Widzimy się 21 listopada w godzinach 18:00 – 21:00!
To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego handlowcom oraz drugiego o tematyce menedżerskiej.
Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!
17:30
Networking
18:00
Wystąpienie dla handlowców #1 Marek Waśkiewicz
“Zaufaj mi, jestem sprzedawcą – jak budować wartościowe relacje z klientami”
Budowanie wartościowych relacji z klientem to swego rodzaju truizm, który jest odmieniany przez wszystkie przypadki. Wszyscy chcemy być dla klienta cennym partnerem, liczymy na to, że nasza relacja będzie opierać się na zaufaniu, szczerości i wzajemnym szacunku.
Niestety z jakiegoś powodu tak się nie dzieje. Klient unika kontaktu, niechętnie dzieli się informacjami, nie mówi nam całej prawdy i nie ma do nas zaufania.
Z mojego wystąpienia dowiesz się m.in.:
– Jak kontekst wpływa na nasze zachowanie i czy rola zawodowa może mieć wpływ na naszą skłonność do oszukiwania
– Jak zmienia się rola sprzedawcy i czego oczekują klienci w obecnej
rzeczywistości
– Jak stać się dla klienta cennym partnerem w jego podróży zakupowej
– Dlaczego powinieneś zapomnieć o sprzedaży w trakcie swoich interakcji z klientem
– Jak budować partnerską, szczerą i autentyczną relację z klientem już od pierwszej rozmowy.
19:15
Przerwa networkingowa
19:30
Wystąpienie dla menedżerów #2 Tatiana Galińska
“Dlaczego powtarzasz te same błędy? Samoświadomość i autorefleksja w pracy menedżera”
Trudne sytuacje powracają do nas jak bumerang, a my często lecąc na autopilocie, – bez refleksji – odgrzewamy ten sam kotlet.
Możemy przeczytać dziesiątki książek rozwojowych i odbyć wiele szkoleń, a jednak… z jakiegoś powodu powielamy schematy i nie ruszamy do przodu, nie wdrażamy zmian.
Szukamy kolejnych cudownych narzędzi, a potem i tak ich nie używamy, często myląc proste rzeczy z mało skutecznymi. A prawda leży głębiej, trzeba poszukać na innym poziomie, poziomie emocji, czasem trudnych. Gotowa/wy do tej podróży?
Jeśli tak – podczas mojego wystąpienia odpowiem na następujące pytania:
– Jak wyjść z emocjonalnego autopilota?
– Co to znaczy transformować tożsamość?
– Dlaczego samoświadomość i autorefleksja to petardy samorozwojowe?
– Co to znaczy “trudni” ludzie/klienci i “trudne” emocje w biznesie?
– Jak rozpocząć podróż ku emocjonalnej wolności i zostać menedżerem z sercem?
21:00
Zakończenie spotkania i networking
Czy masz czasem wrażenie, że żeby spełnić oczekiwania szefów, klientów, czy współpracowników musia(a)łbyś być SUPERBOHATEREM?
W codziennej bieżączce czasem ucieka nam, że sprzedaż nie jest ani B2C, ani B2B, tylko H2H – Human to Human, to Człowiek sprzedaje i Człowiek kupuje.
Podczas tego spotkania skupimy się właśnie na Tobie jako człowieku, który sprzedaje. Porozmawiamy m in. o:
– Co każdy handlowiec powinien wiedzieć o sobie?
– Jak być autentycznym i jak być sobą w sprzedaży?
– Jak zwiększać skuteczność w oparciu o swoje naturalne talenty, styl, nastawienie i mocne kompetencje
– Jak efektywnie planować swój rozwój w sprzedaży?
– „One sales process does not fit all” – Czy jestem w dobrym miejscu?
– Które kompetencje w sprzedaży rozwijać, a które mogę na razie odłożyć?
– Co to jest prospektingowstręt i czy można / warto z nim walczyć?
– Pecunia olet, dlaczego nie umiem sprzedawać drogo?
Nastaw się na dużą dawkę inspiracji, a jeśli się wciągniesz, będzie szansa żeby pójść o krok dalej.
Marek Waśkiewicz
Senior Consultant w Sandler – Twarowski Sales Institute
Realizuje projekty rozwojowe dla czołowych instytucji finansowych i ubezpieczeniowych oraz firm konsultingowych, przemysłowych i technologicznych w Polsce.
Od początku kariery związany ze sprzedażą. Posiada szerokie doświadczenie w wielu jej obszarach: od samodzielnego prowadzenia procesów sprzedażowych, przez rozwój sprzedaży u istniejących klientów i zarządzanie zespołami sprzedażowymi, po budowanie struktur sprzedaży w segmencie B2B.
Zwolennik sprzedaży bez presji. Pokazuje, że profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z nachalnym wciskaniem swojego produktu czy rozwiązania.
Tatiana Galińska
CEO, mentor i coach – TatianaGalinska.pl
Od 16 lat pomaga ludziom zrozumieć siebie i własne emocje.
Wspiera DDD/DDA w biznesie i odcina “Emocjonalne Kotwice”,
bo wie, że nie ma trudnych ludzi, są za to niezrozumiani i niewysłuchani.
Podnosi samoświadomość menedżerów, dzięki czemu zaczynają lepiej rozumieć siebie i innych – współpracowników, klientów, partnerów. Skłania do autorefleksji i rozwijania świadomości emocjonalnej. Jest wierna słowom G. Zukav, że: “najdłuższa droga, jaką masz do przebycia, wiedzie od głowy do serca”.
Szkoli biznes z emocji, tworzy podcast “Menedżer z sercem”. Jest też autorką książki „#BezKijawTyłku, czyli o trudnych emocjach w biznesie i w życiu”. Mentorka, mistrzyni LinkedIn by Forbes Woman Polska.
Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)
Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach: dla handlowców i dla menedżerów
cena 149 zł brutto
Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)
“Zaufaj mi, jestem sprzedawcą – jak budować wartościowe relacje z klientami”
cena 99 zł brutto
Wystąpienie dla menedżerów (uczestnictwo stacjonarne)
“Dlaczego powtarzasz te same błędy? Samoświadomość i autorefleksja w pracy menedżera”
cena 99 zł brutto
Całe spotkanie (uczestnictwo online)
Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla menedżerów
cena 99 zł brutto
Digital Knowledge Village, Digital Space
ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa
Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.
Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.
Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.
Marcin Grela – twórca społeczności
Sales Angels