Jak odnaleźć się w świecie gwałtownych zmian?(Rafał Judek)

///Jak odnaleźć się w świecie gwałtownych zmian?(Rafał Judek)

Temat spotkania: “Jak odnaleźć się w świecie gwałtownych zmian?”

Ekspert: Rafał Judek 

 

W sierpniu wróciliśmy ze spotkaniami stacjonarnymi w Warszawie. Naszym Ekspertem był Rafał Judek – mentor i trener.
Na spotkaniu poruszyliśmy poniższe zagadanienia:

▶Moc działania i obserwowania – kokoro

▶Jak działanie i uwaga wpływają na rozumienie świata

▶Przekonania i ich wpływ na osobistą skuteczność

▶Menadżer i przywództwo transformujące

▶Stawanie się liderem transformującym

▶ Cztery archetypy reagowania na bodźce

 

Kim jest nasz gość?

O sobie mówi tak: “Wychowałem się w sprzedaży i zarządzaniu nią. Dziś wspieram liderów i menadżerów w ich rozwoju. Myślę o sobie – edukator. Patrzę, widząc całość. Wierzę, że ludziom najbardziej brakuje dziś wiedzy o tym, co jest możliwe. A przez to czasami myślą, że nie potrafią.

Kiedyś mówiłem o sobie dumnie – trener sprzedaży. Dziś myślę o sobie – mentor w obszarze sprzedaży i zarządzania zespołem.
I mówię skromnie – prawdopodobnie mogę pomóc ci rozwinąć skrzydła w tych obszarach.

Mam prawie trzy dekady doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu. Wiem, co służy sukcesowi i jak się do niego przygotować.
Jestem w pracy praktyczny, korzystam z wielu narzędzi, ponieważ ich wykorzystanie pozwala skalować biznes.

Gdzie zdobywałem doświadczenie?

Mam tę przewagę nad innymi, że sprzedaż i zarządzanie znam w praktyce. Pracując w Duracell, GP Battery, czy Orange wiele razy “testowałem” nowe techniki sprzedaży, teorie, własne pomysły. Teraz wiem, co działa dobrze, a co jest “szkoleniowym chindogu” (dziwnym narzędziem). Potrafię dopasować metody sprzedażowe do umiejętności zespołów. Techniki sprzedaży, cross-selling czy prospecting (technika poszukiwania najlepszych klientów) to moje “języczki uwagi”.

Mąż. Ojciec trójki dzieci. Właściciel kota, który “rozmawia” tylko ze mną. Kocham muzykę: skandynawski jazz, Bacha, Marillion, Dave Matthews Band, Tool`a, Ludovico Enaudi`ego.

Autor książek

“VUCA – problem czy wyzwanie” i “19 narzędzi menadżera sprzedaży.”