
13.07.2021, godz: 18:00 – 20:00
Zapraszamy na 6 odcinek sezonu 2021
Co warto wiedzieć o modelach biznesowych, by zwiększyć sprzedaż?
Transmisja na żywo z sali/Częściowo stacjonarnie na sali
Do spotkania pozostało:

Szósty odcinek sezonu 2021!
Zapraszamy na spotkanie w lipcu, zarówno online jak i stacjonarnie na sali 🙂
Głównym bohaterem kolejnego odcinka sezonu 2021 jest…

“Moją misją w pracy z klientami jest opracowywanie strategicznych rozwiązań, które przyspieszają wzrost ich biznesu.”
AGNIESZKA WĘGLARZ
Jest ekspertem od strategii i biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym.
Przez lata pracowała jako menedżer w firmach MŚP i korporacjach. Była m.in. Dyrektorem Departamentu Strategii Marketingowej w Polkomtelu, Dyrektorem Marketingu w Sygnity.
Współpracuje również z Google for Startups jako mentor w międzynarodowych programach wspierających rozwój modeli biznesowych startupów.
Pracowała dla wielu marek międzynarodowych i polskich w takich sektorach jak branża spożywcza, finanse, media. Od ponad 10 lat jest związana zawodowo z nowymi technologiami, pracując najpierw u operatora sieci komórkowej, następnie w polskiej firmie IT, aż wreszcie prowadząc projekty konsultingowe dla firm z sektora tele-informatycznego. Ma doświadczenie zarówno w branżach związanych z rynkiem masowym, jak i z rynkiem Business-to-Business.
Jej specjalizacja to strategia biznesowa, modele biznesowe, segmentacja klientów, oferta wartości, a także sprzedaż doradcza.

TEMAT SPOTKANIA:
“Co warto wiedzieć o modelach biznesowych, by zwiększyć sprzedaż?”
Polskie firmy MŚP mają wysoki potencjał – mają wysokie kompetencje inżynierskie i technologiczne, potrafią tworzyć dobre produkty i świadczyć wysokiej jakości usługi.
Jednak we współczesnym świecie to często już nie wystarcza do tego, by wygrywać na rynku i rozwijać stabilnie sprzedaż i firmę. Czy spotykacie się w ostatnim czasie z takimi wyzwaniami jak:
– walka cenowa
– malejący popyt na Wasze oferty
– spadająca marża na sprzedaży?
Ta tendencja będzie postępować na rynku jaki mamy teraz.
🔴W obecnych czasach firmy coraz częściej konkurują na modele biznesowe.🔴
Dokonują nie tylko innowacji w produktach czy usługach, a zmieniają całkowicie koncepcję tego co sprzedają, w jaki sposób to sprzedają, a także jak na tym zarabiają. Dzięki temu zyskują przewagę konkurencyjną.
Podczas swojego wystąpienia Agnieszka opowie o przykładach takich transformacji. Poda przykłady interesujących modeli biznesowych również z branż mniej oczywistych – takich jak m. innymi branża budowlana.
Właśnie ze względu na to, że firmy konkurują na modele biznesowe, właściciele firm MŚP oraz ich menedżerowie odpowiedzialni za rozwój biznesu i sprzedaży powinni doskonalić się w umiejętnościach zarządzania modelami biznesowymi swoich firm.
Kiedy ostatnio zastanawialiście się czy Wasz model biznesowy sprzyja biznesowi czy go wstrzymuje przed rozwojem?
- Jak się tego dowiedzieć?
Podczas spotkania Sales Angels Agnieszka Węglarz wskaże gdzie szukać rozwiązań tych problemów i skupi się na:
– definicji i analizie różnych modeli biznesowych
– wskazaniach, gdzie usprawniać, a być może nawet transformować Wasze modele biznesowe
– opowie o przydatności modelu biznesowego w podejmowaniu takich decyzji biznesowych jak wybór klientów, projektowanie ofert, modeli sprzedażowych, kanałów dystrybucji
– opowie o nieoczywistych zastosowaniach modelu biznesowego w takich obszarach jak pricing, czy rekrutowanie nowych pracowników
Agnieszka przedstawi również kilka przykładów transformacji modeli biznesowych np.
- producent pojazdów działający na wysoko konkurencyjnym rynku, z wysokimi kosztami i koniecznością ciągłego poszukiwania nowych klientów – jak można zmienić taki model biznesowy i jak wpłynie to na wyniki firmy?
- dystrybutor działający na wysoko konkurencyjnym rynku walczącym ceną, z wysokimi kosztami i ryzykiem spadku marży – jaką zmianę zrobił w modelu biznesowym i jak istotnie wpłynęło to na jego wzrost sprzedaży?
– Ekspertka pokaże również kilka pytań, które warto sobie na początek zadać, aby zobaczyć, czy Wasz model biznesowy wymaga przemyślenia.
Zapraszamy!
Kilka faktów o Agnieszce Węglarz:
BRAŁA UDZIAŁ W SPEKTAKULARNYCH PRIJEKTACH
„Brała udział w tak spektakularnych projektach jak uruchomienie pierwszej w Polsce telewizji satelitarnej – Wizja TV, kampania prywatyzacyjna TPSA – Telekomunikacji Krajowej, kampania startowa Bankowego OFE, a także odświeżenie marek Era i Kinder Bueno.
AUTORKA WIELU PUBLIKACJI
Autorka wielu publikacji z zakresu strategii, marketingu i sprzedaży w B2B i B2C. Jej publikacje można znaleźć w blogosferze Harvard Business Review Polska i CRN Polska, a także na jej własnym blogu.
SPECJALIZUJE SIĘ W…
Agnieszka specjalizuje się w modelowaniu biznesowym, segmentacji, propozycji wartości oraz strategiach sprzedażowych i marketingowych.
BIZNES RING AGNIESZKI WĘGLARZ
Biznes Ring to cykl wywiadów o tematyce biznesowej z polskimi przedsiębiorcami i menedżerami. Misją Biznes Ringu jest tworzenie wysokiej jakości treści edukacyjnych, inspirujących do rozwoju nowych kompetencji w firmach oraz budowania nowego stylu zarządzania.
Dołącz do spotkania największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce
Kup Pakiet na wszystkie spotkania w 2021 rok
11 spotkań i nagrań z tych spotkań, Finał Sales Angels 2021 + liczne bonusy
Kup bilet tylko na wystąpienie Agnieszki Węglarz
Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami” 😉
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie. Co miesiąc spotykamy się na 2-godzinne spotkania z wybranymi Ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych zapraszamy co roku na całodniowy Finał Sales Angels, nazywany prawdziwym Świętem Sprzedaży.
Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.
Do zobaczenia!
Zespół Sales Angels