15 października 09:00 – 17:00
Ten warsztat pomoże Ci opanować sztukę tworzenia i wygłaszania prezentacji na najwyższym poziomie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym prelegentem, czy doświadczonym mówcą, nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznych umiejętności i narzędzi, które sprawią, że Twoje wystąpienia będą profesjonalne.
Dzięki warsztatowi nauczysz się, jak przygotować i przeprowadzić prezentację, która zainspiruje, przekona i zachwyci Twoją publiczność.
Dla kogo jest warsztat?
Przedsiębiorców i liderów
Którzy chcą poprawić swoje umiejętności prezentacyjne
Specjalistów ds. marketingu i sprzedaży
Którzy często prowadzą prezentacje dla klientów
Nauczycieli i wykładowców
Którzy pragną uatrakcyjnić swoje zajęcia
Dla każdego
Kto chce zwiększyć swoją pewność siebie i efektywność w wystąpieniach publicznych
Prowadzący
Jerzy Zientkowski
Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.
Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce w latach 2011-2021 Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.
Szkolił i przemawiał m.in. dla Allegro, Allianz, Aviva, Aon Hewitt, BGK, Benefit, Bre Bank, Bricoman, BZ WBK.
7 kroków do mistrzowskiej prezentacji
1
Jak wyznaczać cele prezentacji (i kilka ciekawych narzędzi, które w tym mierzalnie pomagają, EIES, STO, PIE…)
Jak budować bezpieczeństwo i wiarygodność w komunikacji (a tych struktur jest ze czterdzieści, sam nie wiem…)
2
Czyli logika vs emocje, ale przede wszystkim – definicje (i czemu autentyczność nie jest najważniejsza, a naturalność sama nie pomaga w sprzedaży…)
3
Jak sprawić, żeby ludzie nas zrozumieli? Narzędzia rodem z Excela i korporacji, żeby było mierzalnie, powtarzalnie i bezkosztowo.
4
Jak sprawić, żeby ludzie nas zrozumieli? Narzędzia rodem z Excela i korporacji, żeby było mierzalnie, powtarzalnie i bezkosztowo.
5
Jest jeszcze ktoś, kto wierzy w “mit Mehrabiana”? Pewnie nie, ale kilka zasad w komunikacji niewerbalnej wynika z dziur w mózgu. Ewolucyjnych dziur. Zapełnijmy je wiedzą.
6
Jak przenieść wiedzę na poziom skutecznych nawyków? Kilka podpowiedzi – od testów korytarzowych do Toastmasters i SPM(iM) włącznie.
7
Miejsce
Volvo Car Warszawa
ul. Marszałkowska 89
© Copyright 2024 . Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by B2B LAB
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.