Czy zgodzisz się, że?
Najnowsze rozwiązania i modele w sprzedaży
Przyszła do nas zmiana, którą od dawna zapowiadano, lecz nikt nie był gotowy. Teraz stajemy z nią „oko w oko” i zauważamy jej realny wpływ na nasz biznes.
Sprzedaż musi się zmienić.
Tak przynajmniej stwierdziło 86% respondentów ankiety, którą przeprowadziliśmy przygotowując Sales Transformation Congress. Co ważne, ankietę w większości wypełniali managerowie, a nie handlowcy. Skąd bierze się to przekonanie? I czy konieczność zmian dotyczy całego rynku, czy tylko poszczególnych branż?
Skoro sprzedaż niezależnie od nas podlega zmianie, najważniejsza będzie adekwatna reakcja i poszukiwanie rozwiązań, które pomogą kryzys opanować i uporządkować w funkcjonalny proces.
Strefa Praktyków
W nagraniu znajdziesz wystąpienia przedstawicieli biznesu, którzy zaprezentują swoje podejście do sprzedaży, transformacji, konkretne wdrożenia oraz rozwiązania.

Od sprzedawcy do doradcy, czynniki sukcesu naszej transformacji:
- Co determinuje skuteczny początek transformacji?
- Jak efektywnie tworzyć sieć ambasadorów zmiany i jak ich utrzymać?
- Jak strategia 1/9/90 pozwala uporządkować chaos w każdej organizacji?
- Na czym polega nowa strategia 24/7 w Coca Cola Hellenic Polska?
Tomasz Prorok
“Head of Premium Spirits w Coca-Cola HBC Polska. Ponad piętnastoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w Polsce oraz Europie. Swoje kompetencje zdobywał w takich firmach jak: Philip Morris, Diageo, Avon. Specjalizuje się w transformacji organizacji sprzedażowej oraz podnoszeniu produktywności.“

Jak zbudować system motywacyjny, który działa?
- Od czego zacząć i dlaczego właśnie tam?
- Co jest kluczowe, aby system działał?
- Jak błędy mogą zaszkodzić Twoim klientom?
- O czym zapomina wiele firm, a bez tego się nie uda?
Tomasz Zagdan

O logice transformacji sprzedaży, czyli droga od procesu do co-creation
- Mapowanie kompetencji sprzedażowych i definiowanie obszarów usprawnień.
- Jak pokonać główne wyzwania pracy procesowej z klientem.
- Jak budować lojalność klientów dzięki alchemii sprzedażowej.
- Jak przejść od sprzedaży tradycyjnej, przez budowę procesu do sprawności co-creation
Wojtek Telenga
“Head of Sales Transformation w Deloitte. Prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w firmach: Bonnier Business Polska Puls Biznesu, Wolters Kluwer, Hilti. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań.“

“How in action” – dlaczego w biznesie “co” jest ważne, a “jak” jeszcze ważniejsze?
Ania Jakubowski

Kompetencje przyszłości w dziale sprzedaży.
- Dlaczego zmieniają się oczekiwania w działach sprzedaży
- Czego nauczyliśmy się w ostatnich miesiącach
- Jakie kompetencje rozwijać na przyszłość
- Jak zbudować swój plan rozwoju, a nie być częścią czyjegoś planu
Andrzej Borczyk
“Do Grupy Żywiec dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu, wcześniej pracował jako Dyrektor HR w Microsoft.
Od 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.“
Strefa Ekspertów
Rolą ekspertów było omówienie obszaru prezentowanego przez Praktyków z szerszej perspektywy biznesowej. To inspiracyjna dyskusja z Prelegentami na temat modeli sprzedażowych i konkretnych rozwiązań.

Adam Bernacki
Partner The MAP
“Specjalizuje się w realizacji projektów doradczych i transformacyjnych w obszarach zarządzania sprzedażą doradczą i profesjonalnych zakupów. Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply. Partner British Management Institute i TheMAP.pl“

Michał Paradowski
Partner 4 RESULTS
“W 4Results odpowiedzialny za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu oraz zarządzanie projektami.
Manager z 10-letnim doświadczeniem m.in. w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką. “
Dajemy odpowiedzi
KUP dostęp
Jeśli szukasz odpowiedzi Sales Transforamtion Congress da Ci wiele z nich.
To intelektualna przygoda na temat modeli biznesowych, które sprawdziły się w rzeczywistości. To konkretne rozwiązania w skali mikro i makro.
To nagranie da Ci informację, gdzie jesteś i gdzie masz iść.
Już wiem, ze Sales Transformation Congress zwróci się z nawiązką!
To jest genialne. Jak ja się cieszę, że tutaj jestem
Sales Transformation Congress to perełka wśród wydarzeń biznesowych
Cieszę się, że moja konkurencja nie słyszała tego co ja na Sales Transformation Congress
STC- unikalna wiedza - dostęp
490 zł
- 6 godzin wartościowej wiedzy od Praktyków i Ekspertów w formie wystąpień ekspertów oraz pogłębionej dyskusji
- praktyczne wskazówki od praktyków biznesu podane w przystępny sposób i na realnych przykładach
- dajemy Ci również coś bezcennego – poczucie, że z tego kryzysu można wyjść z podniesioną głową i pomysłem jak wykorzystać tę sytuację do poprawy swojej sytuacji.