Widzimy się 5 września w godzinach 18:00 – 21:00!
To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego handlowcom oraz drugiego o tematyce menadżerskiej.
Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!
17:30
Networking
18:00
Wystąpienie dla handlowców #1 Mateusz Ogonowski
“Jak układać sobie tydzień pracy, aby dowozić wyniki?”
Jak zaplanować dzień w sprzedaży? Mój system na układanie dnia pracy, dzięki któremu dowożę.
Długo pracowałem na tym, żeby stworzyć całościowy i praktyczny system zarządzania swoimi zadaniami oraz dniem pracy, tak żeby dowozić wyniki sprzedażowe, rozwijać się i jednocześnie nie pracować po 16 godzin na dobę (i przy okazji nie skończyć z wypaleniem zawodowym w wieku 35 lat). Na prezentacji zobaczysz jak układam sobie dzień i tydzień pracy, dlaczego tak, a nie inaczej. Wreszcie dowiesz się jak zastosować to u siebie. Będzie prosto i konkretnie.
Z wystąpienia dowiesz się:
19:15
Przerwa networkingowa
19:30
Wystąpienie dla menedżerów #2 Igor Bielobradek
“„Master data” – klucz do spójnego zarządzania marketingiem i sprzedażą w firmach B2B”
Powodem, dla którego marketing i sprzedaż często żyją w osobnych światach są odrębne i nieprzystające do siebie dane marketingowe i sprzedażowe.
W efekcie obu zespołom trudno współpracować, a nawet wzajemnie się zrozumieć. Zastosowanie master data umożliwia osiągnięcie prawdziwie spójnych danych, co jest rozwiązaniem pierwotnej przyczyny wielu tych problemów.
Z wystąpienia dowiesz się:
21:00
Zakończenie spotkania i networking
Mateusz Ogonowski – Co-founder firmy Conversion – pierwszej w Polsce agencji koncentrującej się na analityce internetowej oraz Growcode – firmy, który wdraża i utrzymuje sklepy internetowe i platformy B2B na Magento.
W tworzonych spółkach odpowiada za sprzedaż i marketing. Zna i rozumie perspektywę handlowca, zarządzającego sprzedażą oraz właściciela firmy. Lubi się rozwijać oraz rozwijać osoby, z którymi pracuje.
Właśnie dlatego dzieli się praktyczną i konkretną wiedzą, którą łatwo wdrożyć w swoją codzienność. Jak twierdzi – w swoim życiu zawodowym popełnił dużo błędów (na których się uczył). Nie ma sensu, żeby ktokolwiek je powtarzał. Lepiej się na nich uczyć!
Igor Bielobradek – Ekspert ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży consultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-marketingu, a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech.
Koncentruje się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), tak by pomóc i marketerom, i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduje procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.
Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem. Trzykrotnie występował na największej branżowej konferencji na świecie – Content Marketing World.
Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)
Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach: dla handlowców i dla managerów
cena 149 zł brutto
Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)
“Jak układać sobie tydzień pracy, aby dowozić wyniki?”
cena 99 zł brutto
Wystąpienie dla managerów (uczestnictwo stacjonarne)
“Master- data” – klucz do spójnego zarządzania marketingiem i sprzedażą w firmach B2B.
cena 99 zł brutto
Całe spotkanie (uczestnictwo online)
Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla managerów
cena 99 zł brutto
Digital Knowledge Village, Digital Space
ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa
Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.
Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.
Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.
Marcin Grela – twórca społeczności
Sales Angels