Co warto wiedzieć o modelach biznesowych, by zwiększyć sprzedaż? (lipiec 2021)

Home/relacja/2021/Co warto wiedzieć o modelach biznesowych, by zwiększyć sprzedaż? (lipiec 2021)

Szóste spotkanie w 2021 roku!

Temat spotkania: “Co warto wiedzieć o modelach biznesowych, by zwiększyć sprzedaż?”

Ekspert: Agnieszka Węglarz

 

Podczas spotkania Agnieszka wskazała gdzie szukać rozwiązań tych problemów i skupiła się na:

  1. definicji i analizie różnych modeli biznesowych
  2. wskazaniach, gdzie usprawniać, a być może nawet transformować Wasze modele biznesowe
  3. przydatności modelu biznesowego w podejmowaniu takich decyzji biznesowych jak wybór klientów, projektowanie ofert, modeli sprzedażowych, kanałów dystrybucj
  4. nieoczywistych zastosowaniach modelu biznesowego w takich obszarach jak pricing, czy rekrutowanie nowych pracowników

Agnieszka przedstawiła również kilka przykładów transformacji modeli biznesowych oraz kilka pytań, które warto sobie na początek zadać, aby zobaczyć, czy Wasz model biznesowy wymaga przemyślenia.

 

Kim jest nasz gość?

Jest ekspertem od strategii i biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym.
Jej specjalizacja to strategia biznesowa, modele biznesowe, segmentacja klientów, oferta wartości, a także sprzedaż doradcza.

Przez lata pracowała jako menedżer w firmach MŚP i korporacjach. Była m.in. Dyrektorem Departamentu Strategii Marketingowej w Polkomtelu, Dyrektorem Marketingu w Sygnity.

Współpracuje również z Google for Startups jako mentor w międzynarodowych programach wspierających rozwój modeli biznesowych startupów.

Pracowała dla wielu marek międzynarodowych i polskich w takich sektorach jak branża spożywcza, finanse, media. Od ponad 10 lat jest związana zawodowo z nowymi technologiami, pracując najpierw u operatora sieci komórkowej, następnie w polskiej firmie IT, aż wreszcie prowadząc projekty konsultingowe dla firm z sektora tele-informatycznego. Ma doświadczenie zarówno w branżach związanych z rynkiem masowym, jak i z rynkiem Business-to-Business.

Od 2014 roku prowadzi własną firmę świadczącą usługi doradcze dla właścicieli i zarządów firm MŚP, zarówno z sektora B2B jak i B2C. Pomaga klientom budować strategie rozwoju ich biznesów metodą warsztatową.

Ma wieloletnie doświadczenie w edukacji menedżerów – prowadząc własną firmę doradczą współpracuje jednocześnie od lat z wiodącymi firmami szkoleniowymi na polskim rynku jako wykładowca i konsultant.

Z wykształcenia jest ekonomistką. Skończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na UW, jest stypendystką University College Galway oraz Sussex University.