Jak budować markę osobistą w sprzedaży? (czerwiec 2018)

Home/relacja/2018/Jak budować markę osobistą w sprzedaży? (czerwiec 2018)

Ekspert: Wojciech Szaniawski

W czerwcu na spotkaniu społeczności Sales Angels naszym gościem specjalnym był Wojciech Szaniawski.

Kim jest prowadzący?

Wojciech Szaniawski jest właścicielem największej w Polsce agencji marketingu sportowego Arskom Group, realizującej projekty dla takich klientów jak Nike, New Balance, Tymbark, Budimex czy Samsung.

Czołowy ekspert ds. kreowania wizerunku oraz twórca strategii marketingowych dla największych marek. Trener biznesu, specjalizujący się w temacie budowania relacji i personal brandingu. Od lat pracuje z największymi gwiazdami biznesu, sportu i rozrywki, m.in. Grzegorzem Krychowiakiem, Jerzym Dudkiem i artystami wytwórni Sony Music Polska.

Wojciech Szaniawski to również doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Aktywnie wspiera nie tylko projekty, które już zaistniały na rynku, ale również innowacyjne start-upy. Jest pomysłodawcą SportUp! Contest – konkursu dla najlepszych sportowych start-upów w Polsce.

Angażuje się w inicjatywy, które wspierają przedsiębiorczość i promują dobre postawy w biznesie. Od lat współpracuje ze Szlachetną Paczką i jest współorganizatorem charytatywnego Kongresu “Duchowo. Genialnie. Globalnie”.

O czym będzie mowa na spotkaniu?

Najlepszą obietnicą, jaką dajesz swoim klientom, jesteś Ty.

Wiedza, która dotychczas przeznaczona była dla największych gwiazd sportu, rozrywki i polityki, teraz dostępna jest także dla Ciebie. Poznaj własną siłę, błyskawicznie buduj relacje, angażuj i ekscytuj.

Na spotkaniu dowiedzieliśmy się jak błyskawicznie budować relacje z ludźmi na przykładzie historii Wojciecha Szaniawskiego, który sam zbudował doskonałe relacje z najbardziej wpływowymi ludźmi w Polsce – przedsiębiorcami, gwiazdami sportu i rozrywki, w tym m.in. piłkarzami reprezentacji Polski, z którymi współpracuje od wielu lat. Jednym z jego głównych klientów i przyjaciół jest Grzegorz Krychowiak, który w 2016 roku był wraz z Robertem Lewandowskim najbardziej rozchwytywanym polskim piłkarzem przed mistrzostwami Europy i wziął udział w sześciu kampaniach reklamowych.

Do zobaczenia!