Już 23 stycznia!

FINAŁ
SALES ANGELS

W Finale wystąpią:

Agenda

23.01.2025

START

09:00

09:00-10:00

Poranny Networking

10:00

10:00-10:20

Oficjalne rozpoczęcie
Finału Sales Angels

10:20

10:20-12:00

Wystąpienia Finalistów cz.1

12:00

12:00-13:00

Lunch

13:00

13:00-14:30

Wystąpienia Finalistów cz.2

14:30

14:30-15:00

Przerwa kawowa

15:00

15:00-16:30

Wystąpienia Finalistów cz.3

16:30

16:30-17:00

Przerwa kawowa

17:00

17:00-18:00

Wystąpienia Finalistów i #SprzedawanieToPomaganie w akcji

18:30

18:30-22:00

Bankiet Integracyjny

Prelegent

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

Prelegent

Magdalena Krawczak

Konsultantka SellWise

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.

Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.

Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays “Zielona cebulka”. Karbowane.

Prelegent

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.

Zuzanna Mikołajczyk to Wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.

Prelegent

Michał Ratajczak

CEO i współzałożyciel Gridaly

CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.

Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.

Prelegent

Wojciech Wereszko

Twórca i właściciel True Leader

Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.

Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM. 

Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.

Prelegent

Filip Kulikowski

Head of IT Tools w Sellwise

Head of IT Tools w Sellwise. Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.

Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.

Od 3 lat wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.

Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.

Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu

Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.

Zgłoś minimum 5 osób

Nocleg w Hotelu Warszawianka

Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.

Możliwość rezerwacji: 

Cena z hasłem

Pokój jednoosobowy: 510zł/brutto
Pokój dwuosobowy: 555zł/brutto

Hasło: konferencja Sales Angels 23.01.2025r.

Prelegent

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.

Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.

Prelegent

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met

Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.

Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.

Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”

Prelegent

Paweł Paluch

Założyciel RevGen Foundry 

Paweł jest założycielem RevGen Foundry – miejsca, które pomaga firmom SaaS i IT skutecznie poukładać sprzedaż i skalować działalność na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w rozwijaniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, zwłaszcza w regionach EMEA i Ameryka Północna. Przed założeniem RevGen Foundry pełnił kluczowe role w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello).

Jego pasja do sprzedaży i chęć dzielenia się wiedzą inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania ponadprzeciętnych wyników. W RevGen Foundry wspiera klientów w zakresie CRM, sprzedaży konsultacyjnej, strategii wejścia na rynek, automatyzacji procesów oraz rozwoju produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i osiąganiu sukcesów sprzedażowych.

Jego misją jest wspieranie specjalistów ds. sprzedaży w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, tworząc procesy, które napędzają rozwój i zwiększają wartość dla klientów.