Warsztat

Prospecting, czyli jak w obecnych czasach pozyskiwać klientów przez Cold Calling i Cold Mailing?

Dzięki temu warsztatowi poznasz sprawdzone metody i techniki, które zwiększą Twoją skuteczność w pozyskiwaniu klientów oraz będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami wspomagającymi nowoczesny prospecting. 

 

Warsztat będzie podzielony na dwie części. Pierwszą część o Cold Callingu poprowadzi Karol Bartkowski, drugą o Cold Mailingu poprowadzi Michał Mroczkiewicz.

Warsztat dedykowany jest osobom, które szukają praktycznej wiedzy jak skutecznie docierać do nowych klientów. 

Jeśli jesteś handlowcem, przedsiębiorcą, konsultantem czy trenerem biznesowym, który aktywnie pozyskuje klientów – to tu zdobędziesz praktyczną wiedzę jak zyskać przewagę w branży i osiągać dobre rezultaty.

Agenda:

Podczas tego modułu dowiesz się, jak zidentyfikować i sformułować silne powody do kontaktu z potencjalnymi klientami.  

Podczas tego modułu dowiesz się, jak budować swój wizerunek jako eksperta już w debiucie rozmowy, aby zwiększyć skuteczność swoich Cold Calli.

Podczas tego modułu dowiesz się, jak efektywnie rozpocząć rozmowę telefoniczną, aby przyciągnąć uwagę klienta i kontynuować dialog.

Podczas tego modułu dowiesz się, jak zakończyć rozmowę telefoniczną w sposób, który zapewnia dalszy kontakt i minimalizuje poczucie straty czasu.

W tym module dowiesz się, dlaczego tradycyjne podejście do Cold Mailingu często kończy się niepowodzeniem. Omówimy najczęstsze błędy i pułapki, których należy unikać, aby nie zostać zignorowanym przez potencjalnych klientów. Czy do klientów w Barcelonie warto pisać po katalońsku?

Podczas tego modułu dowiesz się, jak zidentyfikować i sformułować silne powody do kontaktu z potencjalnymi klientami.  

W tym module zgłębimy temat budowania bazy. Nauczysz się, jak zbierać dane o swoich odbiorcach i jak wykorzystywać te informacje do tworzenia relewantnych wiadomości. Dowiesz się, jak zidentyfikować i zrozumieć potrzeby swoich potencjalnych klientów, aby stworzyć maile, które będą chcieli otworzyć, a nawet na nie odpisać.

W tym module dowiesz się, czym są sekwencje. Omówimy również jak unikać filtrów spamowych poprzez rozgrzewanie nowych kont, używanie narzędzi do dostarczalności e-maili, autoryzację domeny oraz monitorowanie wskaźników takich jak otwarcia/odpowiedzi, aby utrzymać dobrą reputację nadawcy.

Każdy z tych modułów dostarczy Ci praktycznej wiedzy i narzędzi, które pomogą Ci w profesjonalnym i efektywnym pozyskiwaniu klientów za pomocą Cold Mailingu. Warsztaty będą interaktywne, z licznymi przykładami i ćwiczeniami, dzięki którym zrozumiesz, jak zastosować zdobyte informacje w praktyce.

Prowadzący:

kbartkowski

Karol Bartkowski

Założyciel i Główny Trener Akademii Skutecznego Sprzedawania

Praktyk Cold Callingu i Sprzedaży, który mówi o sobie, że ociepla zimne telefony. Najpierw sam sprzedał własne usługi za 100 000 000 zł, a dopiero później zaczął tego uczyć. Przedsiębiorca i trener – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem, który nadal sprzedaje. Ekspert z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie.

Współpracował m.in. z PGNiG, Aviva, PKO Bank Polski, Rtv Euro AGD, UNIQUA, Mercedes Benz i dziesiątkami innych międzynarodowych firm. Bardzo skuteczny i wytrwały w działaniu, a dodatkowo z dużą wrażliwością na drugiego człowieka, co sam o sobie stwierdza:

“Zawsze byłem mieszanką nieprawdopodobnej ambicji pragnienia wolności, a jednocześnie wrażliwości na innych. To zestawienie było tak samo moim napędem jak i przekleństwem. To ono sprawiło że od 13 roku życia każde wakacje spędzałem pracując: na budowach czy przekopując ogródki działkowe. Te krótkie lecz bardzo intensywne prace wzmacniały moją niezależność i poczucie skuteczności, które do dziś jest moją nadrzędną wartością w pracy z klientami…”

mmroczkiewicz

Michał Mroczkiewicz

Business Development Manager E-Consulting

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży technologicznej i sprzedażowej. Ponad 20 lat spędzonych w słonecznej Szkocji, poza językiem, nauczyło go poczucia humoru i dystansu (nie tylko do pogody). W swojej karierze zarządzał zespołami i projektami w firmach takich jak SOLWIT, ALTEN Polska, DAC.digital, Livespace oraz Cloudity. Specjalizuje się w projektowaniu, budowaniu i skalowaniu procesów sprzedażowych, jak i przede wszystkim prospectingowych – outbound.

Michał posiada bogate doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jest ekspertem w cold mailingu, skutecznie wykorzystującym aktualne trendy i dobre praktyki oraz relewantność w swoich działaniach. Dzięki swojemu podejściu, opartemu na dokładnym zrozumieniu potrzeb klientów oraz budowaniu relacji opartych na zaufaniu, osiągnął znaczące sukcesy w pozyskiwaniu nowych logo dla firm, z którymi współpracował i współpracuje.

Prywatnie, jego pasją jest motoryzacja, a w pracy: budowanie trwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu i transparentności.

Bilety

Bilet stacjonarny

1197 zł netto
  • - Uczestnictwo stacjonarne
    - Lunch

Miejsce warsztatu

Volvo Car Warszawa – ul. Marszałkowska 89

FAQ

Czy mogę wziąć udział w warsztacie jeśli nie mam pakietu Open 2024?

Tak, możesz wykupić wejściówkę. 

Czy warsztaty będą transmitowane online?

Niestety nie. Warsztaty nie będą transmitowane online.

Czy będą nagrania z warsztatów?

Spotkanie nie będzie nagrywane.

Czy w warsztacie może wziąć udział osoba, która nigdy nie była na Sales Angels?

Oczywiście, że tak. U nas poczujesz się jak w domu! Wystarczy, że zakupisz wejściówkę. 

Czy mogę wziąć udział w więcej niż 1 warsztacie jeśli mam Pakiet Open 2024?

Oczywiście, że tak! Nawet jest to wskazane. 🙂

Czym jest Sales Angels?

To największa Społeczność ludzi sprzedaży w Polsce stworzona przez Marcina Grelę. Edukujemy, inspirujemy, networkujemy. Misją Sales Angels jest kształcenie nowoczesnych ludzi sprzedaży. Nasze hasło przewodnie brzmi #SprzedawanieToPomaganie.

Share this: