To niecodzienne wydarzenie, które połączy świat biznesu z magią kina, przynosząc inspirację, wiedzę i praktyczne narzędzia dla liderów sprzedaży.
To unikalna okazja, by wyciągnąć inspirujące wnioski z kultowych produkcji filmowych i zastosować je w codziennej pracy.
Podczas tej inspirującej konferencji odkryjemy, jakie kluczowe elementy filmowej narracji możemy wykorzystać w strategiach sprzedażowych, by zyskać uwagę klientów, budować trwałe relacje biznesowe, a może nawet własne przeboje sprzedażowe.
Przedsiębiorców, którzy na co dzień szukają nowych sposobów do podnoszenia własnych kompetencji.
Liderów sprzedaży, którzy cenią dobre kino i w filmach znajdują nowe inspiracje.
Menedżerów, którzy szukają innowacyjnego sposobu na integrację zespołu.
Dla zespołów sprzedażowych, które lubią spędzać ze sobą czas również po pracy.
Współzałożyciel Rebel Tang, największego w Polsce operatora wirtualnych restauracji. To firma z obszaru food-tech, która buduje unikalną sieć franczyzową łącząc najlepsze praktyki gastronomiczne z innowacyjnymi technologiami. Rebel Tang oferuje gotowe koncepty gastronomiczne z menu stworzonym do dostawy.
Wcześniej związany z firmami Groupon, Poczta Polska czy SentiOne, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój biznesu. Doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Entuzjasta cyfrowej rewolucji, z zaangażowaniem tworzy i zarządza innowacjami, koncentrując się na wykorzystaniu najnowszych trendów oraz technologii w osiąganiu celów biznesowych.
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji).
Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego 😉 Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays “Zielona cebulka”. Karbowane.
Od 10 lat zajmuje się sprzedażą, łącząc tradycyjne metody z nowoczesnymi narzędziami.
Szczerość i otwartość na drugiego człowieka oraz wysokie kompetencje sprzedażowe doprowadziły go do objęcia stanowiska Szefa sprzedaży, który wciąż z pasji czynnie wspiera swój zespół w działaniach handlowych.
Zaufały mu m.in. takie marki, jak: Lidl, Komputronik, LiveChat, Kongsberg oraz Pepco.
W Concordia Design odpowiada za strategię sprzedażową działu consultingu oraz aktywnie wspiera klientów w doborze dedykowanych procesów projektowych.
Prywatnie miłośnik sportów zimowych, zwłaszcza narciarstwa alpejskiego oraz pasjonat historii reklamy i jej dziedzictwa.
Ferment Kolektiv – specjalizuje się w projektach marketingowych, reklamowych i edukacyjnych z wykorzystaniem sztuki filmowej, realizują pokazy premierowego kina objazdowego i plenerowego; to też producent pierwszego w Polsce kina samochodowego podczas pandemii. Ferment Kolektiv jest dystrybutorem tzw. kontentu alternatywnego w kinach (koncerty, opery, balet, teatry na wielkim ekranie. Firmę tworzy zespół o wszechstronnych kompetencjach: techniczno-operacyjnych, marketingowych, sprzedażowych, pedagogicznych i filmoznawczych – dzięki temu od 2007 roku z powodzeniem realizuje ona od A do Z nawet najbardziej złożone projekty zarówno dla marek o międzynarodowym zasięgu jak Orange, Allegro czy Santander, jak i dla małych organizacji lokalnych, instytucji publicznych i NGO-sów. Ludzie w Fermencie wierzą, że KINO ZMIENIA ŻYCIE. NA DOBRE.
15:30-16:00
START.
Networking w gronie uczestników
Wsłuchując się w głos Społeczności tworzymy przestrzeń do networkingu. Dzięki metodzie Sales Angels w większym zakresie czasowym wspieramy rozwój menedżerów, przedsiębiorców i handlowców zachęcając ich do wymiany kontaktów oraz doświadczeń.
16:00-16:15
Marcin Grela
Rozpoczęcie Sales Meets Cinema
Lekcje, zaczerpnięte z różnych gatunków filmowych, mogą stanowić cenne źródło inspiracji i refleksji dla liderów biznesu, pomagając im rozwijać się i doskonalić w swojej dziedzinie.
