W lipcu odbyło się spotkanie Społeczności, gdzie Romeo Grzębowski i Janusz Kamieński podzieli się swoimi spostrzeżeniami o tym jak osiągać super wyniki sprzedaży i strategii CX. Poniżej znajdziesz prezentacje prelegentów.
Wystąpienie dla handlowców
#1 Romeo Grzębowski
Superman i Wonder Woman są, ale tylko w komiksach
W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.
… Czyli jak osiągać super wyniki w sprzedaży pozostając sobą.
- Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?
- Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?
- Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje
- Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?
- „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?
- Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?
- Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?
- Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?
Wystąpienie dla menedżerów #2 Janusz Kamieński- materiały: tutaj
Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?
Inwestujesz w coraz lepsze narzędzia zarządcze i informatyczne? Rozwijasz kompetencje swoich ludzi, a i tak okazuje się, że coraz ciężej walczyć z konkurencją? Masz może nawet Customer Experience Managera? I dalej nic się nie polepsza?
Poznaj nową epokę ekonomiczną Experience Economy – „ekonomią doznań”
- Jak wygrywać na rynku w czasach „ekonomii doznań”, w których:
- Nie ma już silnej konkurencji; jest hiper-konkurencyjność
- Klienci nie są klientami, lecz prosumentami
- Procesów nie należy usprawniać, trzeba je usuwać i zastępować nowymi
- Działania pro-klienckie bynajmniej nie wyróżniają. Należy je zastąpić podejściem od-klienckim.
Poznasz konkretne, oparte na realnych przypadkach podpowiedzi co można zrobić nawet w najtrudniejszej sytuacji, żeby:
-
- Znaleźć rozwiązanie przynoszące maksimum pożytku przy minimalnym koszcie
- Przy rynku przepełnionym konkurencją spowodować, że stanie się ona irrelewantna
- Doprowadzić projekt do sukcesu myśląc i działając zupełnie niestandardowo
- Dowiesz się czym jest strategia CX.