Już 23 stycznia 2025

Najważniejsza konferencja o sprzedaży w Polsce

FINAŁ
SALES ANGELS

Na konferencji wystąpią:

Poczuj atmosferę Finału Sales Angels

Finał Sales Angels rozpocznie sie za:

dni
godz.
min
sek

Prelegenci

Poznaj ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią na konferencji Finał Sales Angels 2024

Paweł Paluch

Commercial Director
ex- Head of Sales Livespace

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
ex- Sales Director Śnieżka

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.
ex- Board Member Mikomax

Magdalena Krawczak

Konsultantka SellWise

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

Filip Kulikowski

Head of IT Tools SellWise

Agnieszka Olszewska

Właścicielka LeadAsU,
ex- Sales and HR Director Hilti

Wojciech Janicki

CEO Findewal Sp. z o. o.

Prelegenci

Poznaj ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels. 

Agnieszka Olszewska

Właścicielka LeadAsU,
ex- Sales and HR Director Hilti

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met,
ex- Sales Director Śnieżka

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.,
ex- Board Member Mikomax

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

Magdalena Krawczak

Konsultant SellWise

Paweł Paluch

Commercial Director
ex- Head of Sales Livespace

Filip Kulikowski

Head of IT Tools SellWise

Wojciech Janicki

CEO Findewal Sp. z o. o.

To głos społeczności kształtuje naszą scenę

Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.

Agenda

23.01.2025

START

09:00

Poranny Networking

Networking przy kawie Tchibo dla Firm

START

10:00

Oficjalne rozpoczęcie
Finału Sales Angels

Marcin Grela 
twórca społeczności Sales Angels

START

10:20

Prelekcja

Nie wchodź w 2025 rok na autopilocie, czyli obudź swój biznes nim zrobi to konkurencja!

Zuza Mikołajczyk

  • Autopilot jako hamulec przyszłego sukcesu.
  • 3 główne zmiany, które wprowadzają świadome i innowacyjne firmy.
  • Dlaczego wyobraźnia może być największą barierą rozwoju?
  • Aktualne trendy i przykłady innowacji z całego świata, które mogą być impulsem do działania.
  • Odwaga jako klucz do skutecznego przygotowania biznesu na wyzwania nadchodzącego roku.

START

10:55

Prelekcja

3 Lata, 8 Lekcji:
Czego nauczyłem się jako konsultant i przedsiębiorca.

Filip Kulikowski

  • Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
  • Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
  • Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
  • Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
  • Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?

START

11:40

Rozmowa 1x1

Myśl jak klient: Jak wykorzystać wartość biznesową, by sprzedawać skuteczniej?

Paweł Paluch

Rozmowę poprowadzi:

Tomasz Zagdan

Paweł Paluch

  • Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
  • Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
  • Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
  • Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
  • Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?

START

12:00

Lunch

START

13:00

Prelekcja

Account Management Przyszłości: Wykorzystanie Danych, Technologii i Empatii

Magdalena Krawczak

  • Account Management jako źródło pozyskiwania nowego biznesu
  • Proaktywne podejście do zarządzania istniejącymi klientami
  • Planowanie strategii rozwoju klientów o największym potencjale
  • Efektywna komunikacja wewnętrzna i z klientami
  • Zbieranie informacji zwrotnych od klientów i dostosowywaniu strategii na podstawie tych danych.

START

13:35

Prelekcja

Strach dobry i strach zły – czyli kiedy naprawdę warto się bać.

Wojciech Janicki

Czego się dowiemy:

  • o zarządzaniu emocjami w biznesie
  • o mechanizmie powstawania strachów i obaw
  • o tym, czego baliśmy się kiedyś niepotrzebnie
  • o tym, czego i dlaczego wciąż się boimy
  • o tym, kiedy warto się bać, a kiedy lepiej odpuścić

START

14:20

Rozmowa 1x1

Menedżer zasypany problemami.
Jakie narzędzia pomogą Ci odzyskać kontrolę?

Wioletta Wojtunik

Rozmowę poprowadzi:

Szymon Negacz

Wioletta Wojtunik

START

14:35

Przerwa kawowa

START

15:00

Rozmowa 1x1

Samoorganizacja w sprzedaży.
Utopia czy przyszłość?

Grzegorz Klimarczyk

Rozmowę poprowadzi:

Wojciech Telenga

Grzegorz Klimarczyk

  • Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
  • Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
  • Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
  • Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
  • Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?

START

15:20

Prelekcja

Podróż lidera: o sztuce pakowania bagażu.

