Warsztat

7 kroków do mistrzowskiej prezentacji

15 października 09:00 – 17:00

Mistrzowska prezentacja

Ten warsztat pomoże Ci opanować sztukę tworzenia i wygłaszania prezentacji na najwyższym poziomie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym prelegentem, czy doświadczonym mówcą, nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznych umiejętności i narzędzi, które sprawią, że Twoje wystąpienia będą profesjonalne.

Dzięki warsztatowi nauczysz się, jak przygotować i przeprowadzić prezentację, która zainspiruje, przekona i zachwyci Twoją publiczność.

Dla kogo jest warsztat?

Przedsiębiorców i liderów

Którzy chcą poprawić swoje umiejętności prezentacyjne

Specjalistów ds. marketingu i sprzedaży

Którzy często prowadzą prezentacje dla klientów

Nauczycieli i wykładowców

Którzy pragną uatrakcyjnić swoje zajęcia

Dla każdego

Kto chce zwiększyć swoją pewność siebie i efektywność w wystąpieniach publicznych

Prowadzący

Specjalista od prezentacji

Jerzy Zientkowski

Mówca, trener, mentor

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce w latach 2011-2021 Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.

Szkolił i przemawiał m.in. dla Allegro, Allianz, Aviva, Aon Hewitt, BGK, Benefit, Bre Bank, Bricoman, BZ WBK.

Agenda

7 kroków do mistrzowskiej prezentacji

Cel

1

Jak wyznaczać cele prezentacji (i kilka ciekawych narzędzi, które w tym mierzalnie pomagają, EIES, STO, PIE…)

Struktura

Jak budować bezpieczeństwo i wiarygodność w komunikacji (a tych struktur jest ze czterdzieści, sam nie wiem…)

2

Materiał

Czyli logika vs emocje, ale przede wszystkim – definicje (i czemu autentyczność nie jest najważniejsza, a naturalność sama nie pomaga w sprzedaży…)

3

Tekst

Jak sprawić, żeby ludzie nas zrozumieli? Narzędzia rodem z Excela i korporacji, żeby było mierzalnie, powtarzalnie i bezkosztowo.

4

FC

Jak sprawić, żeby ludzie nas zrozumieli? Narzędzia rodem z Excela i korporacji, żeby było mierzalnie, powtarzalnie i bezkosztowo.

5

Interpretacja

Jest jeszcze ktoś, kto wierzy w “mit Mehrabiana”? Pewnie nie, ale kilka zasad w komunikacji niewerbalnej wynika z dziur w mózgu. Ewolucyjnych dziur. Zapełnijmy je wiedzą.

6

Ćwiczenia

Jak przenieść wiedzę na poziom skutecznych nawyków? Kilka podpowiedzi – od testów korytarzowych do Toastmasters i SPM(iM) włącznie.

7

KUP BILET

Bilet

Stacjonarny
1197 złotych netto
  • bilet na warsztat stacjonarny
  • lunch i przerwy kawowe

Miejsce

Volvo Car Warszawa
ul. Marszałkowska 89

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.