Miesiąc pod hasłem Sales Transformation Congress – 5 urodziny społeczności! (czerwiec 2020)

Home/relacja/2020/Miesiąc pod hasłem Sales Transformation Congress – 5 urodziny społeczności! (czerwiec 2020)

W czerwcu miało miejsce wyjątkowe wydarzenie – Kongres Sprzedaży “Sales Transformation Congress”, na który zaprosiliśmy ekspertów związanych ze sprzedażą, którzy obronną ręką wychodzą z kryzysów w swoich organizacjach.

Główne pytanie na jakie odpowiedzieli zaproszeni Eksperci i Praktycy brzmiało: ” Jak wygrać na kryzysie?” i w ciągu  całego dnia prelekcji i dyskusji pogłębialiśmy refleksje rozbijając to zagadnienie na czynniki pierwsze. Spotkanie było hybrydowe – część gości zaprosiliśmy na salę, a część oglądała nas zdalnie.

Na naszej hybrydowej scenie pojawili się zaproszeni goście:

 

W Strefie Praktyków wystąpili:
▶Andrzej Borczyk – szef HR z Grupy Żywiec
▶Tomasz Prorok z Coca-Cola
▶Tomasz Zagdan z Canona
▶Ania Jakubowski – General Manager z Avon
▶Wojciech Telenga z Deloitte

W Strefie Ekspertów zagościli:
▶Adam Bernacki – The Map
▶Michał Paradowski – 4Results

 

Oto jakie tematy poruszyli poszczególni goście:

 

Tomasz Prorok

Od sprzedawcy do doradcy, czynniki sukcesu naszej transformacji:
1. Co determinuje skuteczny początek transformacji?
2. Jak efektywnie tworzyć sieć ambasadorów zmiany i jak ich utrzymać?
3. Jak strategia 1/9/90 pozwala uporządkować chaos w każdej organizacji?
4. Na czym polega nowa strategia 24/7 w Coca Cola Hellenic Polska?

Tomasz Zagdan

Jak zbudować system motywacyjny, który działa? 
1. Od czego zacząć i dlaczego właśnie tam?
2. Co jest kluczowe, aby system działał?
3. Jak błędy mogą zaszkodzić Twoim klientom?
4. O czym zapomina wiele firm, a bez tego się nie uda?

Wojciech Telenga

O logice transformacji sprzedaży, czyli droga od procesu do co-creation 

  1. Mapowanie kompetencji sprzedażowych i definiowanie obszarów usprawnień.
    2. Jak pokonać główne wyzwania pracy procesowej z klientem.
    3. Jak budować lojalność klientów dzięki alchemii sprzedażowej.
    4. Jak przejść od sprzedaży tradycyjnej, przez budowę procesu do sprawności co-creation

Andrzej Borczyk

Kompetencje przyszłości w dziale sprzedaży:

  1. dlaczego zmieniają się oczekiwania w działach sprzedaży
    2.  czego nauczyliśmy się w ostatnich miesiącach
    3. jakie kompetencje rozwijać na przyszłość
    4. jak zbudować swój plan rozwoju, a nie być częścią czyjegoś planu

Ania Jakubowski

“How in action” – dlaczego w biznesie “co” jest ważne, a “jak” jeszcze ważniejsze?

Ciekawym punktem agendy był mini-warsztat prowadzony przez Andrzeja Domańskiego pt: “Mapa drogowa transformacji”.

  1. Gdzie jesteś?
    2. Gdzie chcesz być?
    3. Na co zwrócić uwagę?
    4. Z jakimi wyzwaniami możemy się spotkać?
    5. 4 M czyli obszary wyzwań

 

Jeśli byliście z nami na tym wydarzeniu – dziękujemy!

Jeśli nie – zapraszamy po swój bilet 🙂

 

Do zobaczenia!