Finał Sales Angels 2017 (Grudzień 2017)

Home/relacja/2017/Finał Sales Angels 2017 (Grudzień 2017)

Eksperci: Nikolay Kirov z Akademii Koźmińskiego, Bartosz Majewski z Casbeg.com i Andrzej Borczyk z Grupy Żywiec/Heineken (wcześniej Dyr. HR Microsoft).

Finałowe spotkanie Sales Angels było prawdziwą gratką dla fanów merytorycznej wiedzy podanej w atrakcyjny sposób. Zgodnie z zasadami w finale wzięło udział 3 ekspertów, którzy wystąpili dla Sales Angels w 2017 i zostali najwyżej ocenieni:

Jako pierwszy wystąpił Nikolai Kirovpokazał nam model Spiral Dinamics i wyjaśnił jak porozumieć się z partnerami będącymi na różnych poziomach świadomości czytaj rozumienia produktu lub usługi. Podczas tego wystąpienia poznaliśmy poziomy MEM’ów z koncepcji Spiral Dinamics, które determinują komunikację z partnerami w biznesie. Z zupełnie nowej strony odpowiedzieliśmy też sobie na pytanie – Dlaczego z jednymi osobami budujemy relacje szybko i “nadajemy na tych samych falach”, a z innymi jest nam trudniej współpracować. Całość wystąpienia Nikolai’a była niezwykle wartościowa a sposób prezentowania tematu niesamowicie wciągający.

Nikolay Kirov, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów pod indywidulane potrzeby organizacji. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe “Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”, oraz “Akademia Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” i Akademii Przywództwa i Budowania Relacji.  Wykładowca Kozminski AMP – Advanced Management Program – realizacja Warszawa – Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School. Partner i członek zarządu “Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Rady Naukowej Fundacji “Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek Kapituły Nagrody PNSA – Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej czasopisma “Personel i Zarządzanie”. Ponad 10 lat pełnił funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma “Management and Business Administration. Central Europe”.

Jako drugiego na scenie Sales Angels gościliśmy naszego eksperta od sprzedaży w internecie – Bartosza Majewskiego, który pokazał członkom Sales Angels w jaki sposób przygotować się na coraz bardziej powszechną cyfryzację i automatyzację biznesu. Zachęcił do łączenia różnych kompetencji „przyszłości” i grania tylko w „niesprawiedliwe gry”. Zwrócił uwagę na konieczność ciągłego rozwoju i zdobywania aktualnej wiedzy, co jest możliwe np. dzięki słuchaniu podcastów.

Bartosz Majewski – CEO i założyciel Casbeg.com. Wcześniej współzałożyciel i były dyrektor sprzedaży RightHello. Własnoręcznie sfinalizował transakcje na ponad 20 milionów złotych. Kolejne kilka milionów zrealizowały dowodzone przez niego zespoły. Doradzał licznym spółkom B2B m.in. Callpage, Pixers, Socjomania, czy SoTrender. Pracował w najlepszych polskich software house’ach e-commerce – Grupie Unity i OEX Divante. Był także częścią zespołu hipotekaplus.pl – internetowej porównywarki kredytów hipotecznych. Poza pracą próbuje znajdować czas na inne aktywności. Gościnnie wykładał na WSE w Krakowie i WSB we Wrocławiu. Regularnie występuje jako prelegent na konferencjach biznesowych, jeździ na snowboardzie, czyta książki, publikuje artykuły, prowadzi bloga.

Jako trzeci na scenę Sales Angels wszedł Dyr. HR Grupy Żywiec/Heineken – Andrzej Borczyk z tematem przywództwa i zespołowości, opowiadając o roli liderów w budowaniu idealnych zespołów sprzedaży. Swoje wystąpienie zaczął dość zaskakująco pokazując zdjęcie Christiano Ronaldo i Roberta Lewandowskiego z pytaniem: „Kto nimi zarządza?” Później było coraz ciekawiej: Program Ambicja 2020, wzór na Team Playera, koncepcja Growth Mindset i na zakończenie każdy otrzymał pytanie przygotowane przez Andrzeja, które brzmiało: „Czy jesteś tą osobą, którą chciałeś być 5 lat temu?”
Andrzej Borczyk od 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Dyrektora Regionalnego, by później na stanowisku Sales Operations Manager koordynować operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji. Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec Andrzej Borczyk dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu. Od 2016r. jest w gronie wykładowców Executive MBA for Human Resources Professionals Uczelni Łazarskiego.

Na koniec finałowego spotkania twórca społeczności – Marcin Grela – wręczył nagrodę dla najbardziej aktywnego członka Sales Angels w 2017 roku. Pakiet Adrenalina (przejażdżka Ferrari lub Lamorhgini itp) oraz Pakiet Strzelanie z oferty firmy Wyjątkowy Prezent trafiły do Jarosława Furmanka z firmy Zibi, który nie dość, że aktywnie uczestniczył w spotkaniach społeczności to także swoim doświadczeniem i kontaktami służył w realizacji projektów rekrutacyjnych w branży FMCG.
Spotkanie zakończyło się bardzo pozytywną informacją o przekazaniu 5000PLN z tytułu sprzedaży finałowych biletów na rzecz Fundacji Spełnionych Marzeń zajmującej się dziećmi chorymi na nowotwory.

Bardzo dziękujemy Wam wszystkim za uczestnictwo i zapraszamy w 2018!