Temat: Digitalowa rewolucja w sprzedaży
Ekspert: Łukasz Maroszczyk
Na kwietniowym spotkaniu Sales Angels wystąpił Head of Digital Marketing Philips Lighting – Łukasz Maroszczyk. Przedstawił On najlepsze praktyki z wdrożenia programu social sellingowego w firmie Philips Lighting.
Na spotkaniu Łukasz mówił o:
1. Dowodach na to, że proces sprzedaży zmienił się przez ostatnie 3 lata bardziej niż przez ostatnie 23 lata – jak nie przegapić pociągu, który właśnie odjeżdża!
2. Jak zwiększyliśmy efektywność sprzedawców poprzez Social Selling: dostępne narzędzia, marka osobista, mikro-momenty.
3. Od czego rozpocząć budowanie swojej marki osobistej online – “Social Sellingowe PARETO”.
4. Czego nauczyliśmy się w ciągu 4 lat prowadzenia programu Social Selling: jak uniknąć najczęstszych błędów, dobre praktyki do wdrożenia od zaraz.
5. Social Sellingu jako narzędziu transformacji do “Sprzedawcy 2.0”
6. Współpracy Sprzedawcy 2.0 z marketingiem – jak można wygenerować 3x więcej zapytań i ROI 75:1 – case study Philips Lighting B2B
7. Czy Social Selling sprawdzi się w mojej branży – jak to sprawdzić?
Łukasz Maroszczyk to marketer z ponad 12 letnim stażem w takich firmach jak: Procter & Gamble, Bank HSBC, Prudential czy Philips. Laureat konkursów Effie oraz Golden Arrow.
Mówi o sobie jako o “marketerze nawróconym na sprzedaż”. Jest współautorem kursu e-learningowego “Social Selling SWAT”- kompleksowego szkolenia z zakresu Technik Social Selling.
Jako członek zespołu założycielskiego Prudential był odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie firmy do Polski w obszarze online.
W Philips Lighting zainicjował transformację cyfrową firmy w regionie CEE. Wprowadził również Social Selling do globalnego krwioobiegu firmy.
Sprawdź najbliższe spotkanie Sales Angels w Twoim mieście.