Temat spotkania: Jak połączyć sprzedaż i marketing, żeby pozyskiwać więcej Klientów?
Ekspert: Szymon Negacz
W październiku ekspertem Sales Angels był Szymon Negacz –konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk i właściciel Sellwise.pl.
Spotkanie odbyło się online.
– Piszesz i dzwonisz do potencjalnych klientów, ale ciągle słyszysz “nie dziękuję”?
– Twoje działania na LinkedIn nie przynoszą rezultatów finansowych?
– Zastanawiasz się jak pozyskiwać klientów inaczej niż Twoja konkurencja?
– Twoje wiadomości mailowe do potencjalnych klientów są ignorowane?
– Chcesz skutecznie pozyskiwać klientów, ale nie dysponujesz wysokim budżetem?
Założenia wystąpienia:
– Większość firm próbuje pozyskiwać klientów w ten sam, nudny i przewidywalny sposób. W jednych firmach handlowcy dzwonią lub piszą do klientów, a w innych dział marketingu próbuje tworzyć kampanie, które mają wygenerować zainteresowanie.
– W czasie współpracy z naszymi klientami przetestowaliśmy setki sposobów pozyskiwania klientów i to wystąpienie przybliży te, które okazały się najbardziej skuteczne. (I to bez konieczności wydawania własnych środków na setki eksperymentów Duża część z nich, obejmuje sprytne łączenie wysiłków handlowca i działu marketingu.
– Dla słuchaczy podcastu- treści tego wystąpienia nie są dostępne w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Specjalnie dla społeczności Sales Angels, przygotowaliśmy wyjątkowe i niedostępne publicznie treści.
Podczas wystąpienia poznaliśmy:
▶ 3 najczęstsze błędy w pozyskiwaniu klientów na rynku B2B, które popełnia 99% firm
▶ metodę pozyskiwania leadów łączącą działania cold mailowe z działaniami na linkedin i na blogu
▶ narzędzia, które ułatwiają szybkie wyszukiwanie decydentów i kontakt z nimi oraz automatyzują znaczną część procesu pozyskiwania leadów
▶ sposób w jaki w SellWise pozyskaliśmy 1200 leadów w dwa lata nie wydając złotówki na reklamy i pozycjonowanie
Kim jest Szymon Negacz?
Właściciel SellWise – firmy, która poprzez doradztwo i szkolenia pomaga w sprzedaży oraz marketingu B2B. Razem ze swoim zespołem, pomógł dotąd ponad 150 przedsiębiorstwom zwiększyć wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania. Pasjonat agile i procesowego podejścia.
Wcześniej prowadził kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do 50 krajów na całym świecie, łącznie generując ponad 700 milionów złotych sprzedaży.