AI w procesie sprzedaży – budowa przewagi konkurencyjnej
10 grudnia 09:00 – 17:00
AI w procesie sprzedaży
Dla kogo jest warsztat?
Managerów
poszukujących skutecznych narzędzi do optymalizacji strategii sprzedażowej
Ambitnych sprzedawców
pragnących zwiększyć swoją efektywność i wyniki sprzedażowe
Marketerów
zainteresowanych integracją AI z działaniami marketingowymi
Dla każdego
kto chce budować przewagę procesów sprzedaży dzięki innowacyjnym rozwiązaniom AI
Prowadzący
Wojciech Telenga
Lider sprzedaży, Wykładowca, Ekspert dziedzinowy IRSM
Człowiek sprzedaży, konsultant, wykładowca, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel.
Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner i Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich.
Przeczytaj więcej
Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach.
Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach AI.
Patryk Kozłowski
Zarządza rozwojem i wdrożeniami produktu B2B – Actionbot, kluczowego narzędzia dla cyfrowej transformacji i optymalizacji procesów biznesowych. Wykorzystując zaawansowane silniki ChatGPT, oraz AI IBM Watson, wraz z zespołem wspieramy takich klientów jak Generali, Omantel czy Lancerto w automatyzacji wielu zadań, zwiększając efektywność sprzedaży i obsługi klienta.
Przeczytaj więcej
Koncentruje się na upraszczaniu złożonych strategii, tworzeniu przejrzystych planów rozwoju produktów i napędzaniu transformacji biznesowych. Moja umiejętność dostrzegania i wykorzystywania możliwości rozwoju ściśle pokrywa się z celami organizacji. Jego bezpośrednia komunikacja i analityczne myślenie sprzyjają efektywnym partnerstwom, prowadzącym do innowacyjnych rozwiązań i prawdziwego sukcesu.
Agenda
AI w procesie sprzedaży - budowanie przewagi konkurencyjnej
Wprowadzenie do AI w sprzedaży
1
- Definicja AI i jego rola w automatyzacji procesów sprzedażowych - Korzyści i wyzwania wynikające z korzystania z AI do optymalizacji procesów - Automatyzacja generowania leadów Istotne definicje i zagadnienia - Korzyści, wyzwania, ryzyka
Optymalizacja lejka sprzedażowego i automatyzacja komunikacji z wykorzystaniem AI.
- Automatyzacja lead scoringu i personalizacja ofert dla skracania cyklu sprzedażowego. - Implementacja chatbotów AI do obsługi zapytań klientów oraz personalizacja e-mail marketingu. - Analiza sentymentu i potrzeb klientów na podstawie danych z mediów społecznościowych. - Usprawnianie procesów wysyłki e-maili oraz personalizacja sekwencji komunikacji wielokanałowej i wiadomości w procesie pozyskiwania klientów.
2
AI w analizie i prognozowaniu sprzedaży.
- Zastosowanie AI do prognozowania sprzedaży, analizy danych rynkowych i optymalizacji cen. - Szczegółowe analizy sprzedażowe, wglądy w dane i identyfikacja produktywnych zachowań dla poprawy strategii sprzedażowych. - Automatyzacja identyfikacji leadów i sekwencji e-maili dla lepszego zarządzania lejkiem sprzedażowym.
3
Usprawnianie procesów wewnętrznych i integracja danych.
- Automatyzacja tworzenia dokumentacji sprzedażowej i zarządzanie zasobami z pomocą AI. - Monitorowanie i analiza efektywności działu sprzedaży. - Integracja systemów CRM i automatyzacja wprowadzania danych klientów. - Wykorzystanie AI do analizy dużych zbiorów danych, wspieranie decyzji sprzedażowych oraz automatyzacja przetwarzania danych.
4
Podsumowanie warsztatu
Podsumowanie wraz z sesją Q&A.
5
KUP BILET
Miejsce
Volvo Car Warszawa
ul. Marszałkowska 89