Aga Olszewska

  • Pułapki pakowania: kiedy bagaż staje się zbyt ciężki
  • Determinacja: kluczowy towarzysz podróży
  • Frustracja i Satysfakcja: niezbędne przystanki w podróży
  • Przepakuj bagaż: co robić, gdy zmienia się cel
  • Co spakować na podróż: fundamenty sukcesu

START

15:55

HR, który rozumie Sprzedaż

Rozdanie nagród w konkursie.

START

16:10

Przerwa kawowa

START

16:35

Prelekcja

Ani za wszelką cenę, ani za darmo.
Ile naprawdę kosztuje sukces?

Paweł Dudziak

  • Jak planować mądre porażki?
  • Kiedy uparcie robić swoje, a kiedy odpuszczać?
  • Kogo zapraszać na pokład, a kogo pozostawiać w bazie?
  • Co zrobić ze zwycięstwami, które przeszkadzają w odnoszeniu sukcesów?
  • Jak dążąc do celu, uchronić się przed krótkowzrocznością?
  • Dlaczego warto robić dwie rzeczy na raz – eksploatować i eksplorować?

START

17:15

Plan Sales Angels na sezon 2025

START

17:30

#SprzedawanieTo Pomaganie w akcji.

Licytacja charytatywna “Bądź blisko, daj mi skrzydła” na rzecz Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Poznaniu, wspieranego przez dr Agnieszkę Kozak.

Jak co roku podczas Finału Sales Angels chcemy nie tylko uczyć, ale również pomagać. Bliskie jest nam dobro dzieci, a Specjalny Ośrodek Wychowawczy w Poznaniu to miejsce, w którym, jak pisze dr Agnieszka Kozak: ”możemy być mądrze blisko tych, którzy nas potrzebują – niepełnosprawnych dzieci, które się „słabo sprzedają” bo nie mają ślicznych buziek z pięknymi oczyma, ale mają realne problemy, których rozwiązanie potrzebuje pieniędzy – a więc naszego wsparcia.” Razem z nami możesz dołożyć cegiełkę i podarować dzieciom skrzydła.

START

18:00

Zakończenie

START

18:30

Bankiet Integracyjny

Atrakcje

Kultowe Studio

Irek Biliński w roli prowadzącego: dociekliwe pytania i otwarta atmosfera.

Power UP

Wzmocni naszą uwagę energetycznymi sesjami pełnymi improwizacji.

Bankiet

Nieoczywiste rozmowy, wymiana myśli i inspiracje rodzące się w otwartej atmosferze.

Bilety grupowe

Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu

Zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem. Zgłoś minimum 5 osób.

Kup bilet

Online

1397 złotych netto
  • bilet na wydarzenie online w aplikacji
  • dostęp do chatu, modułu zadawania pytań
  • dostęp do nagrania z wydarzenia

Stacjonarny

1997 złotych netto
  • bilet na stacjonarne wydarzenie
  • lunch i przerwy kawowe
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • przerwy networkingowe

Stacjonarny Plus

2397 złotych netto
  • bilet na stacjonarne wydarzenie
  • lunch i przerwy kawowe
  • dostęp do nagrania z wydarzenia
  • przerwy networkingowe
  • bankiet networkingowy

PARTNERZY

Miejsce: Hotel Warszawianka

Adres hotelu: Jachranka 77, 05-140 Serock

Zobacz na mapie

Informacje o noclegu

FAQ

Gdzie odbędzie się Finał Sales Angels 2024?

Finał odbędzie się niedaleko Warszawy w hotelu Hotel Warszawianka
Adres: Jachranka 77, 05-140 Serock

Nie organizujemy noclegu.

Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Możliwość rezerwacji: 

rezerwacja@warszawianka.pl 

Finał Sales Angels 2024 skierowany jest do wszystkich tych, którzy są związani ze światem sprzedaży. To spotkanie otwarte – jeśli czujesz, że znajdziesz tu coś dla siebie, zapraszamy!

Jak mogę skontaktować się z organizatorami?

Napisz do nas na info@salesangels.pl

Tak, napisz do nas na info@salesangels.pl

Tak, zaplanowany jest bankiet wieczorny, który można zakupić wraz z biletem stacjonarny plus.

SA-2024-Final-Badge-Black-bez-cienia_1_
Presja osiągania wyników. Ciągłe dążenie do wyższych targetów. Krótkoterminowe zyski kosztem długofalowych relacji.

Czy naprawdę o to chodzi w biznesie?

Wierzymy, że wartości są fundamentem sukcesu. Szacunek dla klienta i konkurencji. Profesjonalizm bez kompromisów etycznych. Dbanie o dobrostan zespołu.

To nie tylko hasła. To nasza droga do trwałego sukcesu.

