Warsztat

AI w procesie sprzedaży – budowa przewagi konkurencyjnej

10 grudnia 09:00 – 17:00

AI w procesie sprzedaży

Z naszego szkolenia wyniesiesz przede wszystkim praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy sprzedażowej. Nauczysz się, jak AI może zautomatyzować czasochłonne procesy i wspomóc Cię w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych, dzięki czemu Ty i Twój zespół będziecie zdecydowanie bardziej mogli skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.

Dla kogo jest warsztat?

Managerów

poszukujących skutecznych narzędzi do optymalizacji strategii sprzedażowej

Ambitnych sprzedawców

pragnących zwiększyć swoją efektywność i wyniki sprzedażowe

Marketerów

zainteresowanych integracją AI z działaniami marketingowymi

Dla każdego

kto chce budować przewagę procesów sprzedaży dzięki innowacyjnym rozwiązaniom AI

Prowadzący

Specjalista tworzenia procesów od podstaw

Wojciech Telenga

Lider sprzedaży, Wykładowca, Ekspert dziedzinowy IRSM

Człowiek sprzedaży, konsultant, wykładowca, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel.

Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner i Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich. 

Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach.  

Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach AI. 

Specjalista od transformacji biznesowych

Patryk Kozłowski

Product Manager Actionbot / TUATARA

Zarządza rozwojem i wdrożeniami produktu B2B – Actionbot, kluczowego narzędzia dla cyfrowej transformacji i optymalizacji procesów biznesowych. Wykorzystując zaawansowane silniki ChatGPT, oraz AI IBM Watson, wraz z zespołem wspieramy takich klientów jak Generali, Omantel czy Lancerto w automatyzacji wielu zadań, zwiększając efektywność sprzedaży i obsługi klienta. 

Koncentruje się na upraszczaniu złożonych strategii, tworzeniu przejrzystych planów rozwoju produktów i napędzaniu transformacji biznesowych. Moja umiejętność dostrzegania i wykorzystywania możliwości rozwoju ściśle pokrywa się z celami organizacji. Jego bezpośrednia komunikacja i analityczne myślenie sprzyjają efektywnym partnerstwom, prowadzącym do innowacyjnych rozwiązań i prawdziwego sukcesu.

Agenda

AI w procesie sprzedaży - budowanie przewagi konkurencyjnej

Wprowadzenie do AI w sprzedaży

1

- Definicja AI i jego rola w automatyzacji procesów sprzedażowych - Korzyści i wyzwania wynikające z korzystania z AI do optymalizacji procesów - Automatyzacja generowania leadów Istotne definicje i zagadnienia - Korzyści, wyzwania, ryzyka

Optymalizacja lejka sprzedażowego i automatyzacja komunikacji z wykorzystaniem AI​.

- Automatyzacja lead scoringu i personalizacja ofert dla skracania cyklu sprzedażowego. - Implementacja chatbotów AI do obsługi zapytań klientów oraz personalizacja e-mail marketingu. - Analiza sentymentu i potrzeb klientów na podstawie danych z mediów społecznościowych. - Usprawnianie procesów wysyłki e-maili oraz personalizacja sekwencji komunikacji wielokanałowej i wiadomości w procesie pozyskiwania klientów.

2

AI w analizie i prognozowaniu sprzedaży​.

- Zastosowanie AI do prognozowania sprzedaży, analizy danych rynkowych i optymalizacji cen. - Szczegółowe analizy sprzedażowe, wglądy w dane i identyfikacja produktywnych zachowań dla poprawy strategii sprzedażowych. - Automatyzacja identyfikacji leadów i sekwencji e-maili dla lepszego zarządzania lejkiem sprzedażowym.

3

Usprawnianie procesów wewnętrznych i integracja danych​.

- Automatyzacja tworzenia dokumentacji sprzedażowej i zarządzanie zasobami z pomocą AI. - Monitorowanie i analiza efektywności działu sprzedaży. - Integracja systemów CRM i automatyzacja wprowadzania danych klientów. - Wykorzystanie AI do analizy dużych zbiorów danych, wspieranie decyzji sprzedażowych oraz automatyzacja przetwarzania danych.

4

Podsumowanie warsztatu

Podsumowanie wraz z sesją Q&A.

5

KUP BILET

Bilet

Stacjonarny
1197 złotych netto
  • bilet na warsztat stacjonarny
  • lunch i przerwy kawowe

Miejsce

Volvo Car Warszawa
ul. Marszałkowska 89

Prelegent

Paweł Dudziak

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs “HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

 

Prelegent

Aga Olszewska

Liderka z 22-letnią karierą w HR, w tym 4 lata jako Dyrektor Sprzedaży oraz 18 lat na stanowiskach kierowniczych w Polsce i za granicą. 16 lat związana była z firmą Hilti, gdzie w ostatnich latach jako jedyna kobieta w Regionalnym Zespole Zarządzającym odpowiadała za politykę HR dla 5000 osób w 5 krajach, zajmując stanowiska Global Head of Talent Management oraz HR Director Hilti Central Europe (DACH, NL, PL). Potrafi budować silne relacje w oparciu o zaufanie i upraszczać złożone tematy. Jej ulubione pytanie: “Co byś zrobiła, gdybyś się nie bała?” napędza ją do podejmowania kolejnych wyzwań. Autentyczność, determinacja i szczery uśmiech to jej znaki rozpoznawcze. Mama Hani i Mateusza, których uważa za swoich najlepszych nauczycieli. Wierzy, że życie w zgodzie ze sobą to klucz do sukcesu.

Prelegent

Maciej Szturmowicz

Pomaga menedżerom rozwijać partnerską komunikację i współpracę oraz budować zdrowe kultury organizacyjne. W swojej pracy łączy ponad 17-letnie, praktyczne doświadczenie biznesowe (w tym 8 lat w IBM i 3 lata jako doradca zarządu mBank S.A.), z systemową wiedzą o organizacjach, zaawansowanymi technikami komunikacji oraz głęboką wiedzą o człowieku i relacjach. Pomaga działom HR skutecznie wspierać rozwój biznesu integrując twarde i miękkie elementy organizacyjne. W swojej pracy stymuluje rozwój pozytywnych postaw, zachowań i współpracy. Stosuje przy tym autorskie metody systemowej, doświadczalnej pracy z grupami, zespołami i indywidualnymi menedżerami. Pracował m.in. dla NTT DATA Business Solutions, Booksy, ANT Solutions, Papaya Films, Allianz Trade, Blik, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Zasada, Falcon Investments, Syngenta Polska.

Prelegent

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec i od wielu lat trener biznesu

30 lat w sprzedaży. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Przez 3 lata był związany z Deloitte Digital.

Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manager prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.

W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.