Analiza win-loss: jak zwiększać sprzedaż B2B bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka (Tomasz Zagdan)

Home/relacja/2020/Analiza win-loss: jak zwiększać sprzedaż B2B bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka (Tomasz Zagdan)

Temat spotkania: “Analiza win-loss: jak zwiększać sprzedaż B2B bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka”

Ekspert: Tomasz Zagdan

 

We wrześniu ekspertem Sales Angels był Tomasz Zagdan – Commercial Operations Leader w Canon Polska.

Spotkanie odbyło się stacjonarnie w Warszawie oraz online.

 

Tomek wystąpi z tematem, który wybrała społeczność w przeprowadzonej wcześniej ankiecie.
Temat: “Analiza win-loss: jak zwiększać sprzedaż B2B bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka””

 

  • To zaskakujące, ale większość szefów sprzedaży i marketingu nie wie, dlaczego ich firma tak naprawdę wygrywa biznes albo przegrywa z konkurencją. W 60% przypadków ich handlowcy też tego nie wiedzą.
  • Jeśli nie znamy faktów, to zwykle powielamy te same błędne schematy. Efekty takich działań…każdy wie jakie są 😉
  • Jak zrobić to lepiej? Można w metodyczny sposób pytać klientów o powody ich decyzji zakupowych. Analizować twarde fakty i wreszcie wiedzieć, co robić inaczej, aby mieć lepsze wyniki. Do tego służy analiza win-loss (wygrane – przegrane). Firmy B2B, które z niej korzystają zamykają od 15% do 30% więcej sprzedaży bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka.
  • W trakcie spotkania ze mną dowiecie się m.in.

▶Na czym dokładnie polega analiza win-loss i w czym może Ci pomóc?

▶Jak pytać klienta o powody decyzji zakupowej, aby Ci odpowiedział?

▶Jak wdrożyć analizę win-loss i mieć konkretne wnioski w ciągu 30 dni?

▶Jak wykorzystać analizę win-loss do wygenerowania większej sprzedaży?

 

Kim jest nasz gość?

Aktualnie pracuje jako Commercial Operations Leader w Canon Polska B2B

Odpowiada za podnoszenie skuteczności działań sprzedażowych, w tym za systemy wynagrodzeń handlowców.

Tomasz ma 10 lat doświadczenia w międzynarodowych firmach doradczych (m.in.: Deloitte, OC&C (Strategy Consultants). Oceniał i projektował systemy motywacyjne handlowców dla kilkunastu firm w różnych branżach. Przeszkolił blisko 100 liderów sprzedaży i HR jak oceniać, projektować i wdrażać skuteczne systemy wynagradzania zespołów handlowych.

Obecnie pracuje także jako niezależny konsultant i współzałożyciel dwóch projektów doradczych: