PREZENTACJA ZE SPOTKANIA W LIPCU

Home/Premium/PREZENTACJA ZE SPOTKANIA W LIPCU

W lipcu odbyło się spotkanie Społeczności, gdzie Romeo Grzębowski i Janusz Kamieński podzieli się swoimi spostrzeżeniami o tym jak osiągać super wyniki sprzedaży i strategii CX. Poniżej znajdziesz prezentacje prelegentów.

Wystąpienie dla handlowców

#1 Romeo Grzębowski

Superman i Wonder Woman są, ale tylko w komiksach

W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.

… Czyli jak osiągać super wyniki w sprzedaży pozostając sobą.

  • Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?
  • Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?
  • Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje
  • Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?
  • „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?
  • Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?
  • Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?
  • Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?

 

Wystąpienie dla menedżerów #2 Janusz Kamieński- materiały: tutaj

Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?

Inwestujesz w coraz lepsze narzędzia zarządcze i informatyczne? Rozwijasz kompetencje swoich ludzi, a i tak okazuje się, że coraz ciężej walczyć z konkurencją? Masz może nawet Customer Experience Managera? I dalej nic się nie polepsza?

Poznaj nową epokę ekonomiczną Experience Economy – „ekonomią doznań”

  • Jak wygrywać na rynku w czasach „ekonomii doznań”, w których:
  • Nie ma już silnej konkurencji; jest hiper-konkurencyjność
  • Klienci nie są klientami, lecz prosumentami
  • Procesów nie należy usprawniać, trzeba je usuwać i zastępować nowymi
  • Działania pro-klienckie bynajmniej nie wyróżniają. Należy je zastąpić podejściem od-klienckim.

Poznasz konkretne, oparte na realnych przypadkach podpowiedzi co można zrobić nawet w najtrudniejszej sytuacji, żeby:

    • Znaleźć rozwiązanie przynoszące maksimum pożytku przy minimalnym koszcie
    • Przy rynku przepełnionym konkurencją spowodować, że stanie się ona irrelewantna
    • Doprowadzić projekt do sukcesu myśląc i działając zupełnie niestandardowo
    • Dowiesz się czym jest strategia CX.