Lista 6 sprawdzonych narzędzi do pozyskiwania klientów

//Lista 6 sprawdzonych narzędzi do pozyskiwania klientów

#1 Snovio

Główne cele narzędzia:

– Pozyskiwanie adresów mailowych do osób decyzyjnych,
– Łatwe znalezienie profili na LinkedIn do osób decyzyjnych.

Opis narzędzia:

snov.io umożliwia znajdowanie osób oraz adresów mailowych w internecie. Najłatwiejszy sposób korzystania z narzędzia to zainstalowanie wtyczki do przeglądarki Chrome.
W czasie obecności na stronie potencjalnego klienta, można łatwo przejść do karty danej firmy i znaleźć osoby decyzyjne.
snov.io jest też zintegrowane z LinkedIn, dlatego umożliwia natychmiastowe przejście na profil danej osoby.
Jeżeli dana firma nie występuje na LinkedIn, Snov pokaże tylko adresy mailowe zamiast osób (Lista osób jest scrapowana z LinkedIna).

Cena narzędzia:

Około 40 USD miesięcznie za kontakty do 1000 osób.

Około 70 USD miesięcznie za kontakty do 5000 osób.

Konto demo: https://www.sellwise.pl/snovio

 

#2 Woodperker

Główne cele narzędzia:
– Automatyczne wysyłanie sekwencji Cold Mailowych.

Opis narzędzia:

Woodpecker automatyzuje wysyłkę sekwencji cold mailowych. Dzięki temu nie trzeba pamiętać o wysłaniu 2 albo 3 wiadomości.
Co istotne, woodpecker wysyła wiadomości poprzez IMAP z naszej skrzynki. Dzięki czemu nie mamy problemu z serwerami antyspamowymi.

Odpowiedź klienta przychodzi normalnie na naszą skrzynkę i woodpecker dzięki temu nie wysyła już kolejnych wiadomości.
Najważniejsze dla mnie w woodpeckerze, są bardzo dokładne statystyki każdej kampanii.
Klientów można przygotować w excelu (np. Przez snov.io i zaciągnąć do woodpeckera).

Cena narzędzia:

Około 40 – 50 USD miesięcznie za osobę.

Konto demo: https://www.sellwise.pl/woodpecker_kod_rabatowy_30dni
Z tym linkiem 30 dni zamiast 14 i 450 maili zamiast 150.

 

#3 Hunter

Główne cele narzędzia:

– Podobnie jak snov.io
– pomaga znajdować maile,
– Bardzo dobra funkcja weryfikowania czy adres mailowy istnieje.

Opis narzędzia:

Hunter podobnie jak snovio integruje się z Chrome i pomaga znajdować maile do osób decyzyjnych.
Bardzo dobra funkcja to weryfikacja czy adres mailowy klienta istnieje.

Cena narzędzia:

Około 40 USD miesięcznie.

Można też korzystać z narzędzia bezpłatnie do pewnej liczby wyszukań w miesiącu.
Konto demo: https://www.sellwise.pl/hunter

 

#4 Mail Tester

Główne cele narzędzia:

– Sprawdź czy Twoje maile nie wpadają do spamu i są dobrze skonfigurowane (bardzo ważne!)

Opis narzędzia:

Mail tester jest darmowym narzędziem do kilku wyszukań dziennie.
Wyślij swój email prospectingowy na adres podany przez mail tester.
Zaczekaj na wyniki.
Sprawdź czy aby na pewno wszystko jest odpowiednio skonfigurowane.
Jeżeli wynik jest niższy niż 10/10, wyślij instrukcje do swojego informatyka

Cena narzędzia: DARMOWE
Strona: https://www.mail-tester.com/

 

#5 Albacross

Główne cele narzędzia:

– Sprawdź jakie firmy oglądały  Twoją stronę, jak często wchodziły, jak długo trwała sesja oraz co dokładnie oglądały.

Opis narzędzia:

Dzięki albacrossowi możesz znaleźć firmy, które z jakiegoś powodu trafiły na Twoją stronę. Mogły ją wyszukać w google, wejść przez LinkedIna lub prosto z linka.
Albacross da Ci tę wiedzę.
Dzięki Snovio będziesz mógł znaleźć osoby decyzyjne z tych firm i od razu się z nimi skontaktować.

Cena narzędzia:

OD 40 USD miesięcznie

Strona: https://albacross.com/

 

#6 Bisonde

Główne cele narzędzia:

– Możliwość łatwego znajdowania firm po przychodzie, liczbie pracowników, województwie, PKD i wielu innych zmiennych.

Opis narzędzia:

Bisnode umożliwia wyszukiwanie firm według zadanych kryteriów. Dzięki temu otrzymujemy bardzo szybki dostęp do dużej bazy danych zawierającej dane ponad 7 milionów firm.
Dzięki temu można znacznie skrócić czas dotarcia do informacji, które są dla nas istotne.
Bisnode w połączeniu ze snovio pozwala bardzo szybko namierzyć osoby decyzyjne z firm, na których nam rzeczywiście zależy.

Cena narzędzia:

Wyceniane indywidualnie – zazwyczaj kilka tysięcy rocznie

Strona: https://www.bisnode.pl/produkty/bisnode-baza-danych/