Zarządzanie ryzykiem, Budowanie relacji, Innowacyjność i Kreatywność, Przywództwo i Motywacja, Etyka i Moralność, Przezwyciężanie przeszkód – to tylko garść obszarów poruszanych w hitach kinowych, z których można czerpać naukę.
Zapraszamy do filmowej podróży ku sukcesowi w biznesie.
16:15-17:00
Mateusz Komorowski
Mateusz. Człowiek, który pozostał sprzedawcą.
Jak Forrest Gump, Karol Krawczyk i Quentin Tarantino mogą pomóc osiągnąć nieświadomą kompetencję w sprzedaży?
W myśl zasady #EduFun omówimy praktyczne przykłady i narzędzie, które pomogą lepiej zrozumieć koncepcję (nie)kompetencji i zastosować je w codziennej pracy. Główne zagadnienia, które będą poruszone podczas wystąpienia to:
17:00 - 17:15
Przerwa kawowa
17:15-18:00
Magda Krawczak
Sztuka Sprzedaży na Kinowym Ekranie:
Czego handlowiec może nauczyć się z filmów?
Podczas wystąpienia przybliżymy kilka scen filmowych, które odmieniły moje życie sprzedażowe i mogą być inspiracją i przewodnikiem dla każdego handlowca. Omówimy:
18:00-18:15
Przerwa kawowa
18:15-19:00
Marek Cynowski
Jeszcze jedna runda, kiedy myślisz, że nie dasz rady.
Czy Rocky Balboa byłby tak skuteczny w sprzedaży jak na ringu?
Rozłożenie Rockiego Balboa na łopatki byłoby dużym wyzwaniem, dlatego my rozłożymy na części pierwsze historię pięściarza z Filadelfii. Poruszymy takie aspekty, jak:
19:00-19:15
Przerwa na popcorn
19:15-19:30
Radek Tomasik
Wprowadzenie do filmu: Radek Tomasik
Z wykształcenia filmoznawca, z wyboru – od 17 lat – przedsiębiorca w branży kinowej. Partner Zarządzający Ferment Kolektiv, rodzinnej firmy z Poznania, któraz dobyła tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w 2022 r. Autor wielu projektów filmowych na styku kultury, biznesu i edukacji realizowanych dla takich marek jak Orange, Santander, OLX, Allegro, Renault, Mastercard, Disney, instytucji publicznych i NGO-sów. Absolwent podyplomowych studiów trenersko-menedżerskich MBT – Master uf Business Training na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, autor szkoleń i warsztatów rozwojowych dla kiniarzy, z certyfikatami kompetencji biznesowych m. in. MBT Brian Tracy International Poland i DimaQProfessional. Od kilku lat zafascynowany mechanizmami marketingu filmowego. Współwłaściciel biznesów: PleneroweKino.pl, KInoMaestro.pl, FilmwSzkole.pl,WypozyczalniaLezakow.pl
19:30-21:00
Radek Tomasik
Seans filmowy "Świat po pracy"
21:00-21:30
Panel dyskusyjny z udziałem Radka Tomasika i zaproszonych gości:
„Work-life balance, work-life integration, a może jeszcze coś innego? Jak sprzedawać pracując z sensem i jakie kino ma zdanie na ten temat?”
21:30
Zakończenie konferencji
Przyjdź z zespołem. Wzmocnij integrację, przeżyjcie wspólnie mądrze czas
i bawcie się dobrze przy popcornie.
oferta dla grup od 5 osób
Multikino Poznań
Miejsca parkingowe znajdują się obok budynku
Konferencja odbędzie się w Multikinie Poznań, przy ul. Królowej Jadwigi 51 w Poznaniu.
Rejestrację zaczynamy o 15:30. Start wydarzenia o godzinie 16.00
Tak, obok budynku są dostępne miejsca parkingowe.
Jak najbardziej. W cenie biletu stacjonarnego uwzględniliśmy również kawę i przekąski.
W tym roku wprowadzamy innowacyjne podejście do networkingu, które pomaga nawet największym introwertykom nawiązywać wartościowe relacje.
Oczywiście, że tak, należy jednak zakupić bilet. Wszystkie Konferencje tematyczne w sezonie 2024 są ogólnodostępne.
To największa Społeczność ludzi sprzedaży w Polsce stworzona przez Marcina Grelę. Edukujemy, inspirujemy, networkujemy. Misją Sales Angels jest kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży. Nasze hasło przewodnie brzmi #SprzedawanieToPomaganie.