Jak połączyć strategię online i offline w procesie pozyskiwania klienta? (październik 2019)

Home/relacja/2019/Jak połączyć strategię online i offline w procesie pozyskiwania klienta? (październik 2019)

Temat: Jak połączyć strategię online i offline w procesie pozyskiwania klienta?

Ekspert: Barbara Piasek

 

Na październikowych spotkaniach Sales Angels gościliśmy Barbarę Piasek, managera z ponad 10-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik.

Obecnie Basia jest współwłaścicielem i Prezesem Zarządu spółki Evenea.

 

Temat spotkania: “Jak połączyć strategię online i offline w procesie pozyskiwania klienta?”

 

Na spotkaniu Basia mówiła jak:

– precyzyjnie dopasować kanały sprzedaży adekwatnie do etapu, na którym znajduje się klient

– z łatwością zamykać duże transakcje dzięki budowie zaufania z wykorzystaniem dźwigni jeden do wielu (nie tylko w rozmowach 1 na 1)

– kilkukrotnie zwiększyć współczynnik konwersji

– zaplanować format wydarzeń własnych, który będzie sprzyjał wysokiemu zaangażowaniu w rozmowy 1 na 1 po wydarzeniu

– skrócić proces sprzedaży produktów o dużej wartości transakcyjnej

 

Kim jest nasz Gość?

Barbara Piasek posiada ponad 10-letnie doświadczenie zebrane jako manager w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik.

Jest Prezesem Zarządu i współwłaścicielem spółki Evenea, kompleksowego software dedykowanego do organizatorów wydarzeń oraz współzałożycielem: Softwaru do automatyzacji komunikacji poprzez chatboty IncredBots (Prezes), rozwiązań matchujących startupy technologiczne, korporacje oraz inwestorów z 60 krajów globalnie poprzez konferencję Wolves Summit jak również platformę matchmakingową online (Prezes). Jest również współzałożycielem See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych i celebrytów w Polsce z ponad 100 mln zasięgami oraz Festiwalu Kobiet Internetu.

Basia jest autorką kursu online “przedsiębiorcy dla przedsiębiorców” (Wolves Business Booster) oraz książki Sales Gate, sprzedanej w 7-tysiącach kopii oraz podręcznika “The Sales Gate. Skuteczne techniki i metody podnoszenia efektywności sprzedaży”, który uczy technik pomagających finalizować każdą sprzedaż.

Jest też współautorką i inicjatorką podręcznika “Startup Manual”, wyczerpującego źródła wiedzy na temat wszystkich aspektów funkcjonowania startupów. Publikuje swoje artykuły na blogu barbarapiasek.innpoland.pl oraz występuje w stacjach telewizyjnych, m.in. TVP Gdańsk, TVN24, TVN BiŚ