Digitalowa rewolucja w sprzedaży (kwiecień 2019)

Home/relacja/2019/Digitalowa rewolucja w sprzedaży (kwiecień 2019)

Temat: Digitalowa rewolucja w sprzedaży

Ekspert: Łukasz Maroszczyk

Na kwietniowym spotkaniu Sales Angels wystąpił Head of Digital Marketing Philips Lighting – Łukasz Maroszczyk. Przedstawił On najlepsze praktyki z wdrożenia programu social sellingowego w firmie Philips Lighting.

Na spotkaniu Łukasz mówił o:

1. Dowodach na to, że proces sprzedaży zmienił się przez ostatnie 3 lata bardziej niż przez ostatnie 23 lata – jak nie przegapić pociągu, który właśnie odjeżdża!

2. Jak zwiększyliśmy efektywność sprzedawców poprzez Social Selling: dostępne narzędzia, marka osobista, mikro-momenty.

3. Od czego rozpocząć budowanie swojej marki osobistej online – “Social Sellingowe PARETO”.

4. Czego nauczyliśmy się w ciągu 4 lat prowadzenia programu Social Selling: jak uniknąć najczęstszych błędów, dobre praktyki do wdrożenia od zaraz.

5. Social Sellingu jako narzędziu transformacji do “Sprzedawcy 2.0”

6. Współpracy Sprzedawcy 2.0 z marketingiem – jak można wygenerować 3x więcej zapytań i ROI 75:1 – case study Philips Lighting B2B

7. Czy Social Selling sprawdzi się w mojej branży – jak to sprawdzić?

 

Łukasz Maroszczyk to marketer z ponad 12 letnim stażem w takich firmach jak: Procter & Gamble, Bank HSBC, Prudential czy Philips. Laureat konkursów Effie oraz Golden Arrow.

Mówi o sobie jako o “marketerze nawróconym na sprzedaż”. Jest współautorem kursu e-learningowego “Social Selling SWAT”- kompleksowego szkolenia z zakresu Technik Social Selling.

Jako członek zespołu założycielskiego Prudential był odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie firmy do Polski w obszarze online.

W Philips Lighting zainicjował transformację cyfrową firmy w regionie CEE. Wprowadził również Social Selling do globalnego krwioobiegu firmy.

 

Sprawdź najbliższe spotkanie Sales Angels w Twoim mieście.