Eksperckie spotkania Społeczności
Byłam bardzo ciekawa nowej formuły i było warto. Uwielbiam takie casy, bardzo dobrze się tego słuchało.. jak dla mnie trochę za krótko.. można by było słuchać i pytać do północy
Marta dostała bardzo dużo trudnych i zapewne niezbyt wygodnych pytań. Odpowiadała szczerze, wprost i bez wymigiwania się. Mega szacun za tę otwartość. Było to bardzo pomocne dla mnie.
Bardzo, bardzo wartościowe spotkanie. Bezcenna wiedza i doświadczenie Marcin Kozlowski, świetna organizacja Magdalena Bielińska i Marcin Grela w super miejscu Volvo Car Warszawa.
Bardzo ciekawe doświadczenia i przemyślenia Marty na temat jej kariery oraz zarządzania zespołem.
Byłam pod dużym wrażeniem wiedzy, skillsów i pozytywnego nastawienia Pawła zainspirował mnie w kilku kwestiach, świetne wystąpienie.
Łukasz pokazał nam różne aspekty związane z rozwojem biznesu – podejście do sprzedaży, rekrutacji, onboardingu, testowania różnych nieszablonowych metod nie ukrywając przy tym trudności i dzieląc się nie tylko sukcesami, ale i porażkami w bardzo otwarty sposób i z poczuciem humoru.
Anna Łada
Bardzo ciekawy Gość, klarownie mówiący, dowcipnie i dużą otwartością. Na pewno przydatne treści. Wyciągnęłam dla siebie co najmniej 3 rzeczy do wdrożenia.
Agnieszka Gniotek
Wystąpienie bardzo ciekawe, angażujące, przyszło mi kilka pomysłów do głowy, miałem przemyślenia i robiłem notatki, więc reasumując moja wizyta tam nie była stratą czasu i wyniosłem nowe ciekawe doświadczenia.
Daniel Raczkowski
Ciekawy case jak urosną cod zera do kilkudziesięciu milionów, w którym Łukasz uczestniczył od początku. Do tego dużo biznesowego „mięsa”. Zdecydowanie warto było być.
Jan Paweł Janicki
Ekspert
Daniel Kajak
Growth Manager w Asseco
Ekspert w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży na rynkach krajowych i międzynarodowych. Pracował dla firm telekomunikacyjnych, współtwórca agencji marketingowej oraz globalnych dostawców rozwiązań SaaS, co pozwoliło mu zdobyć unikalną perspektywę na skuteczne docieranie do różnych klientów.
W ostatnich latach z pozycji zarządu kierował międzynarodowym zespołem odpowiedzialnym za całą linię biznesową, dostarczając marketingowe rozwiązania SaaS dla ponad 200 klientów. Obecnie pełni funkcję Growth Managera w Asseco, gdzie od 2024 roku odpowiada za wzrost sprzedaży usług ERP na rynkach Polski, Słowacji, Czech oraz regionu DACH.
Opiekun psa, entuzjasta motoryzacji, pasjonat życia.
Marcin Curyło
Dyrektor Departamentu Sprzedaży VeloBank SA.
Forum charakteryzuje
Wyselekcjonowani eksperci - praktycy
Unikalny networking
Kontrakt na rozwój
Jak wziąć udział?
Masz już Pakiet?
Twoje miejsce jest już zarezerwowane
Nie masz Pakietu?
Rejestracja
Liczba miejsc jest ograniczona.
ul. Marszałkowska 89
Dołącz do społeczności prezesów, właścicieli firm i menedżerów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje biznesowe i osiągnąć przełomowe wyniki w 2025 roku.
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu
30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.
Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.