Zapraszamy na kolejne spotkanie Społeczności

Widzimy się 22 sierpnia w godzinach 18:00 – 21:00!

To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego handlowcom oraz drugiego o tematyce menadżerskiej. 

Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!

Agenda

17:30

Networking

18:00

Wystąpienie dla handlowców #1 Michał Balcerzak

“Narzędziownik Handlowca 2023, czyli o wszystkim co DZISIAJ robi różnicę”

W dzisiejszym świecie osoby pracujące w sprzedaży mierzą się m.in. z wyzwaniami dot.:

  • brakiem umiejętności przełożenia ustaleń zarządu na faktyczne pracę działu handlowego;
  • AI czy CRM – czy na pewno sztuczna inteligencja jest ważniejsza niż właściwe wdrożenie CRM w dziale handlowym?
  • właściwego filtrowania napływających zewsząd informacji,
  • decyzyjnością i umiejętnością skupienia na sprawach ważnych,  
  • a w momencie chęci wprowadzania zmian zetknięcie się z “blokerem” w postaci dyrektora handlowego czy zarządu.

Z wystąpienia dowiesz się:

  • Co w największym stopniu wpływa na wyniki sprzedażowe osób pracujących w działach handlowych w 2023 roku?
  • Jak przenieść teorię do praktyki, tak by ludzie chcieli z niej korzystać?
  • Co i jak wdrożyć do swojej pracy, by generować wyższe wyniki, nawet jeśli dyrektor handlowy lub zarząd nie są przychyli testowaniu nowych rozwiązań?
  • Co dzisiaj robi różnicę w pracy handlowca?
  • Jakie są najlepsze praktyki na 2023 rok.

19:15

Przerwa networkingowa

19:30

Wystąpienie dla menedżerów #2 Wojciech Bizub

“Wszystko, co manager powinien wiedzieć o marketingu internetowym, aby zmaksymalizować wyniki działu sprzedaży”

Wielu menedżerów mówi: „Nie wierzę w marketing – wierzę w sprzedaż”. W ciągu 60 minut dołożę wszelkich starań, aby odczarować marketing, pokazując na przykładach z mojego doświadczenia oraz studiów przypadków, jak przekłada się on na wzrost wyników sprzedaży.

Zrozumienie różnic pomiędzy działem sprzedaży a marketingiem pozwoli Ci połączyć ich siły.

Z wystąpienia dowiesz się: 

  • Wszystkiego, co menedżer powinien wiedzieć o marketingu, aby rozmawiać z agencją, freelancerem oraz wewnętrznym działem.
  • Poznasz problemy działu marketingu w kontakcie ze „sprzedażą” i jak je rozwiązać.
  • W jaki sposób dział sprzedaży może wpłynąć na maksymalizację wyników marketingowych.
  • Przedstawię konkretne działania marketingowe na rzeczywistych, polskich przypadkach – co warto robić dzisiaj, aby podnieść skuteczność.
  • Na koniec otrzymasz listę kontrolną zadań, nad którymi warto się pochylić w firmie, aby zsynchronizować działania marketingu i sprzedaży.

21:00

Zakończenie spotkania i networking

Czy masz czasem wrażenie, że żeby spełnić oczekiwania szefów, klientów, czy współpracowników musia(a)łbyś być SUPERBOHATEREM?

W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.

Podczas tego spotkania skupimy się właśnie na Tobie jako człowieku, który sprzedaje. Porozmawiamy m in. o:

– Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?

– Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?

– Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje

– Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?

– „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?

– Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?

– Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?

– Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?

 

Nastaw się na dużą dawkę inspiracji, a jeśli się wciągniesz, będzie szansa żeby pójść o krok dalej.

Kto poprowadzi?

Michał BalcerzakKonsultant sprzedaży i marketingu B2B.

W ciągu ostatnich 10 lat, bez żadnego budżetu na start, zbudował i usamodzielnił dział handlowy w branży reklamowej oraz zdigitalizował sprzedaż w spółce z branży finansowej. W obu firmach przeszedł drogę od handlowca przez dyrektora sprzedaży aż do właściciela.

Dziś dzieli się swoim doświadczeniem zakładając „buty” trenera/konsultanta z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu B2B. Jego klienci najbardziej doceniają to, że w prosty sposób potrafi opowiadać o skomplikowanych rzeczach, rozumie realia osoby pracującej w dziale handlowym i osoby zarządzającej działem handlowym oraz skupia się na tym co najważniejsze.

Wojciech Bizub – rozwija swoje firmy oraz firmy klientów, stosując przemyślane strategie marketingowe. Rocznie tworzy ponad 50 strategicznych procesów rozwojowych dla różnych biznesów.

Jest także autorem podcastu “Skuteczny marketing”, który ma 350 000 odsłuchów. Autor i współautor 3 książek. Wykłada na studiach MBA na kilku uczelniach. Jego klienci uważają go za pierwszego marketera, który dostarcza wyniki, a nie wymówki. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to proste schematy, które idealnie ze sobą współgrają.

Bilety

Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)

Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach: dla handlowców i dla managerów

cena 149 zł brutto

Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)

“Narzędziownik Handlowca 2023, czyli o wszystkim co DZISIAJ robi różnicę”

cena 99 zł brutto

Wystąpienie dla managerów (uczestnictwo stacjonarne)
“Wszystko, co manager powinien wiedzieć o marketingu internetowym, aby zmaksymalizować wyniki działu sprzedaży”

cena 99 zł brutto

Całe spotkanie (uczestnictwo online)

Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla managerów

cena 99 zł brutto

Gdzie się spotykamy?

Digital Knowledge Village, Digital Space

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

Organizator

Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.

Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.

Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Marcin Grela – twórca społeczności

Sales Angels

Share this: