Warsztat

AI w sprzedaży

18 listopada 09:00 – 17:00

AI w procesie sprzedaży

Z naszego szkolenia wyniesiesz przede wszystkim praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy sprzedażowej. Nauczysz się, jak AI może zautomatyzować czasochłonne procesy i wspomóc Cię w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych, dzięki czemu Ty i Twój zespół będziecie zdecydowanie bardziej mogli skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.

Dla kogo jest warsztat?

Szefów sprzedaży firm B2B

którzy chcą rozwijać strategię sprzedażową, poprawiać jakość obsługi klienta i wdrażać narzędzia, które usprawniają pracę handlowców

Właścicieli firm B2B

którzy chcą wspierać długofalowe relacje z klientami, zwiększać ich zaangażowanie i maksymalizować wartość współpracy

Handlowców B2B

którzy odpowiadają za kluczowych klientów (Key Account Manager)

Prowadzący

Praktyczka biznesu

Emilia Gawryluk

Założycielka audycji „Odcienie biznesu”

Emilia to praktyczka biznesu i menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym w strukturach wiodących międzynarodowych korporacji oraz polskiej spółki z branży logistycznej.

Specjalizuje się w temacie sprzedaży i obsługi klienta, z naciskiem na klienta dojrzałego – pomaga organizacjom zadbać o efektywność i ciągłość biznesową w obliczu dynamicznych zmian demograficznych. Stworzyła i prowadzi audycję Odcienie biznesu, w której zaprasza liderów i liderki, przedstawicieli różnych branż do rozmowy o świadomym liderstwie, budowaniu kariery, różnorodności i inkluzji oraz wyzwaniach współczesnego świata.

Agenda

Strategia CX, jako odpowiedź na czasy hiper konkurencji

Wprowadzenie do procesu account management (AM)

1

  • Dlaczego firmy B2B nie wykorzystują w pełni potencjału obecnych klientów i jak to zmienić?
  • Definicja procesu account management (AM) – na czym polega i kiedy go stosować?
  • Na czym polega rola Account Managera (AM) oraz Key Account Managera (KAM) – zakres odpowiedzialności, cele oraz różnice​

Strategia rozwoju portfela klientów

  • Jak przeprowadzić analizę i segmentację portfela klientów pod kątem potencjału i szans rozwoju
  • Jak zróżnicować ścieżki rozwoju klientów na podstawie segmentacji (strategia rozwoju portfela)
  • Jak przełożyć strategię portfela na organizację sprzedaży: strukturę i zaangażowany zespół

2

Planowanie rozwoju klientów

3

  • Jak planować rozwój z obecnymi klientami metodą trzech ścieżek?
  • Plan rozwoju klienta (Account Plan) – czym jest i do czego służy? Wykorzystanie Account Planu w praktyce.
  • Mapowanie organizacji klienta – dlaczego i jak to robić?

Zarządzanie rozwojem klientów na co dzień

  • Wdrożenie procesów account management w CRM – jak się do tego zabrać?
  • Jak mierzyć sukces w rozwoju klientów?
  • Czym jest rytm współpracy z klientami i jak go ustalić
  • Jak rozwiązywać trudne problemy z klientami i walidować nowe pomysły?

4

Dołącz do społeczności prezesów, właścicieli firm i menedżerów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje biznesowe i osiągnąć przełomowe wyniki w 2025 roku.

KUP BILET

Bilet

Stacjonarny
1297 złotych netto
  • Warsztat stacjonarny w Warszawie
  • Przerwy kawowe
  • Lunch

Miejsce

Centrum Szkoleniowe Wspólna

Widzisz błąd? Coś uważasz, że warto usprawnić?

Wypełnij formularz.

Imię i nazwisko(wymagane)
Daj nam znać jaki występuje błąd, albo co warto usprawnić.
Maks. rozmiar pliku: 50 MB.

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.