynika to z faktu, że trwają spotkania, które wyłonią najwyżej ocenionych ekspertów w 2024 roku.
Dla kogo jest ta Konferencja?
Finał Sales Angels 2024 skierowany jest do wszystkich tych, którzy są związani ze światem sprzedaży. To spotkanie otwarte – jeśli czujesz, że znajdziesz tu coś dla siebie, zapraszamy!
Tak, zaplanowany jest bankiet wieczorny, który można zakupić wraz z biletem stacjonarny plus.
Prelegent
Paweł Paluch
Założyciel RevGen Foundry
Paweł jest założycielem RevGen Foundry – miejsca, które pomaga firmom SaaS i IT skutecznie poukładać sprzedaż i skalować działalność na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w rozwijaniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, zwłaszcza w regionach EMEA i Ameryka Północna. Przed założeniem RevGen Foundry pełnił kluczowe role w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello).
Jego pasja do sprzedaży i chęć dzielenia się wiedzą inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania ponadprzeciętnych wyników. W RevGen Foundry wspiera klientów w zakresie CRM, sprzedaży konsultacyjnej, strategii wejścia na rynek, automatyzacji procesów oraz rozwoju produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i osiąganiu sukcesów sprzedażowych.
Jego misją jest wspieranie specjalistów ds. sprzedaży w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, tworząc procesy, które napędzają rozwój i zwiększają wartość dla klientów.
Prelegent
Wioletta Wojtunik
Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.
Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.
Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”
Prelegent
Grzegorz Klimarczyk
CEO, Co-founder openNexus
Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.
Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.
Prelegent
Zuzanna Mikołajczyk
CEO Know.How.Match.
Zuzanna Mikołajczyk to Wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.
Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.
Prelegent
Magdalena Krawczak
Konsultantka SellWise
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.
Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays “Zielona cebulka”. Karbowane.
Prelegent
Paweł Dudziak
HR Director Gourmet Foods Polska
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Prelegent
Filip Kulikowski
Head of IT Tools SellWise
Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich. Od 6 lat związany ściśle z technologiami.
Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot, co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę. Od 3 lat Wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm, są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.
Prelegent
Agnieszka Olszewska
Właścicielka LeadAsU
Mentorka, liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy.
Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.
Nocleg w Hotelu Warszawianka
Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.
Zgłoś minimum 5 osób
Prelegent
Michał Ratajczak
CEO i współzałożyciel Gridaly
CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.
Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.
Prelegent
Wojciech Wereszko
Twórca i właściciel True Leader
Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.
Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.
Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM.
Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.
Prelegent
Filip Kulikowski
Head of IT Tools w Sellwise
Head of IT Tools w Sellwise.Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.
Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.
Od 3 lat wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.
Prelegent
Paweł Dudziak
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Prelegent
Aga Olszewska
Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.
Prelegent
Maciej Szturmowicz
Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.
Prelegent
Adam Szaran
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.