W czerwcu miało miejsce wyjątkowe wydarzenie – Kongres Sprzedaży “Sales Transformation Congress”, na który zaprosiliśmy ekspertów związanych ze sprzedażą, którzy obronną ręką wychodzą z kryzysów w swoich organizacjach.
Główne pytanie na jakie odpowiedzieli zaproszeni Eksperci i Praktycy brzmiało: ” Jak wygrać na kryzysie?” i w ciągu całego dnia prelekcji i dyskusji pogłębialiśmy refleksje rozbijając to zagadnienie na czynniki pierwsze. Spotkanie było hybrydowe – część gości zaprosiliśmy na salę, a część oglądała nas zdalnie.
Na naszej hybrydowej scenie pojawili się zaproszeni goście:
W Strefie Praktyków wystąpili:
▶Andrzej Borczyk – szef HR z Grupy Żywiec
▶Tomasz Prorok z Coca-Cola
▶Tomasz Zagdan z Canona
▶Ania Jakubowski – General Manager z Avon
▶Wojciech Telenga z Deloitte
W Strefie Ekspertów zagościli:
▶Adam Bernacki – The Map
▶Michał Paradowski – 4Results
Oto jakie tematy poruszyli poszczególni goście:
Tomasz Prorok
Od sprzedawcy do doradcy, czynniki sukcesu naszej transformacji:
1. Co determinuje skuteczny początek transformacji?
2. Jak efektywnie tworzyć sieć ambasadorów zmiany i jak ich utrzymać?
3. Jak strategia 1/9/90 pozwala uporządkować chaos w każdej organizacji?
4. Na czym polega nowa strategia 24/7 w Coca Cola Hellenic Polska?
Tomasz Zagdan
Jak zbudować system motywacyjny, który działa?
1. Od czego zacząć i dlaczego właśnie tam?
2. Co jest kluczowe, aby system działał?
3. Jak błędy mogą zaszkodzić Twoim klientom?
4. O czym zapomina wiele firm, a bez tego się nie uda?
Wojciech Telenga
O logice transformacji sprzedaży, czyli droga od procesu do co-creation
- Mapowanie kompetencji sprzedażowych i definiowanie obszarów usprawnień.
2. Jak pokonać główne wyzwania pracy procesowej z klientem.
3. Jak budować lojalność klientów dzięki alchemii sprzedażowej.
4. Jak przejść od sprzedaży tradycyjnej, przez budowę procesu do sprawności co-creation
Andrzej Borczyk
Kompetencje przyszłości w dziale sprzedaży:
- dlaczego zmieniają się oczekiwania w działach sprzedaży
2. czego nauczyliśmy się w ostatnich miesiącach
3. jakie kompetencje rozwijać na przyszłość
4. jak zbudować swój plan rozwoju, a nie być częścią czyjegoś planu
Ania Jakubowski
“How in action” – dlaczego w biznesie “co” jest ważne, a “jak” jeszcze ważniejsze?
Ciekawym punktem agendy był mini-warsztat prowadzony przez Andrzeja Domańskiego pt: “Mapa drogowa transformacji”.
- Gdzie jesteś?
2. Gdzie chcesz być?
3. Na co zwrócić uwagę?
4. Z jakimi wyzwaniami możemy się spotkać?
5. 4 M czyli obszary wyzwań
Jeśli byliście z nami na tym wydarzeniu – dziękujemy!
Jeśli nie – zapraszamy po swój bilet 🙂
Do zobaczenia!