Piotr Stachowiak
dr Ewa Hartman
Jak mawiał Charles Green (twórca metody Trusted Advisor) You have to earn the right to be right. Dowiedz się zatem co zrobić, by inni chcieli byś im pomagał.
Szymon Negacz
Opisu tu nie znajdziesz. Weź udział w wystąpieniu, którego konwencja odpowie na pytanie czy słowa w sprzedaży i marketingu mają znaczenie.
16:00
Rozpoczęcie Konferencji
16:15
Wystąpienie #1 Piotr Stachowiak
17:15
Przerwa networkingowa
17:30
Wystąpienie #2 dr Ewa Hartman
18:30
Przerwa networkingowa
18:45
Wystąpienie #3 Szymon Negacz
19:45
Podsumowanie + Ocena Prelegentów
20:00
Zakończenie spotkania
Digital Knowledge Village
ul. Puławska 457,
02-844 Warszawa
Piotr Stachowiak – Chief Commercial Officer (CCO) Poland and Baltics, Member of the Management Board w ISS Polska, były członek zarządu i dyrektor sprzedaży w Hilti. Piotr jest związany ze sprzedażą od prawie 20 lat. Dotychczas odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, kanały sprzedaży i obsługę klienta, ale również za rozwój kompetencji i postaw pracowników działów handlowych. Posiada szerokie doświadczenie zdobyte w różnorodnych branżach, m.in. budowlanej, IT, telekomunikacyjnej, czy usług kurierskich. Pracował dla takich marek jak Empik, Orange, DHL Express, Bonnier, Tech Data, czy Hilti. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem.
Finalista Sales Angels 2021 – otrzymał ocenę równą 9,25
dr Ewa Hartman – Szkoli w obszarach zarządzania osobistą energią, redukcji stresu, budowania wspierających nawyków, myślenia ponad schematami i komunikacji w oparciu o wiedzę z zakresu neuro-nauki. Szkoli największe korporacje międzynarodowe, w tym cały region CESA firmy EY w skład którego wchodzi 30 państw Europy i Azji. Ponadto regularnie pracuje z takimi firmami jak Google, HP, HPE, Cisco, ABB, KPMG, GE Healthcare, Pepsico, Veolia, PZU, Ikea Industry, Avon, Mahle, K2 Holding, FIS Technologies, ABB, JLL, AXA, Securitas, PGE, Aptitude, P&G i nie tylko. Jej artykuły można znaleźć w magazynach Forbes, Wysokie Obcasy, SENS, Focus, Nowy Marketing, Manager +.
Finalistka Sales Angels 2022 – otrzymała ocenę równą 9,00
Szymon Negacz – Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Finalista Sales Angels 2020 – otrzymał ocenę równą 9,89
Nasze Play-Offy to merytoryczne konferencje połączone z networkingiem w ramach sezonu 2023 nazywanego Sales Angels All Stars. 15 najwyżej ocenionych finalistów w całej naszej historii wystąpi na 5 konferencjach w formule hybrydowej w 4 miastach Polski. Z 3 ekspertów w danej lokalizacji tylko jeden zwycięzca przechodzi do Wielkiego Finału 2023.
W ten sposób wyłonimy 5 finalistów 2023.
Bilet otrzymasz maksymalnie w ciągu 24 godzin od zakupu.
Dla każdego uczestnika, który z przeróżnych powodów nie może być na żywo mimo zakupu biletu, przyznajemy dostęp do nagrania. Materiał ze spotkania pojawia się zazwyczaj po kilku dniach od wydarzenia.
Jak najbardziej. Zakupu można dokonać poprzez tę stronę wybierając odpowiednią liczbę biletów.
W przypadku trudności z zapłatą firmową kartą odezwij się do nas na adres info@salesangels.pl.
Na koniec konferencji uruchamiamy głosowanie na żywo w aplikacji Gridaly. Ekspert z najwyższą ilością głosów publiczności wygrywa.
Do wszystkich osób z Pakietem Open i biletem Combo przesyłamy formularz rejestracyjny, w którym wybierzesz rodzaj uczestnictwa.
Play-Offy to otwarte wydarzenia dedykowane dla handlowców, menedżerów sprzedaży i marketingu, przedsiębiorców, trenerów i freelancerów, dla których wiedza o sprzedaży i marketingu jest kluczowa w ich pracy.