19.08 18:00-21:00
Volvo Car Warszawa

Forum Sales Angels

Eksperckie spotkania Społeczności

 

 

Do wydarzenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Forum Sales Angels

To miejsce spotkań ludzi biznesu, którzy w kameralnej, poufnej atmosferze dzielą się osiąganymi wynikami, swoim doświadczeniem w prowadzeniu firm, zespołów oraz sposobami na odnoszenie sukcesów w nie zawsze sprzyjających okolicznościach.

Ekspert najbliższego spotkania

Izabela Sakowicz

Managing Director & President of the Board VFP Communications Ltd.

Od ponad 18 lat wspiera rozwój firm B2B, łącząc doświadczenie w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu. Karierę zaczynała od ról sprzedażowo-marketingowych, by z czasem zarządzać organizacjami jako Managing Director CEE i Global Brand Development Manager w Foundry (dawniej IDG Communications), a później w VFP Communications – wydawcy tytułów takich jak Media & Marketing Polska, Handel, Food Service oraz organizatora konkursów EMMA, EVA i Kreatura.

Rozwijała globalne marki – m.in. Computerworld – współpracując z firmami branży IT, takimi jak HPE, IBM, Google czy Cisco. Obecnie koncentruje się na transformacji oferty VFP Communications – od digitalu, przez wydarzenia, po networking – tak, by marki wydawnictwa wspierały rozwój społeczności i klientów B2B.

W centrum jej podejścia do sprzedaży i marketingu znajduje się współpraca z klientem nad jego wyzwaniami – z nastawieniem na rozwiązanie, a nie sprzedaż za wszelką cenę. Kluczowe jest dla niej dostarczanie wartości, która wspiera cele biznesowe i buduje zaufanie. Dlatego stawia na ścisłą współpracę marketingu i sprzedaży jako jednego zespołu, działającego z jasno określonym celem i wspólną odpowiedzialnością.

Tworzy strategie rozwoju, które nie zawsze przynoszą szybkie efekty, ale prowadzą do trwałych zmian: większej sprawczości zespołów, silniejszych produktów i lepszych doświadczeń po stronie klientów. Ma doświadczenie w redefiniowaniu modeli biznesowych i budowaniu ich od podstaw, co pozwala jej lepiej rozumieć wyzwania związane ze zmianą.

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych SGH (Marketing i Strategie Marketingowe) oraz Executive MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania.

Prywatnie: fanka crossfitu, żagli, nart i… stania na głowie. Lubi łączyć fakty, wędrować po Bieszczadach, gotować i pić dobrą kawę. Podobno zaraża energią.

Marcin Curyło

Dyrektor Departamentu Sprzedaży VeloBank SA.

Menadżer z 15 letnim doświadczeniem w branży finansowej oraz automotiv z osiągnięciami w sprzedaży oraz zarządzaniu projektami. Posiada doświadczenie projektowe, doświadczenie w tworzeniu i kierowaniu zespołami sprzedażowymi oraz zespołami wsparcia. Buduje relacje z ludźmi, ma wysoko rozwinięte kompetencje pracy zespołowej, nastawiony na osiąganie celów.

Forum charakteryzuje

Wyselekcjonowani eksperci - praktycy

Od początku istnienia Sales Angels, niezmienną wartością są wyjątkowi i starannie dobrani eksperci. Na Forum gościmy wybitnych menedżerów i menedżerki, którzy nie tylko wnoszą ze sobą bogate doświadczenie zawodowe, ale również dzielą się swoimi sposobami na osiągnięcie sukcesu.

Unikalny networking

Forum Sales Angels wykracza poza standardowe pojęcie networkingu. Świadomie zarządzamy procesem budowy siatki kontaktów, tworząc przestrzeń do rozwoju trwałych, profesjonalnych relacji biznesowych.

Kontrakt na rozwój

To nasze zobowiązanie. Chcemy, by każdy uczestnik, dzięki udziałowi, mógł odkrywać nowe ścieżki kariery, wzmacniać swoje kompetencje, poznawać swoich przyszłych biznes partnerów otwierając się na nowe, ekscytujące możliwości.

Daty kolejnych spotkań Forum Sales Angels:

Jak wziąć udział?

Masz już Pakiet?

Twoje miejsce jest już zarezerwowane

Nie masz Pakietu?

Chcesz sprawdzić, czy to jest dla Ciebie?

Rejestracja

 

Liczba miejsc jest ograniczona. 

Imię i nazwisko(wymagane)

Miejsce

Volvo Car Warszawa

ul. Marszałkowska 89

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.

NOWOŚĆ

Zamknięte szkolenia dla działów sprzedaży

Zyskaj Partnera dla Twojego działu sprzedaży