Warsztat

Strategia CX, jako odpowiedź na czasy hiper konkurencji

15 kwietnia 09:00 – 17:00

Customer Experience

Warsztaty pozwolą Ci zdobyć szereg inspiracji dotyczących tego jak trwale zwiększyć sprzedaż, mimo narastającej, silnej konkurencji. Dowiesz się jak to zrobić w sposób trwały i jednocześnie ograniczający koszty własnej organizacji.

Wydaje się to niemożliwe? A jednak! Warsztat będzie oparty o konkretne, realne przykłady firm, które działając na polskim rynku, takie właśnie rezultaty osiągnęły. I nie chodzi tu o przykłady zasłyszane, czy wyczytane w necie przez prowadzącego. Janusz Kamieński podziel się własną wiedzą i >20 latami doświadczeń w budowaniu i wdrażaniu strategii CX.

Dla kogo jest warsztat?

Przedsiębiorców

szukających sposobów, żeby ponownie uwolnić potencjał tkwiący w ich przedsiębiorstwach i zwiększyć masę marży

Managerów sprzedaży

którzy potrzebują przekroczyć targety, a konkurencja rośnie lawinowo 

Managerów HR

którzy poszukują sposobów na realny wzrost zaangażowania personelu i skuteczną realizację strategii

Managerów martketingu

którzy chcą zrozumieć co znaczą słowa Lee Claw, który mówi, że współczesny marketing polega na zarządzaniu wszystkim w organizacji

Wszystkich managerów

którzy chcą zrozumieć czym jest Ekonomia Doświadczeń i jaki ma ona wpływ na ich własne zdolności do osiągania stawianych przed nimi celów

Prowadzący

Trener biznesu

Janusz Kamieński

Konsultant, menedżer, przedsiębiorca i trener biznesu
Finalista Sales Angels 2023

Od 2004 r. Prezes zarządu polskiej firmy doradczej Strategy&Results (EC sp. z o.o.). Promotor i prekursor w Polsce strategii CX, opartej o CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej przedsiębiorstw.

W swojej karierze doradzał zarządom w Polsce i poza jej granicami (Czechy, Holandia, Niemcy, Rumunia). W oparciu o założenia strategii CX, zrealizował dziesiątki projektów w przedsiębiorstwach z praktycznie każdej branży.

Wykładowca na studiach podyplomowych o kierunku Customer Experience Management na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku – specjalizacja: strategia CX i procesy nastawione na klientów. Ekspert i doradca w Ośrodku Dialogu i Analiz THINKTANK.

Agenda

Strategia CX, jako odpowiedź na czasy hiper konkurencji

Czym jest Ekonomia doświadczeń

1

Czujesz, że narasta ilość konkurencji? Wprowadzasz do zarządzania coraz to nowe pomysły na zwiększenie obrotów, ale firma grzęźnie jak mucha w mazi? Wydajesz coraz więcej na kampanie marketingowe, ale przynoszą znikomy, albo chwilowy tylko efekt? To objawy funkcjonowania w czasach Experience Economy. Czym ona jest? I dlaczego współcześni decydenci zupełnie nie rozumieją jak w niej funkcjonować?

Dlaczego klienci kupują

Dlatego, że mają potrzeby. Odpowie właściwie każdy handlowiec i kierownik sprzedaży. A jest to tylko częściowa prawda. Nasze potrzeby są oczywiście ważne do podjęcia decyzji zakupowej. Ale kluczowy jest zupełnie inny czynnik. Jaki? Co nań się składa? Co to oznacza dla Twojego biznesu?

2

Strategia na sukces mimo hiper konkurencji

Nie przejmuj się, Twoja konkurencja najprawdopodobniej chcąc z Tobą wygrać robi to samo co Ty. Czyli stara się robić lepiej to, co robiła do tej pory. I dobrze! Bo nie tedy droga. Strategia CX, to całkowite odwrócenie ukierunkowania działań Twojej firmy. Trudne? Tak! Ale nie przejmuj się! Bo działa! I na dodatek Twoja konkurencja też nie umie tego robić, więc dzięki podniesieniu świadomości czym jest strategia CX, Twoje szanse rosną!

3

Projektowanie przyszłości

Inżynieria wsteczna, zawsze skuteczna! Zgadza się. Zwłaszcza jeśli patrzymy w przeszłość. Na warsztacie zrobimy biznesowy reverse engineering z przyszłości do dziś. Odkryjesz jakie są zasady projektowania przyszłego sukcesu. A także jak przeplata się ze sobą Customer Experience z Employee Experience, wpływając tym samym na wynik biznesowy.

4

It only works, when it all works

To działa tylko, gdy wszystko działa. Tak właśnie powiedział Ronan Dunne, gdy był zapytany o przyczyny gigantycznego sukcesu, jaki zapewnił marca O2. Co to jest to "wszystko"? Czym jest organizacyjna spójność? Jak zadbać o spójność procesów, produktów i pracowników by skutecznie wdrożyć strategię CX. Czy i jak może w tym pomóc technologia? I jak wytrzeć się błędów przy jej wdrażaniu.

5

Gdzie i jak zacząć zmianę

"Janusz, dopiero po sześciu miesiącach wdrażania strategii CX zrozumiałem o co w tym wszystkim chodzi", powiedział Janusz Naglik, wybitny polski menedżer z branży farbiarskiej. My będziemy mieli tylko jeden dzień. Na pewno nie wystarczy na zrozumienie wszystkiego. Ale gdzieś trzeba zacząć. Ten dzień podpowie Ci gdzie i jak to zrobić. Odkryjesz też jaką Ty, jako lider możesz mieć rolę w procesie budowania przewagi konkurencyjnej swojej firmy, niezależnie od roli jaką pełnisz.

6

Dołącz do społeczności prezesów, właścicieli firm i menedżerów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje biznesowe i osiągnąć przełomowe wyniki w 2025 roku.

KUP BILET

Bilet

Stacjonarny
1297 złotych netto
  • Warsztat stacjonarny w Warszawie
  • Przerwy kawowe
  • Lunch

Miejsce

Centrum Szkoleniowe Wspólna

Widzisz błąd? Coś uważasz, że warto usprawnić?

Wypełnij formularz.

Imię i nazwisko(wymagane)
Daj nam znać jaki występuje błąd, albo co warto usprawnić.
Maks. rozmiar pliku: 50 MB.

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.