Temat 1: Zmiana branży. Odwaga czy głupota? Ekspert: Artur Urbaniak
Temat 2: Marketing internetowy – sprzedaje czy przepala budżety? Ekspert: Robert Piwowarczyk
Na grudniowym spotkaniu społeczności Sales Angels naszymi gośćmi byli członkowie społeczności Sales Angels, doświadczeni managerowie sprzedaży: Artur Urbaniak i Robert Piwowarczyk
O czym była mowa na spotkaniu?
TEMAT 1: Zmiana branży. Odwaga czy głupota?
Uczestnicy dowiedzieli się m.in.:
1.Wybór nowej pracy w nowej branży – na co należy zwrócić uwagę i jak się przygotować.
2. Pierwszy miesiąc w nowej branży:
– jak z profesora stać się uczniem
– jak przełamać strach
– cel do którego dążymy
3. Jak z naszej słabości zrobić przewagę
4. Co zyskałem, a co straciłem zmieniając branżę
Artur Urbaniak, Commercial Director, Chem International
Od 20 lat w sprzedaży, 18 lat doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Pracował dla dużych marek jak T-Mobile, Netia, Canal+. Wdrażał nową strategię sprzedaży w branży reklamowej. Obecnie rozwija zespół sprzedaży w branży chemicznej.
Po pracy ładuje baterie podczas jazdy motocyklem, podróży i nurkowania.
TEMAT 2: Marketing internetowy – sprzedaje czy przepala budżety?
Uczestnicy dowiedzieli się m.in.:
1. Jak aktualnie wygląda droga klienta od zapoznania się z produktem do końcowego zakupu?
2. Jakie media sprzedają, a które nie sprzedają a są mimo to potrzebne?
3. Jakich narzędzi użyć żeby zbierać dane i zweryfikować je samodzielnie. Czy strona www i działania on-line są ok? Ew. jak podkręcić efekt!
4. Jak zweryfikować i czym kierować się w wyborze agencji bo jest ich bardzo dużo i każda twierdzi, że jest wiodąca i najlepsza.
Robert Piwowarczyk, Sales Manager Performance Media
Od 18 lat w sprzedaży a od 14 lat w branży SEM w firmie Performance Media, która jest liderem branży. Specjalizuje się w marketingu internetowym a jednocześnie ma za sobą lata doświadczeń w prowadzeniu i rozwijaniu zespołów sprzedaży. Zajmował się sprzedażą i obsługą klienta, a następnie stworzył od zera pion sprzedaży do klientów SMB. Koordynował też zespoły regionalne. Osobiście prowadził kampanie on-line m. in. w wyszukiwarce Google i mediach wspomagających.
Współpracował i współpracuje z mikro przedsiębiorstwami, ale też wspiera duże firmy takie jak PKP, Zdrovit, Webasto, Sanyo, Skok Stefczyka, Danfoss i wiele innych. Chętnie dzieli się wiedzą. Organizuje i często prowadzi szkolenia dla klientów z tematyki marketingu internetowego.
W wolnym czasie spotyka się przyjaciółmi, zajmuje się rodziną, majsterkuje ale też uparcie rozwija swoje kompetencje.