Czy zgodzisz się, że?

  • Rozwoju sprzedaży nie można zostawić przypadkowi.

  • Dziś nawet Ci najwięksi liderzy dostrzegają potrzebę zmiany strategii sprzedaży, która doprowadziła ich wcześniej do sukcesu.

  • Zmiana, która kiedyś była tylko wizją przyszłości teraz dotyka struktur naszych firm.

  • Jeśli teraz nie dostosujemy się do nowych warunków pracy, dla wielu przedsiębiorstw może być za późno.
  • Praca z klientami stała się bardziej wymagająca
  • Na kryzysie wygrają te organizacje, które najlepiej dostosują model sprzedaży i kompetencje swoich pracowników do zmieniających się oczekiwań Klientów.

Najnowsze rozwiązania i modele w sprzedaży

Przyszła do nas zmiana, którą od dawna zapowiadano, lecz nikt nie był gotowy. Teraz stajemy z nią „oko w oko” i zauważamy jej realny wpływ na nasz biznes.
Sprzedaż musi się zmienić.

Tak przynajmniej stwierdziło 86% respondentów ankiety, którą przeprowadziliśmy przygotowując Sales Transformation Congress. Co ważne, ankietę w większości wypełniali managerowie, a nie handlowcy. Skąd bierze się to przekonanie? I czy konieczność zmian dotyczy całego rynku, czy tylko poszczególnych branż?

Skoro sprzedaż niezależnie od nas podlega zmianie, najważniejsza będzie adekwatna reakcja i poszukiwanie rozwiązań, które pomogą kryzys opanować i uporządkować w funkcjonalny proces.

Strefa Praktyków

W nagraniu znajdziesz wystąpienia przedstawicieli biznesu, którzy zaprezentują swoje podejście do sprzedaży, transformacji, konkretne wdrożenia oraz rozwiązania.

Od sprzedawcy do doradcy, czynniki sukcesu naszej transformacji:

  • Co determinuje skuteczny początek transformacji?
  • Jak efektywnie tworzyć sieć ambasadorów zmiany i jak ich utrzymać?
  • Jak strategia 1/9/90 pozwala uporządkować chaos w każdej organizacji?
  • Na czym polega nowa strategia 24/7 w Coca Cola Hellenic Polska?

Tomasz Prorok

Head of Premium Spirits w Coca-Cola HBC Polska. Ponad piętnastoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w Polsce oraz Europie. Swoje kompetencje zdobywał w takich firmach jak: Philip Morris, Diageo, Avon. Specjalizuje się w transformacji organizacji sprzedażowej oraz podnoszeniu produktywności.

Jak zbudować system motywacyjny, który działa?

  • Od czego zacząć i dlaczego właśnie tam?
  • Co jest kluczowe, aby system działał?
  • Jak błędy mogą zaszkodzić Twoim klientom?
  • O czym zapomina wiele firm, a bez tego się nie uda?

Tomasz Zagdan

Od 2017 roku w Canon Polska, gdzie jako Commercial Operations Leader odpowiada m.in.: za zarządzanie systemami wynagrodzeń handlowców.
Współautor projektów www.wynagrodzeniahandlowcow.pl oraz www.win-loss.pl.

O logice transformacji sprzedaży, czyli droga od procesu do co-creation

  • Mapowanie kompetencji sprzedażowych i definiowanie obszarów usprawnień.
  • Jak pokonać główne wyzwania pracy procesowej z klientem.
  • Jak budować lojalność klientów dzięki alchemii sprzedażowej.
  • Jak przejść od sprzedaży tradycyjnej, przez budowę procesu do sprawności co-creation

Wojtek Telenga

Head of Sales Transformation w Deloitte. Prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w firmach: Bonnier Business Polska Puls Biznesu, Wolters Kluwer, Hilti. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań.

“How in action” – dlaczego w biznesie “co” jest ważne, a “jak” jeszcze ważniejsze?

Ania Jakubowski

Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe w globalnych firmach, które zdobywała na stabilnych i wschodzących rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Afryce. Rozwijała biznes na rozmaitych stanowiskach w obszarze strategii, handlu, operacji oraz rozwoju.

Kompetencje przyszłości w dziale sprzedaży.

  • Dlaczego zmieniają się oczekiwania w działach sprzedaży
  • Czego nauczyliśmy się w ostatnich miesiącach
  • Jakie kompetencje rozwijać na przyszłość
  • Jak zbudować swój plan rozwoju, a nie być częścią czyjegoś planu

Andrzej Borczyk

Do Grupy Żywiec dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu, wcześniej pracował jako Dyrektor HR w Microsoft.

Od 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Strefa Ekspertów

Rolą ekspertów było omówienie obszaru prezentowanego przez Praktyków z szerszej perspektywy biznesowej. To inspiracyjna dyskusja z Prelegentami na temat modeli sprzedażowych i konkretnych rozwiązań.

Adam Bernacki

Partner The MAP

Specjalizuje się w realizacji projektów doradczych i transformacyjnych w obszarach zarządzania sprzedażą doradczą i profesjonalnych zakupów. Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply. Partner British Management Institute i TheMAP.pl

Michał Paradowski

Partner 4 RESULTS

W 4Results odpowiedzialny za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu oraz zarządzanie projektami.

Manager z 10-letnim doświadczeniem m.in. w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką.

Dajemy odpowiedzi

  • Jakie kompetencje managera/handlowca będą kluczowe w ciągu najbliższych lat?
  • Jak model wynagradzania wydatnie pomaga realizować cele sprzedażowe?

  • Dlaczego kompetencje analityczne w dziale sprzedaży stają się kluczowe?

  • Jak przeprowadzić kompleksowo zmiany i zaadoptować siebie i zespół do nowej rzeczywistości?

  • Jak komunikować się ze swoimi zespołami, by chcieli podążać za wizją?

  • Czym jest „growth mindset” i dlaczego warto tę postawę prezentować?

  • Jak sprytnie wykorzystać technologię do śledzenia zachowań konsumentów?

  • Dlaczego na pewno zechcesz wykorzystywać w swojej firmie „co-creation”?

  • Czym jest i jak stosować zasadę 1/9/90?

  • Ambasadorzy zmian dlaczego stają się ważni i gdzie jak ich znaleźć?

KUP dostęp

Jeśli szukasz odpowiedzi Sales Transforamtion Congress da Ci wiele z nich.
To intelektualna przygoda na temat modeli biznesowych, które sprawdziły się w rzeczywistości. To konkretne rozwiązania w skali mikro i makro.

To nagranie da Ci informację, gdzie jesteś i gdzie masz iść. 

 

Już wiem, ze Sales Transformation Congress zwróci się z nawiązką!

To jest genialne. Jak ja się cieszę, że tutaj jestem

Sales Transformation Congress to perełka wśród wydarzeń biznesowych

Cieszę się, że moja konkurencja nie słyszała tego co ja na Sales Transformation Congress

STC- unikalna wiedza - dostęp

490 zł

  • 6 godzin wartościowej wiedzy od Praktyków i Ekspertów w formie wystąpień ekspertów oraz pogłębionej dyskusji
  • praktyczne wskazówki od praktyków biznesu podane w przystępny sposób i na realnych przykładach
  • dajemy Ci również coś bezcennego – poczucie, że z tego kryzysu można wyjść z podniesioną głową i pomysłem jak wykorzystać tę sytuację do poprawy swojej sytuacji.