Strategia CX, jako odpowiedź na czasy hiper konkurencji
15 kwietnia 09:00 – 17:00
Customer Experience
Warsztaty pozwolą Ci zdobyć szereg inspiracji dotyczących tego jak trwale zwiększyć sprzedaż, mimo narastającej, silnej konkurencji. Dowiesz się jak to zrobić w sposób trwały i jednocześnie ograniczający koszty własnej organizacji.
Wydaje się to niemożliwe? A jednak! Warsztat będzie oparty o konkretne, realne przykłady firm, które działając na polskim rynku, takie właśnie rezultaty osiągnęły. I nie chodzi tu o przykłady zasłyszane, czy wyczytane w necie przez prowadzącego. Janusz Kamieński podziel się własną wiedzą i >20 latami doświadczeń w budowaniu i wdrażaniu strategii CX.
Dla kogo jest warsztat?
Przedsiębiorców
Managerów sprzedaży
którzy potrzebują przekroczyć targety, a konkurencja rośnie lawinowo
Managerów HR
którzy poszukują sposobów na realny wzrost zaangażowania personelu i skuteczną realizację strategii
Managerów martketingu
którzy chcą zrozumieć co znaczą słowa Lee Claw, który mówi, że współczesny marketing polega na zarządzaniu wszystkim w organizacji
Wszystkich managerów
którzy chcą zrozumieć czym jest Ekonomia Doświadczeń i jaki ma ona wpływ na ich własne zdolności do osiągania stawianych przed nimi celów
Prowadzący
Janusz Kamieński
Konsultant, menedżer, przedsiębiorca i trener biznesu
Finalista Sales Angels 2023
Od 2004 r. Prezes zarządu polskiej firmy doradczej Strategy&Results (EC sp. z o.o.). Promotor i prekursor w Polsce strategii CX, opartej o CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej przedsiębiorstw.
Przeczytaj więcej
W swojej karierze doradzał zarządom w Polsce i poza jej granicami (Czechy, Holandia, Niemcy, Rumunia). W oparciu o założenia strategii CX, zrealizował dziesiątki projektów w przedsiębiorstwach z praktycznie każdej branży.
Wykładowca na studiach podyplomowych o kierunku Customer Experience Management na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku – specjalizacja: strategia CX i procesy nastawione na klientów. Ekspert i doradca w Ośrodku Dialogu i Analiz THINKTANK.
Agenda
Strategia CX, jako odpowiedź na czasy hiper konkurencji
Czym jest Ekonomia doświadczeń
1
Czujesz, że narasta ilość konkurencji? Wprowadzasz do zarządzania coraz to nowe pomysły na zwiększenie obrotów, ale firma grzęźnie jak mucha w mazi? Wydajesz coraz więcej na kampanie marketingowe, ale przynoszą znikomy, albo chwilowy tylko efekt? To objawy funkcjonowania w czasach Experience Economy. Czym ona jest? I dlaczego współcześni decydenci zupełnie nie rozumieją jak w niej funkcjonować?
Dlaczego klienci kupują
Dlatego, że mają potrzeby. Odpowie właściwie każdy handlowiec i kierownik sprzedaży. A jest to tylko częściowa prawda. Nasze potrzeby są oczywiście ważne do podjęcia decyzji zakupowej. Ale kluczowy jest zupełnie inny czynnik. Jaki? Co nań się składa? Co to oznacza dla Twojego biznesu?
2
Strategia na sukces mimo hiper konkurencji
Nie przejmuj się, Twoja konkurencja najprawdopodobniej chcąc z Tobą wygrać robi to samo co Ty. Czyli stara się robić lepiej to, co robiła do tej pory. I dobrze! Bo nie tedy droga. Strategia CX, to całkowite odwrócenie ukierunkowania działań Twojej firmy. Trudne? Tak! Ale nie przejmuj się! Bo działa! I na dodatek Twoja konkurencja też nie umie tego robić, więc dzięki podniesieniu świadomości czym jest strategia CX, Twoje szanse rosną!
3
Projektowanie przyszłości
Inżynieria wsteczna, zawsze skuteczna! Zgadza się. Zwłaszcza jeśli patrzymy w przeszłość. Na warsztacie zrobimy biznesowy reverse engineering z przyszłości do dziś. Odkryjesz jakie są zasady projektowania przyszłego sukcesu. A także jak przeplata się ze sobą Customer Experience z Employee Experience, wpływając tym samym na wynik biznesowy.
4
It only works, when it all works
To działa tylko, gdy wszystko działa. Tak właśnie powiedział Ronan Dunne, gdy był zapytany o przyczyny gigantycznego sukcesu, jaki zapewnił marca O2. Co to jest to "wszystko"? Czym jest organizacyjna spójność? Jak zadbać o spójność procesów, produktów i pracowników by skutecznie wdrożyć strategię CX. Czy i jak może w tym pomóc technologia? I jak wytrzeć się błędów przy jej wdrażaniu.
5
Gdzie i jak zacząć zmianę
"Janusz, dopiero po sześciu miesiącach wdrażania strategii CX zrozumiałem o co w tym wszystkim chodzi", powiedział Janusz Naglik, wybitny polski menedżer z branży farbiarskiej. My będziemy mieli tylko jeden dzień. Na pewno nie wystarczy na zrozumienie wszystkiego. Ale gdzieś trzeba zacząć. Ten dzień podpowie Ci gdzie i jak to zrobić. Odkryjesz też jaką Ty, jako lider możesz mieć rolę w procesie budowania przewagi konkurencyjnej swojej firmy, niezależnie od roli jaką pełnisz.
6

Dołącz do społeczności prezesów, właścicieli firm i menedżerów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje biznesowe i osiągnąć przełomowe wyniki w 2025 roku.
KUP BILET
Miejsce
Centrum Szkoleniowe Wspólna