Dlaczego social selling to przyszłość sprzedaży? (Maj 2018)

Home/relacja/2018/Dlaczego social selling to przyszłość sprzedaży? (Maj 2018)

Temat: Dlaczego social selling to przyszłość sprzedaży?

Ekspert: Piotr Grządziel

 

W maju na spotkaniu społeczności Sales Angels naszym gościem specjalnym byl Piotr Grządziel –  ekspert marketingu i personal brandingu.

Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania łączące personal branding oraz social selling. Od 15 lat skutecznie łączy marketing, komunikację i sprzedaż, realizując projekty dla Orange, Aviva, Lion’s Bank, Hapag-Lloyd, Mars, Coca-Cola, Heineken, Bridgestone, Enea itd.

Twórca autorskiej metody Top Personal Branding, na bazie której pracuje z liderami w biznesie, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Certyfikowany trener persolog®/DISK na bazie których korzysta z narzędzi ułatwiających komunikację, sprzedaż oraz podnoszących jakość obsługi klienta.

Piotr podczas spotkania opowiedział m.in. o: 

  • Mądre i szerokie spojrzenie na Social Selling – wychodzimy poza LinkedIn
  • Co najlepsze zespoły robią inaczej w procesie sprzedaży?
  • Mikromomenty i zerowy moment prawdy
  • Thought Leadership, czyli jak być znanym w branży
  • Widoczność x Wpływ => Sprzedaż
  • Case study – wyniki wdrożenia strategii social selling w firmie