2 tematy 2 ekspertów (grudzień 2018)

/, artykuł, relacja/2 tematy 2 ekspertów (grudzień 2018)

Temat 1: Zmiana branży. Odwaga czy głupota? Ekspert: Artur Urbaniak

Temat 2: Marketing internetowy – sprzedaje czy przepala budżety? Ekspert: Robert Piwowarczyk

 

Na grudniowym spotkaniu społeczności Sales Angels naszymi gośćmi buli członkowie społeczności Sales Anels, doświadczeni managerowie sprzedaży:  Artur Urbaniak i Robert Piwowarczyk

O czym była mowa na spotkaniu?

TEMAT 1: Zmiana branży. Odwaga czy głupota?

Uczestnicy dowiedzieli się m.in.:

👉 Wybór nowej pracy w nowej branży – na co należy zwrócić uwagę i jak się przygotować

👉 Pierwszy miesiąc w nowej branży:

– jak z profesora stać się uczniem

– jak przełamać strach

– cel do którego dążymy

👉 Jak z naszej słabości zrobić przewagę

👉 Co zyskałem, a co straciłem zmieniając branżę

Artur Urbaniak, Commercial Director, Chem International

Od 20 lat w sprzedaży, 18 lat doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Pracował dla dużych marek jak T-Mobile, Netia, Canal+ Wdrażał nową strategię sprzedaży w branży reklamowe. Obecnie rozwija zespół sprzedaży w branży chemicznej.

Po pracy ładuje baterie podczas jazdy motocyklem, podróży i nurkowania.

TEMAT 2: Marketing internetowy – sprzedaje czy przepala budżety?

Uczestnicy dowiedzieli się m.in.:

👉 Jak aktualnie wygląda droga klienta od zapoznania się z produktem do końcowego zakupu?

👉 Jakie media sprzedają, a które nie sprzedają a są mimo to potrzebne?

👉 Jakich narzędzi użyć żeby zbierać dane i zweryfikować je samodzielnie. Czy strona www i działania on-line są ok? Ew. jak podkręcić efekt!

👉 Jak zweryfikować i czym kierować się w wyborze agencji bo jest ich bardzo dużo i każda twierdzi, że jest wiodąca i najlepsza.

Robert Piwowarczyk, Sales Manager Performance Media

Od 18 lat w sprzedaży a od 14 lat w branży SEM w firmie Performance Media, która jest liderem branży. Specjalizuje się w marketingu internetowym a jednocześnie ma za sobą lata doświadczeń w prowadzeniu i rozwijaniu zespołów sprzedaży. Zajmował się sprzedażą i obsługą klienta, a następnie stworzył od zera pion sprzedaży do klientów SMB. Koordynował też zespoły regionalne. Osobiście prowadził kampanie on-line m. in. w wyszukiwarce Google i mediach wspomagających.

Współpracował i współpracuje z mikro przedsiębiorstwami, ale też wspiera duże firmy takie jak PKP, Zdrovit, Webasto, Sanyo, Skok Stefczyka, Danfoss i wiele innych. Chętnie dzieli się wiedzą. Organizuje i często prowadzi szkolenia dla klientów z tematyki marketingu internetowego.

W wolnym czasie spotyka się przyjaciółmi, zajmuje się rodziną, majsterkuje ale też uparcie rozwija swoje kompetencje.