HR, który
rozumie

Sprzedaż

Dobre praktyki we współpracy między działami Sprzedaży i HR

– rozmowa z Moniką Kulińską – Członkinią Zarządu Allianz Życie Polska S.A.

Webinar: 8 listopada 2023 – godz. 13:00

Program spotkania

  • Dlaczego komunikacja między działem HR a sprzedażą jest tak ważna dla sukcesu Twojej firmy?
  • Jakie są najczęstsze bariery w relacjach między tymi działami i jak wpływają na efektywność pracy i realizację celów?
  • Jakie narzędzia i metody mogą pomóc w przełamywaniu tych barier? 
  • Czy są sprawdzone praktyki, które realnie wpłynęły na poprawę współpracy?
  • Jakie są konkretne działania, które może zrobić HR, żeby wspierać dział sprzedaży?

Partner

Organizatorzy

Patroni

Kapituła

Romeo Grzębowski

Romeo Grzebowski

Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska.

Ponad 25 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów.

 Doświadczenie zdobywał także m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.

Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School, University of Navarra.
Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowany przez University Associates w Stanach Zjednoczonych.

Certyfikowany Coach ICC, Certyfikowany konsultant Extended DISC® oraz MTA Learning. Mentor i Ekspert MIT Enterprise Forum.

Kapituła

Marta Florczak,

Marta Florczak

Członek Zarządu Lidl Polska ds. Personalnych

Do zespołu Lidl Polska dołączyła w kwietniu 2021 r. Wcześniej zajmowała takie stanowiska jak Dyrektor Zasobów Ludzkich w Centrum Naukowo – Badawczym w Wiedniu, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Lafarge Cement we Francji, Dyrektor ds. Organizacji i Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Lafarge w Polsce, Vice-prezes Cement ds. sprzedaży B2B/B2C. 

Jest absolwentką Strategic Human Resources Management na Open Business School of London. Uzyskała Diploma in Organisational Leadership na Said Business School Oxford University oraz ukończyła Advanced Management Program IESE Business School in Barcelona.

Kapituła

Marcin Grela

Marcin Grela

twórca Sales Angels – największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce oraz współtwórca IRSM, czyli Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu, który prowadzi badania rynku B2B w Polsce oraz szkoli menedżerów sprzedaży i marketingu, a także handlowców w ramach Akademii IRSM.


Pod hasłem „Sprzedawanie to pomaganie” Marcin organizuje cykliczne spotkania handlowców, menedżerów sprzedaży i przedsiębiorców z czołowymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Jest pomysłodawcą Finału Sales Angels, czyli corocznej konferencji zwanej największym Świętem Sprzedaży w Polsce.
Promuje sprzedaż opartą o naturalne predyspozycje i zdrowe wartości. Jest certyfikowanym trenerem Reiss Motivation Profile, czyli narzędzia diagnostycznego, które pokazuje co i w jakim stopniu motywuje ludzi oraz FinxS Sales Assessment, które pomaga odblokować potencjał sprzedawców badając 18 głównych kompetencji handlowych.
Marcin Grela posiada bogate doświadczenie w roli handlowca i managera sprzedaży, a także headhuntera pracowników działu sprzedaży. Wśród jego Klientów znaleźli się m.in: Schindler, Iglotex, Mosso-Kewpie, Smurfit Kappa, Intenson, OMV, Disney, Media Impact Polska (Grupa Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska)