KONKURS na wystąpienie członka Społeczności w Finale 2023
Konkurs podzielony jest na 4 etapy:
– Eliminacje – wybór 10 najlepszych nagrań
– Ćwierćfinał – Głosowanie Publiczności- wybór 4 najlepszych
– Półfinał – wystąpienia na małej sali – wybór finalisty z grona członków Społeczności
– Finał 2023- wystąpienie wraz z Ekspertami na dużej scenie
Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział:
- Do dnia 5 października przesłać max. 2 minutowe nagranie video z odpowiedzią na pytanie: “Moja najważniejsza lekcja biznesowa”
- Nagrania wysyłacie przez wetransfer na maila info@salesangels.pl w nazwie pliku podając swoje imię i nazwisko oraz temat wystąpienia
- Do udziału w Głosowaniu Publiczności zakwalifikujemy 10 najciekawszych filmów. Filmy wybiera zespół Sales Angels.
- Pomiędzy 10 października, a 31 października na profilach Sales Angels – LinkedIn i Facebook będą publikowane nagrania, które dostały się do Ćwierćfinału.
- 2 listopada na stronie www Sales Angels pojawi się możliwość głosowania na wybranego kandydata.
- Głosowanie trwa od 2 do 16 listopada i ogłoszenie wyników odbędzie się na spotkaniu Sales Angels 21 listopada.
- Głosować może każda osoba, która wcześniej uzupełni krótki formularz.
1 osoba = 1 głos. - 4 osoby z najwyższą liczbą poprawnie oddanych głosów wystąpią w grudniowym Półfinale, tj. 12.12.2023 w Warszawie w 30min wystąpieniach.
- O wyborze zwycięzcy zdecydują:
– uczestnicy spotkania grudniowego (stacjonarnie i online)
– kapituła Sales Angels złożona z byłych finalistów oraz Marcina Greli. Waga głosów 50/50 (uczestnicy/kapituła) - Ogłoszenie Zwycięzcy nastąpi 19.12 podczas webinaru świątecznego
Uwaga:
- W konkursie nie mogą wziąć udziału osoby, które:
– nie były nigdy na żadnym spotkaniu Sales Angels
– wystąpiły w półfinale konkursu Sales Angels w minionych 2 latach. - W konkursie mogą wziąć udział osoby, które:
– brały udział w eliminacjach, ale nie wystąpiły na scenie półfinałowej
– utożsamiają się z hasłem społeczności: Sprzedawanie to pomaganie
Jak poprawnie przygotować wideo:
- Wideo nagraj w poziomie.
- Długość to max 2 minuty.
- Zadbaj o dobre światło i ostry obraz (najlepiej telefonem komórkowym)
- Przytnij wideo, by było gotowe do publikacji
- Dozwolona kreatywność w montażu, ważne by było Cię widać w nagraniu.