AI w procesie sprzedaży
Z naszego szkolenia wyniesiesz przede wszystkim praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy sprzedażowej. Nauczysz się, jak AI może zautomatyzować czasochłonne procesy i wspomóc Cię w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych, dzięki czemu Ty i Twój zespół będziecie zdecydowanie bardziej mogli skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.
Dla kogo jest warsztat?
Szefów sprzedaży firm B2B
którzy chcą rozwijać strategię sprzedażową, poprawiać jakość obsługi klienta i wdrażać narzędzia, które usprawniają pracę handlowców
Właścicieli firm B2B
którzy chcą wspierać długofalowe relacje z klientami, zwiększać ich zaangażowanie i maksymalizować wartość współpracy
Handlowców B2B
którzy odpowiadają za kluczowych klientów (Key Account Manager)
Prowadzący
Emilia Gawryluk
Założycielka audycji „Odcienie biznesu”
Emilia to praktyczka biznesu i menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym w strukturach wiodących międzynarodowych korporacji oraz polskiej spółki z branży logistycznej.
Przeczytaj więcej
Specjalizuje się w temacie sprzedaży i obsługi klienta, z naciskiem na klienta dojrzałego – pomaga organizacjom zadbać o efektywność i ciągłość biznesową w obliczu dynamicznych zmian demograficznych. Stworzyła i prowadzi audycję Odcienie biznesu, w której zaprasza liderów i liderki, przedstawicieli różnych branż do rozmowy o świadomym liderstwie, budowaniu kariery, różnorodności i inkluzji oraz wyzwaniach współczesnego świata.
Agenda
Strategia CX, jako odpowiedź na czasy hiper konkurencji
Wprowadzenie do procesu account management (AM)
1
- Dlaczego firmy B2B nie wykorzystują w pełni potencjału obecnych klientów i jak to zmienić?
- Definicja procesu account management (AM) – na czym polega i kiedy go stosować?
- Na czym polega rola Account Managera (AM) oraz Key Account Managera (KAM) – zakres odpowiedzialności, cele oraz różnice
Strategia rozwoju portfela klientów
- Jak przeprowadzić analizę i segmentację portfela klientów pod kątem potencjału i szans rozwoju
- Jak zróżnicować ścieżki rozwoju klientów na podstawie segmentacji (strategia rozwoju portfela)
- Jak przełożyć strategię portfela na organizację sprzedaży: strukturę i zaangażowany zespół
2
Planowanie rozwoju klientów
3
- Jak planować rozwój z obecnymi klientami metodą trzech ścieżek?
- Plan rozwoju klienta (Account Plan) – czym jest i do czego służy? Wykorzystanie Account Planu w praktyce.
- Mapowanie organizacji klienta – dlaczego i jak to robić?
Zarządzanie rozwojem klientów na co dzień
- Wdrożenie procesów account management w CRM – jak się do tego zabrać?
- Jak mierzyć sukces w rozwoju klientów?
- Czym jest rytm współpracy z klientami i jak go ustalić
- Jak rozwiązywać trudne problemy z klientami i walidować nowe pomysły?
4

Dołącz do społeczności prezesów, właścicieli firm i menedżerów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje biznesowe i osiągnąć przełomowe wyniki w 2025 roku.
KUP BILET
Miejsce
Centrum Szkoleniowe Wspólna