Warsztat

AI w procesie sprzedaży – budowa przewagi konkurencyjnej

Z naszego szkolenia wyniesiesz przede wszystkim praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy sprzedażowej.

 

Nauczysz się, jak AI może zautomatyzować czasochłonne procesy i wspomóc Cię w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych, dzięki czemu Ty i Twój zespół będziecie zdecydowanie bardziej mogli skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.

Warsztat jest przeznaczony dla:

  • Managerów poszukujących skutecznych narzędzi do optymalizacji strategii sprzedażowej
  • Ambitnych sprzedawców pragnących zwiększyć swoją efektywność i wyniki sprzedażowe
  • Marketerów zainteresowanych integracją AI z działaniami marketingowymi
  • Dla tych, którzy chcą budować przewagę procesów sprzedaży dzięki innowacyjnym rozwiązaniom AI

Agenda:

  • Definicja AI i jego rola w automatyzacji procesów sprzedażowych
  • Korzyści i wyzwania wynikające z korzystania z AI do optymalizacji procesów
  • Automatyzacja generowania leadów
  • Istotne definicje i zagadnienia
  • Korzyści, wyzwania, ryzyka
  • Automatyzacja lead scoringu i personalizacja ofert dla skracania cyklu sprzedażowego.
  • Implementacja chatbotów AI do obsługi zapytań klientów oraz personalizacja e-mail marketingu.
  • Analiza sentymentu i potrzeb klientów na podstawie danych z mediów społecznościowych.
  • Usprawnianie procesów wysyłki e-maili oraz personalizacja sekwencji komunikacji wielokanałowej i wiadomości w procesie pozyskiwania klientów.
  • Zastosowanie AI do prognozowania sprzedaży, analizy danych rynkowych i optymalizacji cen.
  • Szczegółowe analizy sprzedażowe, wglądy w dane i identyfikacja produktywnych zachowań dla poprawy strategii sprzedażowych.
  • Automatyzacja identyfikacji leadów i sekwencji e-maili dla lepszego zarządzania lejkiem sprzedażowym.
  • Automatyzacja tworzenia dokumentacji sprzedażowej i zarządzanie zasobami z pomocą AI.
  • Monitorowanie i analiza efektywności działu sprzedaży.
  • Integracja systemów CRM i automatyzacja wprowadzania danych klientów.
  • Wykorzystanie AI do analizy dużych zbiorów danych, wspieranie decyzji sprzedażowych oraz automatyzacja przetwarzania danych.

Podsumowanie wraz z sesją QA.

Prowadzący:

1x1 (2)

Wojciech Telenga

Lider sprzedaży, Wykładowca, Ekspert dziedzinowy IRSM

Ma ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarami sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM, commerce, rozwiązań na bazie AI oraz implementacji strategii omnichannel. Pracował nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć.

Zadowolony i pewny siebie w pracy z ludźmi i liczbami.
Lider sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w sprzedaży wielokanałowej, e-commerce, marketingu i modelach subskrypcyjnych. Z sukcesem uruchomione projekty optymalizacji sprzedaży i doboru czynników sukcesu dla kanałów sprzedaży. Poszukuje nowych wyzwań i projektów wymagających nieszablonowego myślenia i kreatywności. Czuje się komfortowo w procesach tworzenia od podstaw, budowania, przebudowy i optymalizacji.

1x1 (3)

Patryk Kozłowski

Product Manager Actionbot / TUATARA

Zarządza rozwojem i wdrożeniami produktu B2B – Actionbot, kluczowego narzędzia dla cyfrowej transformacji i optymalizacji procesów biznesowych. Wykorzystując zaawansowane silniki ChatGPT, oraz AI IBM Watson, wraz z zespołem wspieramy takich klientów jak Generali, Omantel czy Lancerto w automatyzacji wielu zadań, zwiększając efektywność sprzedaży i obsługi klienta. 

Koncentruje się na upraszczaniu złożonych strategii, tworzeniu przejrzystych planów rozwoju produktów i napędzaniu transformacji biznesowych. Moja umiejętność dostrzegania i wykorzystywania możliwości rozwoju ściśle pokrywa się z celami organizacji. Jego bezpośrednia komunikacja i analityczne myślenie sprzyjają efektywnym partnerstwom, prowadzącym do innowacyjnych rozwiązań i prawdziwego sukcesu.

Bilety

Bilet stacjonarny

1197 zł netto
  • - Uczestnictwo stacjonarne
    - Lunch

Miejsce

Volvo Car Warszawa – ul. Marszałkowska 89

Share this: