11 lipca w godzinach 18:00 – 21:00 odbędzie się pierwsze z nich!
To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego dla handlowców oraz drugiego o tematyce menadżerskiej.
Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!
17:30
Networking
18:00
Wystąpienie dla handlowców #1 Romeo Grzębowski
Superman i Wonder Woman są, ale tylko w komiksach
W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.
… Czyli jak osiągać super wyniki w sprzedaży pozostając sobą.
19:15
Przerwa networkingowa
19:30
Wystąpienie dla menedżerów #2 Janusz Kamieński
Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?
Inwestujesz w coraz lepsze narzędzia zarządcze i informatyczne? Rozwijasz kompetencje swoich ludzi, a i tak okazuje się, że coraz ciężej walczyć z konkurencją? Masz może nawet Customer Experience Managera? I dalej nic się nie polepsza?
Poznaj nową epokę ekonomiczną Experience Economy – „ekonomią doznań”
Poznasz konkretne, oparte na realnych przypadkach podpowiedzi co można zrobić nawet w najtrudniejszej sytuacji, żeby:
21:00
Zakończenie spotkania i networking
Wystąpienie dla handlowców: “Superman i Wonder Woman są, ale tylko w komiksach… Czyli jak osiągać super wyniki w sprzedaży pozostając sobą.”
Czy masz czasem wrażenie, że żeby spełnić oczekiwania szefów, klientów, czy współpracowników musia(a)łbyś być SUPERBOHATEREM?
W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.
Podczas tego spotkania skupimy się właśnie na Tobie jako człowieku, który sprzedaje. Porozmawiamy m in. o:
– Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?
– Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?
– Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje
– Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?
– „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?
– Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?
– Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?
– Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?
Nastaw się na dużą dawkę inspiracji, a jeśli się wciągniesz, będzie szansa żeby pójść o krok dalej.
Romeo Grzębowski – Partner i konsultant. Ma ponad 20 lat doświadczenia w sprzedaży usług B2B, w prowadzeniu projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów. Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska. Doświadczenie zdobywał także m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.
Certyfikowany Coach ICC, Certyfikowany konsultant Extended DISC® oraz MTA Learning. Mentor i Ekspert MIT Enterprise Forum.
Wystąpienie dla managerów: “Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?”
Inwestujesz w coraz lepsze narzędzia zarządcze i informatyczne, a także usprawniasz procesy organizacyjne i nie osiągasz pożądanych wyników?
Rozwijasz kompetencje swoich ludzi, a i tak okazuje się, że coraz ciężej walczyć z konkurencją? Wdrażasz programy typu „Klient jest najważniejszy”, powołałeś nawet Customer Experience Managera i zatrudniłeś specjalistów z tego obszaru, a klienci jak narzekali, tak narzekają, a co gorsza odchodzą?
Dlaczego tak się dzieje? Bo mało kto wie, że żyjemy już w zupełnie innej epoce ekonomicznej, zwanej Experience Economy – „ekonomią doznań”. A nawet jeśli ktoś ma świadomość, że w dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu na rynku jest Customer Experience, to nigdy i nigdzie nie miał okazji nauczyć się jak wygrywać na rynku w czasach „ekonomii doznań”, w których:
– Nie ma już silnej konkurencji; jest hiper-konkurencyjność
– Klienci nie są klientami, lecz prosumentami
– Procesów nie należy usprawniać, trzeba je usuwać i zastępować nowymi
– Działania pro-klienckie bynajmniej nie wyróżniają. Należy je zastąpić podejściem od-klienckim.
Podczas mojego wystąpienia podzielę się konkretnymi, opartymi na realnych przypadkach podpowiedziami co można zrobić nawet w najtrudniejszej sytuacji, żeby:
– Znaleźć rozwiązanie przynoszące maksimum pożytku przy minimalnym koszcie
– Przy rynku przepełnionym konkurencją spowodować, że stanie się ona irrelewantna
– Doprowadzić projekt do sukcesu myśląc i działając zupełnie niestandardowo
– Dowiesz się czym jest strategia CX.
Janusz Kamieński – Prezes zarządu, konsultant, trener, coach w StrategyAndResults, wykładowca tematów: Strategia CX i Procesy nastawione na klientów na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku
Pomaga zwiększać rentowność firmy, działu, lub projektu nawet w ciągu kwartału i to w najbardziej konkurencyjnych branżach. Również w przypadkach, w których wcześniej zawiodły takie działania jak: agresywny marketing i redukcja cen, programy motywowania i zwiększania innowacyjności pracowników, szkolenia z przywództwa i efektywności zawodowej.
Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)
Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach dla handlowców i dla managerów
cena 149 zł brutto
Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)
“Superman i Wonder Woman są, ale tylko w komiksach… Czyli jak osiągać super wyniki w sprzedaży pozostając sobą.”
cena 99 zł brutto
Wystąpienie dla managerów (uczestnictwo stacjonarne)
“Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?”
cena 99 zł brutto
Całe spotkanie (uczestnictwo online)
Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla managerów
cena 99 zł brutto
Digital Knowledge Village, Digital Space
ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa
Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.
Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.
Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.
Marcin Grela – twórca społeczności Sales Angels