Handlowiec nowej generacji… (Maj 2017)

Home/relacja/2017/Handlowiec nowej generacji… (Maj 2017)

W maju Andrzej Borczyk przybliżył nam temat Handlowca nowej generacji, czyli jaka przyszłość czeka ludzi sprzedaży.

Podczas spotkania dowiedzieliśmy się:

1. Jak zmienia się rzeczywistość – nowe miejsca pracy, nowy świat

2. Jaka będzie “organizacja przyszłości”?

3. Kto wygra tą walkę – sprzedawca, robot czy internet

4. Jak się doskonalić, by wygrać?

Gość specjalny Andrzej Borczyk obecnie pełni rolę Dyrektora HR Grupy Żywiec i Heineken, wcześniej Dyrektora HR Microsoft.

Od 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Dyrektora Regionalnego, by później na stanowisku Sales Operations Manager koordynować operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE.

W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji.

Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach.

Do Grupy Żywiec Andrzej Borczyk dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.

Od 2016r. jest w gronie wykładowców Executive MBA for Human Resources Professionals Uczelni Łazarskiego.

Zawodowe motto:
Działać tak, by umożliwiać innym sięganie po więcej. Wspólne sukcesy budują przyszłość.

Pasje zawodowe:
Sukces zespołów, z którymi pracuję. Budowanie zaangażowanej organizacji, gdzie wszyscy mogą rozwijać swój potencjał, by osiągać sukces indywidualny i zespołowy.