Osiągajmy cele, ale nie za wszelką cenę. Budujmy relacje oparte na zaufaniu i szacunku. Stawiajmy na długofalowe korzyści ponad krótkoterminowe zyski.

Bo prawdziwy sukces to ten osiągnięty w zgodzie z własnymi wartościami.

Dlaczego warto uczestniczyć?

Otrzymasz aktualną
wiedzę

Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i wyjdź z wiedzą, którą możesz zastosować od ręki.

Zbudujesz szeroką
grupę kontaktów

Otwórz się na nowe znajomości, stwórz silną sieć kontaktów, która pozwoli rozwijać Twoją sprzedaż.

Zyskasz porcję
pozytywnej energii

Zainspiruj się i naładuj baterie. Poczuj atmosferę pełną serdeczności i pasji.

Poznasz inną
perspektywę

Buduj swoją sprzedaż i swój biznes ucząc się od najlepszych praktyków. Poznaj doświadczenia osób spoza swojego środowiska.

Prelegent

Paweł Paluch

Commercial Director w Hemolens Diagnostics

Paweł jest założycielem RevGen Foundry – platformy wspierającej firmy SaaS i IT w organizowaniu sprzedaży oraz skalowaniu działalności na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, szczególnie w regionach EMEA i Ameryki Północnej. Obecnie pełni rolę Commercial Director w Hemolens Diagnostics, gdzie odpowiada za strategię komercyjną i wprowadzenie na rynek innowacyjnego urządzenia medycznego.

Przed objęciem roli w Hemolens Diagnostics oraz założeniem RevGen Foundry, Paweł zajmował kluczowe stanowiska w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello). Jego szerokie doświadczenie obejmuje zarówno sprzedaż B2B, jak i skalowanie działalności międzynarodowej w dynamicznie rozwijających się sektorach technologicznych.

Pasja do sprzedaży i dzielenia się wiedzą motywuje go do wspierania zespołów w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników. Wspiera klientów w takich obszarach jak CRM, sprzedaż konsultacyjna, strategia wejścia na rynek, automatyzacja procesów oraz rozwój produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i realizacji celów sprzedażowych. Jego misją jest wspieranie specjalistów w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, poprzez tworzenie procesów napędzających rozwój i zwiększających wartość dla klientów.

Prelegent

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met

Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.

Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.

Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”

Prelegent

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.

Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.

Prelegent

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.

Zuzanna Mikołajczyk to Wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.

Prelegent

Magdalena Krawczak

Konsultantka SellWise

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.

Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.

Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays „Zielona cebulka”. Karbowane.

Prelegent

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs „HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

Prelegent

Filip Kulikowski

Head of IT Tools SellWise

Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich. Od 6 lat związany ściśle z technologiami.

Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot, co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę. Od 3 lat Wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm, są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.

Prelegent

Agnieszka Olszewska

Właścicielka LeadAsU

Mentorka, liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy.

Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Wojciech Janicki

CEO Findewal Sp. z o. o.

Wojciech Janicki łączy naukę i biznes. Jest współwłaścicielem i prezes spółki technologicznej z branży high-tech Findewal Sp.z o.o., która stworzyła od podstaw system nadzoru i bezpieczeństwa w lądowych przewozach towarów wysokowartościowych (Track’a’Truck). W przeszłości także założyciel i współwłaściciel hurtowni z branży spożywczej oraz menedżer edukacji w sektorze prywatnym.

Z wykształcenia geograf, profesor nadzwyczajny i dyrektor Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Członek Rządowej Rady Ludnościowej. Studiował w Polsce, USA i na Węgrzech, wykładał w Polsce, Niemczech, Czechach, Finlandii, Szwecji i Irlandii. Aktywny popularyzator nauki, autor ponad 150 wywiadów radiowych i telewizyjnych, podcastów, wykładów i warsztatów dla odbiorców w każdym wieku. Wojciech jest również Półfinalistą tegorocznej edycji Konkursu Sales Angels.

Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu

Innowacje w sprzedaży to nie robota dla samotnych wilków. To gra zespołowa – jeśli chcecie razem wygrywać, musicie razem się uczyć, zmieniać podejście i… razem mierzyć wyżej.

Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.

Zgłoś minimum 5 osób

Nocleg w Hotelu Warszawianka

Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.

Możliwość rezerwacji: 

Prelegent

Michał Ratajczak

CEO i współzałożyciel Gridaly

CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.

Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.

Prelegent

Wojciech Wereszko

Twórca i właściciel True Leader

Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.

Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM. 

Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.

Prelegent

Filip Kulikowski

Head of IT Tools w Sellwise

Head of IT Tools w Sellwise. Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.

Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.

Od 3 lat wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.

Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.