Warsztat

LinkedIn, jako skuteczne narzędzie sprzedaży

Warsztat ten to kompleksowe szkolenie, które nauczy Cię, jak skutecznie wykorzystać LinkedIn do zwiększenia sprzedaży i rozwoju Twojej firmy. 

W dobie cyfrowej transformacji, LinkedIn stał się niezastąpionym narzędziem dla profesjonalistów w każdym sektorze. Dzięki szkoleniu odkryjesz, jak maksymalnie wykorzystać potencjał LinkedIn’a.

Warsztat jest przeznaczony dla:

  • Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą wykorzystać LinkedIn do rozwoju swojego biznesu
  • Specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, którzy szukają nowych, skutecznych narzędzi do generowania leadów
  • Profesjonalistów B2B, którzy chcą zbudować silną sieć kontaktów i zwiększyć swoje szanse sprzedażowe
  • Każdego, kto chce zrozumieć, jak LinkedIn może przyczynić się do jego sukcesu zawodowego i biznesowego

Agenda:

Wprowadzenie do największego biznesowego portalu social mediowego.

Jak wyróżnić się w profesjonalny sposób, ale pozostać wiernym swoim wartościom?

Dowiesz się jak zoptymalizować profil na LinkedIn do bieżących celów biznesowych.

Jak nie popełnić kluczowych błędów, które negatywnie wpłyną na naszą reputację?

Jak ją sensownie rozwijać i dostarczać wartość kontaktom?

Poznasz strategię komentowania, która przekłada się na relacje z klientami.

Zobaczysz jak tworzyć indywidualny content w oparciu o materiały przygotowane przez dział marketingu.

Jak zostać zauważonym przez klientów?

Jak komunikować się z klientami przez wiadomości indywidualne?

Prowadząca:

wardzala

Adrianna Wardzała

Founder SUUR Marketing

Ekspertka w dziedzinie nowoczesnego marketingu B2B. Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media do budowania silnych marek firm i umacniania pozycji liderów. Doradza klientom w obszarze budowania strategii marketingowej, tworzenia społeczności i wykorzystywania LinkedIn do rozwoju biznesu. Współtworzyła i wdrażała strategię marketingową dla wydawcy “Harvard Business Review Polska” oraz “MIT Sloan Management Review Polska”. Prowadziła oraz merytorycznie opracowywała konferencje biznesowe z takimi ekspertami jak Daniel Shaprio (negocjacje) czy Alexander Osterwalder (model biznesowy). Obecnie prowadzi własną agencję marketingową specjalizującą się w tworzeniu angażujących treści dla firm B2B. 

Bilety

Bilet stacjonarny

1197 zł netto
  • - Uczestnictwo stacjonarne
    - Lunch

Miejsce

Volvo Car Warszawa – ul. Marszałkowska 89

Share this: