Zapraszamy na kolejne spotkanie Społeczności

Widzimy się 24 października w godzinach 18:00 – 21:00!

To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego handlowcom oraz drugiego o tematyce menedżerskiej. 

Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!

Agenda

17:30

Networking

18:00

Wystąpienie dla handlowców #1 Adrianna Wardzała

“LinkedIn jako narzędzie generowania sprzedaży.”

Jak osiągnąć sukces na LinkedIn? Nie wystarczy tylko publikować posty i rozbudowywać sieć kontaktów. Aby dotrzeć do odbiorców, których pragniesz (i sprzedać!), nie musisz na LinkedIn pracować ciężej, tylko mądrzej!

Dołącz do spotkania i dowiedz się: 

  • Jak zoptymalizować swój profil na LinkedIn, aby budować wiarygodność
  • Sieć kontaktów na LinkedIn: Jak ją sensownie rozwijać i dostarczać wartość kontaktom
  • Social listening: czyli jak wsłuchiwać się w głos klientów i rozpoznawać potrzeby przed pierwszą rozmową
  • Budowanie silnych relacji z obecnymi klientami poprzez uczestniczenie w dyskusjach i odkrywanie kluczowych informacji z życia firmy
  • Jak budować zaangażowanie: zadowalanie algorytmu i odbiorców

19:15

Przerwa networkingowa

19:30

Wystąpienie dla menedżerów #2 Przemek Barszcz

System prowizyjny (prawie) idealny, czyli jak połączyć cele biznesowe organizacji z celami sprzedażowymi handlowców i menedżerów.

System prowizyjny to kluczowy proces w każdy Dziale Sprzedaży. Dobry system prowizyjny wspiera cele organizacji, pomaga menadżerom, motywuje handlowców. Zły system prowizyjny może zabijać nowe produkty, spędza sen z powiek menadżerom i demotywuje handlowców. 

Z wystąpienia dowiesz się: 

  • Jak ustawić system prowizyjny, gdzie handlowcy są wynagradzani za wpływ na cele strategiczne organizacji
  • Jak system prowizyjny wspiera nie tylko ilość, ale również jakość sprzedaży
  • Czy jest możliwe by handlowiec wiedział każdego dnia miesiąca jaką prowizje otrzyma
  • Jak wdrażać i zarządzać systemem prowizyjnym w dbałości o komfort pracy handlowca i realizację wyników sprzedażowych

21:00

Zakończenie spotkania i networking

Czy masz czasem wrażenie, że żeby spełnić oczekiwania szefów, klientów, czy współpracowników musia(a)łbyś być SUPERBOHATEREM?

W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.

Podczas tego spotkania skupimy się właśnie na Tobie jako człowieku, który sprzedaje. Porozmawiamy m in. o:

– Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?

– Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?

– Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje

– Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?

– „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?

– Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?

– Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?

– Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?

 

Nastaw się na dużą dawkę inspiracji, a jeśli się wciągniesz, będzie szansa żeby pójść o krok dalej.

Kto poprowadzi?

Adrianna Wardzała

Ekspertka w dziedzinie nowoczesnego marketingu B2B. Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media do budowania silnych marek firm i umacniania pozycji liderów. Doradza klientom w obszarze budowania strategii marketingowej, tworzenia społeczności i wykorzystywania LinkedIn do rozwoju biznesu. Współtworzyła i wdrażała strategię marketingową dla wydawcy “Harvard Business Review Polska” oraz “MIT Sloan Management Review Polska”. Prowadziła oraz merytorycznie opracowywała konferencje biznesowe z takimi ekspertami jak Daniel Shaprio (negocjacje) czy Alexander Osterwalder (model biznesowy).

Obecnie prowadzi własną agencję marketingową specjalizującą się w tworzeniu angażujących treści dla firm B2B. Wiedzą dzieli się na swoim blogu www.adriannawardzała.pl oraz podczas licznych warsztatów i szkoleń z obszaru komunikacji, pracy zdalnej oraz współpracy wielopokoleniowej.


Przemek Barszcz

Od 2018 r. jako Head of Sales Booksy. Przez ostatnie 5 lat odpowiedzialny za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz strategią sprzedaży w kanałach offline i online. Poza działaniami w branży beauty, które zaowocowały pozyskaniem tysięcy salonów urody, jego priorytetem jest również zarządzanie relacjami z klientem biznesowym (marki kosmetyczne, banki, telekomunikacja) i zwiększenie udziału Booksy wśród nowych kategorii biznesowych. 

Przed dołączeniem do Booksy przez ponad dekadę związany był ze spółkami z branży e-commerce, w tym m.in. Grupą Pracuj, gdzie odpowiadał m.in. za zarządzanie regionalnymi zespołami sprzedażowymi i koordynowanie sprzedaży produktów z obszaru employer brandingu.

Bilety

Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)

Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach: dla handlowców i dla menedżerów

cena 149 zł brutto

Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)

“LinkedIn jako narzędzie generowania sprzedaży.”

cena 99 zł brutto

Wystąpienie dla menedżerów (uczestnictwo stacjonarne)
System prowizyjny (prawie) idealny, czyli jak połączyć cele biznesowe organizacji z celami sprzedażowymi handlowców i menedżerów.

cena 99 zł brutto

Całe spotkanie (uczestnictwo online)

Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla menedżerów

cena 99 zł brutto

Gdzie się spotykamy?

Digital Knowledge Village, Digital Space

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

Organizator

Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.

Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.

Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Marcin Grela – twórca społeczności

Sales Angels

Share this: