Konkurs dla HR
HR, który
rozumie
Sprzedaż
Wyróżnij Lidera/ Liderkę HR, który zmienił grę w Twoim zespole sprzedażowym!
Do 14.12 zgłoś swoich faworytów.

Konkurs dla HR
Wyróżnij Lidera/ Liderkę HR, który zmienił grę w Twoim zespole sprzedażowym!
Do 14.12 zgłoś swoich faworytów.
Relacje między działami HR i Sprzedaży nie zawsze są idealne z powodu wzajemnych nieporozumień. Konkurs “HR, który rozumie sprzedaż” ma na celu łączenie tych działów. Chcemy promować i wzmacniać dobrą współpracę, uznając jej kluczową rolę w organizacjach.
Dążymy do budowy mostów porozumienia między ludźmi z obu działów.
Wzmocnienie relacji i zrozumienia między działami HR i Sprzedaży, aby efektywnie współpracować i osiągać wspólne cele.
Wyróżnienie i docenienie osób z działu HR, które zaprojektowały, wdrożyły i stosują najlepsze praktyki wspierające Sprzedaż.
Promowanie wiedzy i najlepszych praktyk w dziedzinie HR, które skutecznie wspierają dział Sprzedaży w realizacji celów biznesowych.
Popularyzacja wartości i praktyk, które przyczyniają się do tworzenia zdrowego, produktywnego i wspierającego środowiska pracy w organizacjach.
1
Masz w zespole Liderkę/Lidera HR, która/y realnie wspiera Cię w działaniach sprzedażowych? Chcemy promować takie postawy.
2
Przygotuj opis działań tej osoby, które realnie wpłynęły na poprawę jakości pracy zespołu sprzedażowego. Zaproś minimum 2 osoby (+Ty) z zespołu do poparcia zgłoszenia.
3
Wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie konkursu. Czas do 14 grudnia, do godz. 18.00 Ogłoszenie półfinalistów nastąpi 22 grudnia 2023.
4
Na podstawie nominacji z zespołu sprzedaży, Kapituła Konkursu poprosi o zgodę osobą nominowaną na udział w Konkursie oraz o pisemne rozwinięcie opisu stosowanych praktyk wspierających zespół Sprzedaży.
5
Jeśli zostaniesz wybrana/ wybrany do finału, przygotuj się na wystąpienie przed Kapitułą Konkursu 11 stycznia 2024. Zaprezentuj swoje osiągnięcia.
6
Podczas Konferencji Finał Sales Angels 25 stycznia 2024 roku odbędzie się uroczysta Ceremonia ogłoszenia zwycięzców.
Prawdziwi liderzy HR nieustannie dążą do doskonałości, wprowadzając innowacyjne zmiany, które kształtują sukces organizacji. Ich nieoceniony wkład w rozwój zespołów i kulturę firmy często pozostaje w cieniu. Dlatego tak ważne jest, by docenić ich trud, pasję i zaangażowanie.
Nagradzać będziemy w 3 kategoriach:
● Firma do 100 pracowników
● Firma od 101- 500 pracowników
● Firma powyżej 500 pracowników.
Dowiedz się, jakie nagrody czekają na tych, którzy naprawdę robią różnicę w świecie HR!
Partner
Organizatorzy
Patroni
Przed przystąpieniem do wypełniania zgłoszenia przygotuj
Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska.
Ponad 25 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów.
Doświadczenie zdobywał także m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.
Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School, University of Navarra.
Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowany przez University Associates w Stanach Zjednoczonych.
Certyfikowany Coach ICC, Certyfikowany konsultant Extended DISC® oraz MTA Learning. Mentor i Ekspert MIT Enterprise Forum.
CSO, Szef Sprzedaży i Członek Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A. Członek Rady Nadzorczej Allianz Sp. z o.o. Prezes Fundacji Zawsze przy Tobie.
Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem HR, a także w obszarze rozwoju, rekrutacji i zarządzania siecią sprzedaży agencyjnej oraz we wspieraniu zespołów sprzedażowych.
twórca Sales Angels – największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce oraz współtwórca IRSM, czyli Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu, który prowadzi badania rynku B2B w Polsce oraz szkoli menedżerów sprzedaży i marketingu, a także handlowców w ramach Akademii IRSM.
Pod hasłem „Sprzedawanie to pomaganie” Marcin organizuje cykliczne spotkania handlowców, menedżerów sprzedaży i przedsiębiorców z czołowymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Jest pomysłodawcą Finału Sales Angels, czyli corocznej konferencji zwanej największym Świętem Sprzedaży w Polsce.
Promuje sprzedaż opartą o naturalne predyspozycje i zdrowe wartości. Jest certyfikowanym trenerem Reiss Motivation Profile, czyli narzędzia diagnostycznego, które pokazuje co i w jakim stopniu motywuje ludzi oraz FinxS Sales Assessment, które pomaga odblokować potencjał sprzedawców badając 18 głównych kompetencji handlowych.
Marcin Grela posiada bogate doświadczenie w roli handlowca i managera sprzedaży, a także headhuntera pracowników działu sprzedaży. Wśród jego Klientów znaleźli się m.in: Schindler, Iglotex, Mosso-Kewpie, Smurfit Kappa, Intenson, OMV, Disney, Media Impact Polska (Grupa Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska)
Członek Zarządu Lidl Polska ds. Personalnych
Do zespołu Lidl Polska dołączyła w kwietniu 2021 r. Wcześniej zajmowała takie stanowiska jak Dyrektor Zasobów Ludzkich w Centrum Naukowo – Badawczym w Wiedniu, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Lafarge Cement we Francji, Dyrektor ds. Organizacji i Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Lafarge w Polsce, Vice-prezes Cement ds. sprzedaży B2B/B2C.
Jest absolwentką Strategic Human Resources Management na Open Business School of London. Uzyskała Diploma in Organisational Leadership na Said Business School Oxford University oraz ukończyła Advanced Management Program IESE Business School in Barcelona.
WICEPREZES ZARZĄDU, PARTNER I WSPÓŁWŁAŚCICIEL 4RESULTS.
W 4 Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Angażuję się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji.
Wdraża w firmach kulturę opartą na odpowiedzialności zespołów za kluczowy kierunek rozwoju firmy, stosując programy motywacyjne połączone z planem operacyjnym. Wypracowuje sposoby organizacji, ulepszania i rozwoju zespołów w obliczu równolegle wprowadzanych zmian organizacyjnych. Prowadzę sesje mentoringowe i coachingowe dla pracowników pełniących ważną rolę w rozwoju organizacji.
Przez ponad 10 lat pracował na stanowiskach menedżerskich (marketing i sprzedaż) w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką. Wdrożyłem wiele kampanii dla marki Snickers w Polsce i Europie Centralnej, m.in. „I jedziesz dalej!”, „Głodny nie jesteś sobą”. Koordynowałem projekty wzrostu efektywności w Europie Centralnej. Jako członek Zarządu Rynkowego Mars Polska wpływałem na rozwój procesu zarządzania operacyjnego i rozwój organizacji.
Ukończyłem SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami.
Prowadziłem projekty doradcze/coachingowe/szkoleniowe m.in. dla: Biella, Black Red White, Bonduelle, Ellert, Erbud, Hochland, Indykpol, Lafarge, Mars, Merck, Storck, TBM Snacks, Trodat.
Wypełnij poniższy formularz. Wytłumaczymy Ci wszystko i rozwiejemy wątpliwości.