Zapraszamy na spotkanie społeczności

Widzimy się 5 września w godzinach 18:00 – 21:00!

To spotkanie, na którym będziecie mogli wysłuchać jednego wystąpienia dedykowanego handlowcom oraz drugiego o tematyce menadżerskiej. 

Do wyboru macie udział w pojedynczym wystąpieniu lub możecie być na całym spotkaniu, również online!

Agenda

17:30

Networking

18:00

Wystąpienie dla handlowców #1 Mateusz Ogonowski

“Jak układać sobie tydzień pracy, aby dowozić wyniki?”

Jak zaplanować dzień w sprzedaży? Mój system na układanie dnia pracy, dzięki któremu dowożę.

Długo pracowałem na tym, żeby stworzyć całościowy i praktyczny system zarządzania swoimi zadaniami oraz dniem pracy, tak żeby dowozić wyniki sprzedażowe, rozwijać się i jednocześnie nie pracować po 16 godzin na dobę (i przy okazji nie skończyć z wypaleniem zawodowym w wieku 35 lat). Na prezentacji zobaczysz jak układam sobie dzień i tydzień pracy, dlaczego tak, a nie inaczej. Wreszcie dowiesz się jak zastosować to u siebie. Będzie prosto i konkretnie.

Z wystąpienia dowiesz się:

  • Jakie błędy w planowaniu zadań i układaniu dnia pracy popełniłem (a było ich sporo),
  • Jak dopasować zadania do odpowiedniej pory dnia i tygodnia,
  • Jak planować, żeby nieoczekiwane zdarzenia nie wprowadzały chaosu i stresu,
  • Kiedy najlepiej planować spotkania z Klientami i dlaczego,
  • Jak nadawać priorytety poszczególnym zadaniom.

19:15

Przerwa networkingowa

19:30

Wystąpienie dla menedżerów #2 Igor Bielobradek

“„Master data” – klucz do spójnego zarządzania marketingiem i sprzedażą w firmach B2B”

Powodem, dla którego marketing i sprzedaż często żyją w osobnych światach są odrębne i nieprzystające do siebie dane marketingowe i sprzedażowe.

W efekcie obu zespołom trudno współpracować, a nawet wzajemnie się zrozumieć.  Zastosowanie master data umożliwia osiągnięcie prawdziwie spójnych danych, co jest rozwiązaniem pierwotnej przyczyny wielu tych problemów.

Z wystąpienia dowiesz się: 

  • Co to jest “master data” i jak zacząć stosować to podejście do zarządzania danymi w firmie B2B?
  • Jak użyć “master data” do segmentacji (marketing) oraz prospectingu (sprzedaż)?
  • Jak połączyć dane dot. marketingu i sprzedaży tak, aby tworzyły one spójny i logiczny obraz rzeczywistości?
  • Jak wyznaczyć marketing ROI w firmie B2B?

21:00

Zakończenie spotkania i networking

Kto poprowadzi?

Mateusz Ogonowski – Co-founder firmy Conversion – pierwszej w Polsce agencji koncentrującej się na analityce internetowej oraz Growcode – firmy, który wdraża i utrzymuje sklepy internetowe i platformy B2B na Magento.

W tworzonych spółkach odpowiada za sprzedaż i marketing. Zna i rozumie perspektywę handlowca, zarządzającego sprzedażą oraz właściciela firmy. Lubi się rozwijać oraz rozwijać osoby, z którymi pracuje.

Właśnie dlatego dzieli się praktyczną i konkretną wiedzą, którą łatwo wdrożyć w swoją codzienność. Jak twierdzi – w swoim życiu zawodowym popełnił dużo błędów (na których się uczył). Nie ma sensu, żeby ktokolwiek je powtarzał. Lepiej się na nich uczyć!

Igor Bielobradek Ekspert ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży consultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-marketingu, a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. 

Koncentruje się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), tak by pomóc i marketerom, i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduje procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.

Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem. Trzykrotnie występował na największej branżowej konferencji na świecie – Content Marketing World. 

Opinie o Ekspertach

Bilety

Całe spotkanie (uczestnictwo stacjonarne)

Weź udział stacjonarnie w dwóch wystąpieniach: dla handlowców i dla managerów

cena 149 zł brutto

Wystąpienie dla handlowców (uczestnictwo stacjonarne)

“Jak układać sobie tydzień pracy, aby dowozić wyniki?”

cena 99 zł brutto

Wystąpienie dla managerów (uczestnictwo stacjonarne)
“Master- data” – klucz do spójnego zarządzania marketingiem i sprzedażą w firmach B2B.

cena 99 zł brutto

Całe spotkanie (uczestnictwo online)

Oglądaj online dwa wystąpienia dla handlowców i dla managerów

cena 99 zł brutto

A może w duecie?

Gdzie się spotykamy?

Digital Knowledge Village, Digital Space

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

Organizator

Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami.” 😉

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie.

Spotykamy się co miesiąc na 3-godzinne spotkania z dwoma wybranymi ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych w danym roku zapraszamy do Finału Sales Angels, nazywanego prawdziwym Świętem Sprzedaży.

Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Marcin Grela – twórca społeczności

Sales Angels

Share this: