Algorytmia sprzedaży, czyli przepis na sprzedażową ligę mistrzów. (marzec 2020)

Home/2020, Bez kategorii, relacja/Algorytmia sprzedaży, czyli przepis na sprzedażową ligę mistrzów. (marzec 2020)

W marcu na spotkaniach gościliśmy Tristana Tresara.

Widzieliśmy się w dwóch miastach stacjonarnie i później spotkania przenieśliśmy do online.

Tristan pokazał nam sprzedaż jako policzalny algorytm, gdzie stosuje powtarzalne zasady, a ściślej mówiąc AS’a*, czyli Algorytmię Sprzedaży, własny sposób na zarządzanie sprzedażą, zarządzanie zespołem sprzedaży, zarządzanie pracą sprzedawcy oraz na rekrutację sprzedawców.

Algorytmii Sprzedaży doświadczyliśmy na własnej skórze przegrywając z Tristanem w karty za każdym razem, gdy podejmowaliśmy próbę.

Sztuczka? Nie.
Po prostu odpowiednie wyliczenia. I tak jest również w sprzedaży.

Gdyby ktoś z Was chciał poznać jego rewolucyjną metodę obejrzeć można tutaj: https://app.evenea.pl/event/salesangelstristantresar/

tristan tresar

menedżer i zawodowy sprzedawca, z 25- letnim doświadczeniem w sprzedaży i w zarządzaniu nią. przez 15 lat pracował w firmie Microsoft, gdzie przez 6 lat piastował stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania konsumenckimi kategoriami produktów.

interim menedżer, który od 6 lat prowadzi interimowe projekty w oparciu o dwie autorskie metody “algorytmiaSprzedaży” i “algorytmiaZarządzania”. Podstawą prowadzonych działań są dwa algorytmy 3.12.48 i 1.4.16, które polegają na dekompozycji obszarów operacyjnych (kompetencji) i doskonaleniu pojedynczych zachowań. podczas projektów i w pracy menedżera (interim) wykorzystuje naukowe metody, poprzez, które wprowadza skuteczne zmiany, które zwiększają efektywność zespołów oraz konkurencyjność firm.

CEO butiku wdrożeniowo tristan tresarä, który zajmuję się robieniem, czyli osiąganiem pożądanych rezultatów.

audiofil, czytelnik i obserwator.