Już 23 stycznia 2025
Najważniejsza konferencja o sprzedaży w Polsce
Na konferencji wystąpią:
Zuzanna Mikołajczyk
CEO, Know.How.Match.
(ex-Board Member Mikomax)
Wioletta Wojtunik
Commercial Director, Klimas Wkręt-Met
(ex-Sales Director Śnieżka)
Filip Kulikowski
Head of IT Tools
SellWise
Paweł Dudziak
HR Director
Gourmet Foods Polska
Paweł Paluch
Commercial Director
ex- Head of Sales Livespace
Wojciech Janicki
CEO
Findewal Sp. z o. o.
Agnieszka Olszewska
Właścicielka LeadAsU
ex- Sales and HR Director Hilti
Poznaj ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią na konferencji Finał Sales Angels 2024
Poznaj ekspertów wybranych przez Społeczność, którzy wystąpią w Finale Sales Angels.
Finał Sales Angels to jedyna konferencja na rynku gdzie wybór prelegentów nie zależy od organizatora, a od wcześniejszych ocen dokonanych przez społeczność Sales Angels.
23.01.2025
START
09:00
START
10:00
Marcin Grela
twórca społeczności Sales Angels
START
10:20
Zuza Mikołajczyk
START
10:55
Filip Kulikowski
START
11:40
Paweł Paluch
Tomasz Zagdan
Paweł Paluch
START
12:00
START
13:00
Magdalena Krawczak
START
13:35
Wojciech Janicki
Czego się dowiemy:
START
14:20
Wioletta Wojtunik
Szymon Negacz
Wioletta Wojtunik
START
14:35
START
15:00
Grzegorz Klimarczyk
Wojciech Telenga
Grzegorz Klimarczyk
START
15:20
Aga Olszewska
START
15:55
START
16:10
START
16:35
Paweł Dudziak
START
17:15
START
17:30
START
18:00
START
18:30
Irek Biliński w roli prowadzącego: dociekliwe pytania i otwarta atmosfera.
Wzmocni naszą uwagę energetycznymi sesjami pełnymi improwizacji.
Nieoczywiste rozmowy, wymiana myśli i inspiracje rodzące się w otwartej atmosferze.
Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu
Zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem. Zgłoś minimum 5 osób.
Adres hotelu: Jachranka 77, 05-140 Serock
Zobacz na mapie
Informacje o noclegu
Finał odbędzie się niedaleko Warszawy w hotelu Hotel Warszawianka
Adres: Jachranka 77, 05-140 Serock
Nie organizujemy noclegu.
Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Możliwość rezerwacji:
Finał Sales Angels 2024 skierowany jest do wszystkich tych, którzy są związani ze światem sprzedaży. To spotkanie otwarte – jeśli czujesz, że znajdziesz tu coś dla siebie, zapraszamy!
Napisz do nas na info@salesangels.pl
Tak, napisz do nas na info@salesangels.pl
Tak, zaplanowany jest bankiet wieczorny, który można zakupić wraz z biletem stacjonarny plus.
Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i wyjdź z wiedzą, którą możesz zastosować od ręki.
Otwórz się na nowe znajomości, stwórz silną sieć kontaktów, która pozwoli rozwijać Twoją sprzedaż.
Zainspiruj się i naładuj baterie. Poczuj atmosferę pełną serdeczności i pasji.
Buduj swoją sprzedaż i swój biznes ucząc się od najlepszych praktyków. Poznaj doświadczenia osób spoza swojego środowiska.
Commercial Director w Hemolens Diagnostics
Paweł jest założycielem RevGen Foundry – platformy wspierającej firmy SaaS i IT w organizowaniu sprzedaży oraz skalowaniu działalności na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, szczególnie w regionach EMEA i Ameryki Północnej. Obecnie pełni rolę Commercial Director w Hemolens Diagnostics, gdzie odpowiada za strategię komercyjną i wprowadzenie na rynek innowacyjnego urządzenia medycznego.
Przed objęciem roli w Hemolens Diagnostics oraz założeniem RevGen Foundry, Paweł zajmował kluczowe stanowiska w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello). Jego szerokie doświadczenie obejmuje zarówno sprzedaż B2B, jak i skalowanie działalności międzynarodowej w dynamicznie rozwijających się sektorach technologicznych.
Pasja do sprzedaży i dzielenia się wiedzą motywuje go do wspierania zespołów w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników. Wspiera klientów w takich obszarach jak CRM, sprzedaż konsultacyjna, strategia wejścia na rynek, automatyzacja procesów oraz rozwój produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i realizacji celów sprzedażowych. Jego misją jest wspieranie specjalistów w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, poprzez tworzenie procesów napędzających rozwój i zwiększających wartość dla klientów.
Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.
Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.
Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”
CEO, Co-founder openNexus
Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.
Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.
CEO Know.How.Match.
Zuzanna Mikołajczyk to Wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.
Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.
Konsultantka SellWise
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.
Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays „Zielona cebulka”. Karbowane.
HR Director Gourmet Foods Polska
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs „HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Head of IT Tools SellWise
Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich. Od 6 lat związany ściśle z technologiami.
Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot, co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę. Od 3 lat Wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm, są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.
Właścicielka LeadAsU
Mentorka, liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy.
Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.
CEO Findewal Sp. z o. o.
Wojciech Janicki łączy naukę i biznes. Jest współwłaścicielem i prezes spółki technologicznej z branży high-tech Findewal Sp.z o.o., która stworzyła od podstaw system nadzoru i bezpieczeństwa w lądowych przewozach towarów wysokowartościowych (Track’a’Truck). W przeszłości także założyciel i współwłaściciel hurtowni z branży spożywczej oraz menedżer edukacji w sektorze prywatnym.
Z wykształcenia geograf, profesor nadzwyczajny i dyrektor Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Członek Rządowej Rady Ludnościowej. Studiował w Polsce, USA i na Węgrzech, wykładał w Polsce, Niemczech, Czechach, Finlandii, Szwecji i Irlandii. Aktywny popularyzator nauki, autor ponad 150 wywiadów radiowych i telewizyjnych, podcastów, wykładów i warsztatów dla odbiorców w każdym wieku. Wojciech jest również Półfinalistą tegorocznej edycji Konkursu Sales Angels.
Innowacje w sprzedaży to nie robota dla samotnych wilków. To gra zespołowa – jeśli chcecie razem wygrywać, musicie razem się uczyć, zmieniać podejście i… razem mierzyć wyżej.
Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.
Zgłoś minimum 5 osób
Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Możliwość rezerwacji:
CEO i współzałożyciel Gridaly
CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.
Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.
Twórca i właściciel True Leader
Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.
Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.
Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM.
Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.
Head of IT Tools w Sellwise
Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.
Od 3 lat wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.