Zapraszamy na kolejne spotkanie Społeczności

Widzimy się 21 listopada w godzinach 18:00 – 21:00!

To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego handlowcom oraz drugiego o tematyce menedżerskiej. 

Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!

Agenda

17:30

Networking

18:00

Wystąpienie dla handlowców #1 Marek Waśkiewicz

“Zaufaj mi, jestem sprzedawcą – jak budować wartościowe relacje z klientami”

Budowanie wartościowych relacji z klientem to swego rodzaju truizm, który jest odmieniany przez wszystkie przypadki. Wszyscy chcemy być dla klienta cennym partnerem, liczymy na to, że nasza relacja będzie opierać się na zaufaniu, szczerości i wzajemnym szacunku.

Niestety z jakiegoś powodu tak się nie dzieje. Klient unika kontaktu, niechętnie dzieli się informacjami, nie mówi nam całej prawdy i nie ma do nas zaufania.

Z mojego wystąpienia dowiesz się m.in.:
– Jak kontekst wpływa na nasze zachowanie i czy rola zawodowa może mieć wpływ na naszą skłonność do oszukiwania
– Jak zmienia się rola sprzedawcy i czego oczekują klienci w obecnej
rzeczywistości
– Jak stać się dla klienta cennym partnerem w jego podróży zakupowej
– Dlaczego powinieneś zapomnieć o sprzedaży w trakcie swoich interakcji z klientem
– Jak budować partnerską, szczerą i autentyczną relację z klientem już od pierwszej rozmowy.

19:15

Przerwa networkingowa

19:30

Wystąpienie dla menedżerów #2 Tatiana Galińska

“Dlaczego powtarzasz te same błędy? Samoświadomość i autorefleksja w pracy menedżera”

Trudne sytuacje powracają do nas jak bumerang, a my często lecąc na autopilocie, – bez refleksji – odgrzewamy ten sam kotlet.

Możemy przeczytać dziesiątki książek rozwojowych i odbyć wiele szkoleń, a jednak… z jakiegoś powodu powielamy schematy i nie ruszamy do przodu, nie wdrażamy zmian.

Szukamy kolejnych cudownych narzędzi, a potem i tak ich nie używamy, często myląc proste rzeczy z mało skutecznymi. A prawda leży głębiej, trzeba poszukać na innym poziomie, poziomie emocji, czasem trudnych. Gotowa/wy do tej podróży?

Jeśli tak – podczas mojego wystąpienia odpowiem na następujące pytania:

– Jak wyjść z emocjonalnego autopilota?

– Co to znaczy transformować tożsamość?

– Dlaczego samoświadomość i autorefleksja to petardy samorozwojowe?

– Co to znaczy “trudni” ludzie/klienci i “trudne” emocje w biznesie?

– Jak rozpocząć podróż ku emocjonalnej wolności i zostać menedżerem z sercem?

21:00

Zakończenie spotkania i networking

Czy masz czasem wrażenie, że żeby spełnić oczekiwania szefów, klientów, czy współpracowników musia(a)łbyś być SUPERBOHATEREM?

W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.

Podczas tego spotkania skupimy się właśnie na Tobie jako człowieku, który sprzedaje. Porozmawiamy m in. o:

– Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?

– Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?

– Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje

– Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?

– „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?

– Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?

– Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?

– Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?

 

Nastaw się na dużą dawkę inspiracji, a jeśli się wciągniesz, będzie szansa żeby pójść o krok dalej.

Kto poprowadzi?

Marek Waśkiewicz

Senior Consultant w Sandler – Twarowski Sales Institute

Realizuje projekty rozwojowe dla czołowych instytucji finansowych i ubezpieczeniowych oraz firm konsultingowych, przemysłowych i technologicznych w Polsce.

Od początku kariery związany ze sprzedażą. Posiada szerokie doświadczenie w wielu jej obszarach: od samodzielnego prowadzenia procesów sprzedażowych, przez rozwój sprzedaży u istniejących klientów i zarządzanie zespołami sprzedażowymi, po budowanie struktur sprzedaży w segmencie B2B.

Zwolennik sprzedaży bez presji. Pokazuje, że profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z nachalnym wciskaniem swojego produktu czy rozwiązania.

Tatiana Galińska

CEO, mentor i coach – TatianaGalinska.pl

Od 16 lat pomaga ludziom zrozumieć siebie i własne emocje.
Wspiera DDD/DDA w biznesie i odcina “Emocjonalne Kotwice”,
bo wie, że nie ma trudnych ludzi, są za to niezrozumiani i niewysłuchani. 

Podnosi samoświadomość menedżerów, dzięki czemu zaczynają lepiej rozumieć siebie i innych –  współpracowników, klientów, partnerów.
Skłania do autorefleksji i rozwijania świadomości emocjonalnej. Jest wierna słowom G. Zukav, że: “najdłuższa droga, jaką masz do przebycia, wiedzie od głowy do serca”. 

Szkoli biznes z emocji, tworzy podcast “Menedżer z sercem”. Jest też autorką książki „#BezKijawTyłku, czyli o trudnych emocjach w biznesie i w życiu”. Mentorka, mistrzyni LinkedIn by Forbes Woman Polska.

 

Bilety

Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)

Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach: dla handlowców i dla menedżerów

cena 149 zł brutto

Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)

“Zaufaj mi, jestem sprzedawcą – jak budować wartościowe relacje z klientami”

cena 99 zł brutto

Wystąpienie dla menedżerów (uczestnictwo stacjonarne)

“Dlaczego powtarzasz te same błędy? Samoświadomość i autorefleksja w pracy menedżera”

cena 99 zł brutto

Całe spotkanie (uczestnictwo online)

Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla menedżerów

cena 99 zł brutto

Gdzie się spotykamy?

Digital Knowledge Village, Digital Space

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

Organizator

Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.

Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.

Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Marcin Grela – twórca społeczności

Sales Angels

Share this: