Zamknięte szkolenia dla działów sprzedaży
Zyskaj Partnera dla Twojego działu sprzedaży
Warsztat + 3-miesięczny program wdrożeniowy dla Twojego działu sprzedaży, prowadzony przez wyspecjalizowanych praktyków i trenerów sprawdzonych przez Sales Angels – największą społeczność ludzi sprzedaży w Polsce.
Dlaczego większość szkoleń nie zmienia wyników
Brak odniesienia do realiów firmy – uczestnicy wracają do starych nawyków.
Trener zna „wszystko po trochu” i uczy technik z ubiegłej dekady.
Brak pomiaru – nie wiadomo, co faktycznie zadziałało.
Brak wdrożenia rozwiązań ze szkolenia po pracy na sali.
Nasza odpowiedź: Programy rozwojowe dla sprzedaży w Sales Angels
Co dostajesz
Jak to robimy
Dlaczego działa
Zmiana w pracy Twojego zespołu handlowego
Warsztaty oparte na case’ach Twojej firmy + 3 msc wsparcie zmian.
Unikasz “odstawienia wiedzy na półkę” po szkoleniu
Eksperci od konkretu – każdy trener ma 1–3 specjalizacje
Społeczność Sales Angels zweryfikowała i oceniła ponad 100 ekspertów sprzedaży od 2015 roku.
Pracujesz w trenerem, który jest sprawdzony i rozwiązywał problemy podobne do Twoich
Oferta, która realnie odpowiada na Twoje potrzeby
Nie wysyłamy generycznych ofert z półki – każdą poprzedza dogłębne badanie potrzeb i sytuacji Twojej firmy.
Nasza oferta odpowiada na cele i potrzeby Twojej firmy i trafia do Ciebie tylko wtedy, gdy jesteśmy przekonani, że realnie możemy pomóc.
Proces & metryki od dnia 1
Definiujemy cele i oczekiwane rezultaty już na etapie badania potrzeb, a efekty pracy weryfikujemy niezależnie od trenera.
Na początku prac ustalamy plan efektów, które wspólnie chcemy osiągnąć, w trakcie współpracy na bieżąco weryfikujemy postępy, a na koniec projektu omawiamy raport z rezultatami.
Handlowcy budują długofalowe relacje oparte na wartości dostarczanej klientom
Szkolenia oparte o wartości
Uczymy etycznej, doradczej sprzedaży zgodnej z misją Sales Angels “sprzedawanie to pomaganie”
Wypracowaliśmy własne podejście do szkoleń sprzedażowych
Budując linię biznesową szkoleń zamkniętych w Sales Angels naszą ambicją było odpowiedzieć na te wyzwania. Zobacz, jak podchodzimy do szkoleń i programów rozwojowych dla działów sprzedaży.
Szkolenia i programy rozwojowe

dla B2B
Pozyskiwanie Klientów B2B – jak zbudować i wdrożyć proces pozyskiwania klientów
Twój zespół, wspierany przez nasze doświadczenie, buduje i wdraża skuteczny proces prospectingowy. Pracujemy na żywych kampaniach – uczestnicy tworzą buyer persony, piszą cold maile.

dla B2B
Cold calling, który działa - jak zdobywać klientów B2B przez telefon?
Twój zespół z naszym wsparciem uczy się prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne z nowymi klientami. Pod okiem trenera handlowcy tworzą własne skrypty, ćwiczą cold calling na żywo i uczą się, jak budować ekspercką pozycję już w pierwszych sekundach rozmowy.

dla B2B, FMCG, DIY, farmacja, RTV/AGD, Finansowa
Negocjacje w sprzedaży - jak wygrywać w modelu win-win?
Twój zespół uczy się prowadzić skuteczne negocjacje – bez tracenia relacji i bez ulegania presji. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają sprawdzone strategie, ćwiczą realne scenariusze i otrzymują informację zwrotną 360°.

dla B2B, FMCG, DIY, Farmacja, RTV/AGD, finanse
Account Management – jak rozwijać sprzedaż do obecnych klientów?
Twój zespół uczy się, jak skutecznie rozwijać sprzedaż u obecnych klientów. Podczas warsztatów KAM i Customer Success pracują na realnym portfelu – segmentują klientów, tworzą Account Plany i uczą się zarządzać relacją na co dzień.

dla B2B
Sprzedaż doradcza B2B oparta o procesy
Twój zespół porządkuje sprzedaż – wychodząc z „procesu w głowie handlowca” do mierzalnego, doradczego podejścia B2B. Na warsztatach projektujemy cały proces: od kwalifikacji leadów, przez badanie potrzeb, aż po ofertowanie i prowadzenie spotkań.

dla B2B, FMCG, DIY, farmacja, RTV/AGD, Finansowa
AI i automatyzacja w sprzedaży - budowa przewagi konkurencyjnej.
Zarząd i liderzy sprzedaży wspólnie z nami identyfikują, które procesy w firmie można zautomatyzować i jak wykorzystać AI do zwiększenia przychodów. Przed warsztatami analizujemy Wasze działania, a na miejscu dobieramy konkretne narzędzia i projektujemy wdrożenie.

dla B2B
Linkedin w sprzedaży B2B: jak działać świadomie, skutecznie i autentycznie?
Twój zespół uczy się, jak skutecznie korzystać z LinkedIna w sprzedaży B2B. Podczas warsztatów handlowcy i marketerzy optymalizują swoje profile, tworzą własny plan treści i opracowują wiadomości prospektingowe – tekstowe, głosowe i wideo.

dla B2B, FMCG, DIY, farmacja, RTV/AGD, Finansowa
Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży (First Time Manager)
Nowi menedżerowie sprzedaży uczą się, jak skutecznie zarządzać zespołem, mimo braku doświadczenia w roli lidera. Na warsztatach pracują nad konkretnymi umiejętnościami: wyznaczaniem celów, motywowaniem, prowadzeniem trudnych rozmów i organizacją pracy zespołu.

dla B2B, FMCG, DIY, Farmacja, RTV/AGD, Finansowa
Lider Sprzedaży 2.0
Doświadczeni menedżerowie uczą się, jak prowadzić zespół, który ma wiedzę, ale nie zawsze dowozi wyniki. Podczas warsztatów pracujemy nad przywództwem w zmianie, zarządzaniem zespołem wielopokoleniowym i angażowaniem specjalistów, którzy „już wszystko wiedzą”.
Rozpocznij diagnozę potrzeb szkoleniowych
Wypełnij wstępny formularz diagnozy potrzeb szkoleniowych w zakresie sprzedaży.
Konsultant Sales Angels skontaktuje się z Tobą, aby dokończyć proces diagnozy.
Proces realizacji szkoleń
Krok 1
Diagnoza sytuacji i celów Twojej firmy (spotkanie online)
Opiekun merytoryczny analizuje potrzeby i cele klienta, prezentując spersonalizowaną ofertę.
Krok 2
Omówienie programu szkolenia dla Twojej firmy (spotkanie online)
Trener przeprowadza rozmowy diagnostyczne, potwierdzając wyzwania i ustalając kryteria sukcesu.
Krok 3
Twoja decyzja o współpracy z nami
Plan warsztatów konsultujemy ze opiekunem merytorycznym Sales Angels, optymalizując rozwiązania i minimalizując ryzyko błędów.
Krok 4
Kontrola jakości
Intensywny, 8-godzinny dzień łączy pracę merytoryczną, regeneracyjne przerwy oraz ustalenie planu wdrożeniowego.
Krok 5
2-dniowe warsztaty
Pozyskujemy niezależny feedback od uczestników i sponsora, omawiając wyniki z trenerem. Przekazujemy informację zwrotną z naszymi obserwacjami i istotnych punktami do przepracowania.
Krok 6
Plan wdrożenia 90-dni
Przez co najmniej 3 miesiące uczestnicy, wspierani przez trenera, wdrażają zdobytą wiedzę, spotykając się online co 2 tygodnie.
Krok 7
Wsparcie we wdrożeniu zmiany
Plan warsztatów konsultujemy ze opiekunem merytorycznym Sales Angels, optymalizując rozwiązania i minimalizując ryzyko błędów.
Krok 8
Raport z wdrożenia
Intensywny, 8-godzinny dzień łączy pracę merytoryczną, regeneracyjne przerwy oraz ustalenie planu wdrożeniowego.
Zespół merytoryczny Sales Angels
Marcin Grela
Tomasz Zagdan
Karol Bartkowski
Joanna Wazowicz
Ada Wardzała
Wojtek Telenga
Emilia Gawryluk
Paweł Kobusiński
Porozmawiajmy o Twoich celach sprzedażowych
Wypełnij formularz, a opiekun merytoryczny wróci do Ciebie w 24 h