Całodniowy warsztat

Wprowadzenie do ChatGPT

Dzięki warsztatowi zrozumiesz, że ChatGPT nie musi być Twoim przeciwnikiem – nauczysz się jak wykorzystywać nowe i dobre rozwiązania

Warsztat organizowany przez:

Agenda

– Czy, kiedy i jak wdrażać AI w organizacjach sprzedażowych poparte przykładami wdrożeń wraz z benchmarkiem skuteczności?

– Etyka i ograniczenia: Jak będzie wyglądał proces sprzedaży w przyszłości?

– Ewolucja roli handlowca, managera, marketera i ryzyka zastąpienia umiejętności jakich AI nie zastąpi.

– Dostosowywanie modelu: Wyjaśnienie, jak dostosować Chat GPT do konkretnych zastosowań i domen.

– Monitorowanie i doskonalenie: Omówienie znaczenia monitorowania działania Chat GPT i gromadzenia opinii użytkowników.

– Sposoby na doskonalenie jakości modelu.

– Osobiste wykorzystanie GPT w pracy.

– WPROWADZENIE I CEL: analiza potrzeb i wyzwań w pracy uczestników; przekazanie dobrych praktyk dot. tworzenia poleceń dla ChatGPT.

– KOMPETENCJA: uczestnik wie, które procesy w jego pracy mogą zostać przyspieszone lub ułatwione przy pomocy AI; uczestnik rozumie jak efektywnie budować polecenia dla AI i jak unikać problemów z tym związanych.

– User Journey Map

Tworzenie Promptów  

 Kwestie prawne i AI Detectors

– Sesja Q&A z uczestnikami

– WPROWADZENIE I CEL: Zapoznanie uczestników z zaawansowanymi strategiami i technikami wykorzystania ChatGPT w procesie prospectingu i sprzedaży.

– KOMPETENCJA: Uczestnicy zdobędą umiejętność wykorzystywania ChatGPT w celu identyfikowania i nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami, co przyczyni się do zwiększenia efektywności sprzedażowej.

– 3 Use cases i ćwiczenia praktyczne

– Sesja Q&A z uczestnikami

– WPROWADZENIE I CEL: Wsparcie procesów generowania potencjalnych klientów (leadów), przyspieszenie produkcji treści w ramach content marketingu oraz poprawa wyników pozycjonowania treści i stron.

– KOMPETENCJA: : Uczestnik umie używać ChatGPT w celu poprawienia działań marketingowych i generowania leadów oraz optymalizacji treści SEO.

– 3 Use cases i ćwiczenia praktyczne

– Sesja Q&A z uczestnikami

– WPROWADZENIE I CEL: zapewnienie uczestnikom kompetencji umożliwiających skuteczne planowanie działań, analizę opinii klientów, obsługę próśb i pytań oraz potencjał implementacji chatbota z
wbudowanym ChatGPT w celu profesjonalnej i efektywnej obsługi klienta.
– KOMPETENCJA: Uczestnicy będą posiadać kompetencje pozwalające im na skuteczne planowanie działań, analizę opinii klientów, obsługę próśb i pytań oraz znać potencjał implementacji chatbota z wbudowanym ChatGPT.
– 3 Use cases i ćwiczenia praktyczne

– Sesja Q&A z uczestnikami

– WPROWADZENIE I CEL: Zapoznanie uczestników z możliwościami i korzyściami wynikającymi z wykorzystania ChatGPT oraz przekazanie praktycznej wiedzy na temat skutecznego i efektywnego wykorzystania ChatGPT w zarządzaniu zespołem, analizie danych i podejmowaniu decyzji w codziennej pracy managera.

– KOMPETENCJA: Całościowe zrozumienie spektrum działania bota.

– 10 Use cases i ćwiczenia praktyczne

– Sesja Q&A z uczestnikami

– Prompt Engineering

– Prospecting Marketing

– Sprzedaż

– Obsługa klienta

– Praca Własna

– Q&A i dyskusja z uczestnikami

O prowadzących

WOJCIECH TELENGA – EXECUTIVE PARTNER DIGITAL TRANSFORMATION, HEAD OF SALES W TUATARA

Ma ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarami sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM, commerce, rozwiązań na bazie AI oraz implementacji strategii omnichannel. Pracował nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć.

Ostatnie 3 lata zajmował stanowisko Head of Sales Transformation w Deloitte Digital. Wcześniej, pełnił szereg istotnych stanowisk w branży, zarządzał sprzedażą między innymi w Bonnier Magazines & Brands czy w Bertelsmann Media. Obecnie w dwóch rolach – Executive Partner Digital Transformation oraz Head of Sales w Tuatara Business Solutions. 

PATRYK KOZŁOWSKI – PRODUCT MANAGER W TUATARA

Jako Product Manager w Tuatara, zarządzam rozwojem i wdrożeniami produktu B2B – Actionbot, kluczowego narzędzia dla cyfrowej transformacji i optymalizacji procesów biznesowych. Wykorzystując zaawansowane silniki ChatGPT, oraz AI IBM Watson, wraz z zespołem wspieramy takich klientów jak Generali, Omantel czy Lancerto w automatyzacji wielu zadań, zwiększając efektywność sprzedaży i obsługi klienta.

Praktycznie podchodzę do procesów marketingowych i sprzedażowych, dbając o ich optymalizację, skuteczne zarządzanie zasobami i częste wprowadzanie dostępnych rozwiązań technologicznych, aby pracować mądrzej i wydajniej.”

 

Miejsce warsztatu

Digital Knowledge Village 

Puławska 457, 02-844 Warszawa 

Opinie uczestników z poprzedniej edycji warsztatu

Partner Warsztatu

TUATARA to firma, w której DNA leży wsparcie dla efektywnego rozwiązywania problemów biznesowych.

“Specjalizujemy się w sztucznej inteligencji, interfejsach konwersacyjnych oraz automatyzacji i optymalizacji procesów. Chętnie podejmiemy wyzwanie stworzenia zachwycających doświadczeń dla Twoich klientów!”

Odwiedź stronę

Share this: